Hop til indhold
DonX

Dansk blondinefrækkert i Hadsten

Recommended Posts

Hun holder også til i Varde/Støvring med jævne mellemrum. Jeg overvejer at tage en for holdet siden ingen har besøgt den ellers meget aktive pige. 

Jeg er virkelig udfordret PT på

manglende respons. Både her på Forum og når jeg kontakter danske piger. Synes ellers jeg generelt er rimelig normal og ordenlig, men jeg må gøre noget forkert i min kommunikation…

Del dette indlæg

Link til indlæg
DonX skrev, den 17/11/2021 at 10:21:

Hun holder også til i Varde/Støvring med jævne mellemrum. Jeg overvejer at tage en for holdet siden ingen har besøgt den ellers meget aktive pige. 

Jeg er virkelig udfordret PT på

manglende respons. Både her på Forum og når jeg kontakter danske piger. Synes ellers jeg generelt er rimelig normal og ordenlig, men jeg må gøre noget forkert i min kommunikation…

Hejsa

Jeg har besøgt hende - og måske anmeldt hende, engang skriv jeg altid en anmeldelse når jeg havde besøgt en poge,men blev træt af alle de useriøse kommentar her, bl.a. På stavefejl 

men Ninna eller hvad hun kalder sig er faktisk en sød buttet københavner pige på 34 år, hun levere varen, men er ikke så god til det avanceret udgaver, en ting jeg husker er, at hun blev naturlig våd i fissen ved blowjob og lidt finger pilleri 

så god fornøjelse

knus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...