Hop til indhold
Centrumss

Divinebitch Danske Smukke Cathrine

Recommended Posts

Centrumss skrev, for 3 timer siden:

hvilke erfaringer har du med denne lækre domina levede hun op til dine forventninger?

¤   Har du selv erfaringer med nævnte domina; Centrumss?

¤  Såfremt du - Centrumss - har mødt nævnte domina, levede hun så op til dine forventninger?

I min optik er dit indlæg IKKE en anmeldelse .....

 

Go´ dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Centrumss skrev, for 4 timer siden:

 

https://annoncelight.dk/profile/divinebitch

https://annoncelight.dk/showad/295368


hvilke erfaringer har du med denne lækre domina

levede hun op til dine forventninger?

Da jeg besøgte hende, i Slagelse, for 5 år siden, hun havde de samme billeder...

Jeg husker en enkelt detalje...Et lille hul i hendes strømper...Dansk luksus at its best.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ricograziano skrev, for 2 timer siden:

Da jeg besøgte hende, i Slagelse, for 5 år siden, hun havde de samme billeder...

Jeg husker en enkelt detalje...Et lille hul i hendes strømper...Dansk luksus at its best.. 

Der findes et begreb der hedder ´selektiv hukommelse`; nå pyt - din anmeldelse lægges hermed på hylden med titlen: Hukommelsessvigt / glemsel.....

go´ aften + go´ vind til de danske foldbold´knægte`;;;;;

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SmallPenuzSyndrome
SpankingSub skrev, for 26 minutter siden:

Det skylder du at forklare. Sådan en pådtand bør under bygges

Vi laver en aftale - til sex ganskevist - at hun skal komme til mig på Fyn d.30. Alt er fint men så kommer udskydelserne/undskyldningerne og vi ændrer aftalen til d.31.. Igen kommer der klager over dit og dat og at hun har ondt og skal hjem og hente hendes medicin, mens jeg kan høre i hendes stemme at hun bliver mindre og mindre sober og mere skæv.

Vi havde så endnu engang flyttet det til imorges og hun kom aldrig. Så får jeg en besked fra hende om at hun er på vej kl 1630, på vej over Storebælt men der havde jeg mistet lysten. 

Flere gange ringer hun og lover højt og helligt dit og dat men hendes stemme er helt ude i svinget og aner ikke om hun er på medicin, coke eller hash. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, hvis man sætter sine egne intellektuelle evner så højt som hun gør og så skriver med så mange underlige sprogfejl.
Så er der bare noget der ikke passer!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SmallPenuzSyndrome

Fortæller alt om hende.

Tænker om man som ejer af Eroguide kunne banlyse hende totalt fra alt relateret til det.

divinebitch.png

Redigeret af SmallPenuzSyndrome
1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...