Hop til indhold

Filmet Gangbang onsdag d. 17-11-21 kl. 20.00.

Featured Replies

Skrevet

Filmet Gangbang onsdag d. 17-11-21 kl. 20.00.

Hvor: Privat lejlighed tæt på Nordkraft.

Pris: Gratis.

Hvornår: Kl. 20.00 og ca. 1 time frem, eller til alle er færdige.

Hvad skal der ske: 24 årige Line sutter på skift og så er der frit slag til at bolle hende grundigt i alle huller. Gummi ved samleje er frivilligt, såfremt man er sund og rask. Ønsker man at bruge gummi skal man selv medbringe.

Nøgleord: Alm. samleje, doggystyle, analsex, double penetration, deepthroat, oralsex, smæk, dybe tungekys og sperm sprøjt i hendes mund.

Jeg filmer kun Lines ansigt, aldrig jeres.

Minimal snak under seancen - bare sex ligepå.

Dem der ønsker at assistere i træning af Line i form af deepthroat, urinslug og røvslik kan give besked og evt. komme 30 min. før.

Der skal være mindst 5 tilmeldte før at arrangementet afholdes. Jeg giver endelig besked ca. 2 timer før.

Ses vi?

Man kan tilmelde sig via en personlig besked herinde, eller via min mail [email protected]

Og man må gerne dele dette opslag på xklub eller annoncelight.

2.JPG

4.JPG

Redigeret af Brug Min Q Aalborg
Rettelser

Skrevet

Puhaaa..lyder virkelig frækt med dette setup....er meget tændt på at være med, meeen kan frække Line holde til en stor pik både i mund, fisse og røv...så tror jeg jeg er frisk:)

Skrevet

Fik ikke lige skrevet at vi kun er interesserede i modne mænd, så skriv lige alder i tilmeldingen, tak.

Skrevet

Hej, jeg har lige gjort status, og der er desværre ikke nok tilmeldte til at vi afholder arrangementet i aften. Der er ganske enkelt for mange frafald. Tak til dem der meldte sig til og havde tænkt sig at deltage. Vi prøver måske igen på fredag eftermiddag, dog i Video6 denne gang.

Skrevet

Jeg er klar på sådan et arrangement hvis det bliver stablet på benene igen - og stiller gerne op til træning i både DT og røvslik :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.