Hop til indhold
BrianF

Aalborg på fredag

Recommended Posts

Jeg er ikke i DK pt., og har iøvrigt glemt min laptop, så jeg har ikke rigtigt noget overblik. 

Men jeg lagde vejen omkring atter et besøg hos Alessia i Støvring i sidste uge. Jeg må bare sige, wow, jo mere jeg lærer Alessia at kende, og omvendt, jo mere overvældet er jeg over hvordan hun læser mig og ikke holder sig tilbage for at jeg får udlevet nogle hede drømme. Det er efterhånden længe siden, at vi droppede at aftale noget i starten af besøgene, men bare går i gang og tager det som det kommer - det er for mig ultimativt GFE/hot girlfriend experience. Afregningen til sidst er selvfølgelig afstemt med hvad vi kommer omkring (og jeg tror ikke jeg er den eneste af Alessias faste fans hvor det bygger på et tillidsforhold, på den måde at hun ikke engang tjekker hvad jeg har lagt på bordet inden vi er færdige med afskedskysseriet og jeg er tilbage på landevejen). 

Så for mig ville den perfekte afslutning på en julefrokost være en planlagt GFE aften med Alessia. Jeg ville være lige så spændt som da jeg som barn skulle åbne gaverne på selve juleaften. 

Men det er jo ikke i Aalborg, så efter en julefrokost, og med min personlige nultolerance over for bilkørsel og alkohol, skulle jeg lige finde ud af hvordan man kommer til Støvring downtown med andre transportmidler. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, for 10 timer siden:

Jeg er ikke i DK pt., og har iøvrigt glemt min laptop, så jeg har ikke rigtigt noget overblik. 

Men jeg lagde vejen omkring atter et besøg hos Alessia i Støvring i sidste uge. Jeg må bare sige, wow, jo mere jeg lærer Alessia at kende, og omvendt, jo mere overvældet er jeg over hvordan hun læser mig og ikke holder sig tilbage for at jeg får udlevet nogle hede drømme. Det er efterhånden længe siden, at vi droppede at aftale noget i starten af besøgene, men bare går i gang og tager det som det kommer - det er for mig ultimativt GFE/hot girlfriend experience. Afregningen til sidst er selvfølgelig afstemt med hvad vi kommer omkring (og jeg tror ikke jeg er den eneste af Alessias faste fans hvor det bygger på et tillidsforhold, på den måde at hun ikke engang tjekker hvad jeg har lagt på bordet inden vi er færdige med afskedskysseriet og jeg er tilbage på landevejen). 

Så for mig ville den perfekte afslutning på en julefrokost være en planlagt GFE aften med Alessia. Jeg ville være lige så spændt som da jeg som barn skulle åbne gaverne på selve juleaften. 

Men det er jo ikke i Aalborg, så efter en julefrokost, og med min personlige nultolerance over for bilkørsel og alkohol, skulle jeg lige finde ud af hvordan man kommer til Støvring downtown med andre transportmidler. 

Tak fordi du tog dig tid til at svare!

 

Jeg tager chancen fredag aften i Aalborg og ser, hvad det kan blive til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrianF skrev, den 15.11.2021 at 13:13:

Jeg skal til julefrokost i Aalborg fredag aften og vil slutte aftenen af hos en GP.

 

Hvad er der af anbefalelsesværdige piger for tiden?

 

Hey, jeg er selv på besøg i Aalborg fredag. Leder også efter en tøs. Helst ung, slank, kaukasisk. Lad endelig høre hvad du finder på :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fandt sgu ikke noget i fredags, men nu er der jo en ny uge og vi nærmer os fredag. Er der gode bud på, hvor man kan få sex hos en lækker kurvet GP med ægte billeder? Synes det ser ret Håbløst ud...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...