DonX 161 Skrevet 15. November, 2021 https://annoncelight.dk/showad/311488 Dansk Blondinefrækkert/ Ninna i Hadsten. Nogle erfaringer? Der kommer mange hits, når man søger, men umiddelbart ingen på den rigtige pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 161 Skrevet 17. November, 2021 Hun holder også til i Varde/Støvring med jævne mellemrum. Jeg overvejer at tage en for holdet siden ingen har besøgt den ellers meget aktive pige. Jeg er virkelig udfordret PT på manglende respons. Både her på Forum og når jeg kontakter danske piger. Synes ellers jeg generelt er rimelig normal og ordenlig, men jeg må gøre noget forkert i min kommunikation… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 23. November, 2021 DonX skrev, den 17/11/2021 at 10:21: Hun holder også til i Varde/Støvring med jævne mellemrum. Jeg overvejer at tage en for holdet siden ingen har besøgt den ellers meget aktive pige. Jeg er virkelig udfordret PT på manglende respons. Både her på Forum og når jeg kontakter danske piger. Synes ellers jeg generelt er rimelig normal og ordenlig, men jeg må gøre noget forkert i min kommunikation… Hejsa Jeg har besøgt hende - og måske anmeldt hende, engang skriv jeg altid en anmeldelse når jeg havde besøgt en poge,men blev træt af alle de useriøse kommentar her, bl.a. På stavefejl men Ninna eller hvad hun kalder sig er faktisk en sød buttet københavner pige på 34 år, hun levere varen, men er ikke så god til det avanceret udgaver, en ting jeg husker er, at hun blev naturlig våd i fissen ved blowjob og lidt finger pilleri så god fornøjelse knus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg