Hop til indhold
Guest Brug Min Q Aalborg

Filmet Gangbang onsdag d. 17-11-21 kl. 20.00.

Recommended Posts

Guest Brug Min Q Aalborg

Filmet Gangbang onsdag d. 17-11-21 kl. 20.00.

Hvor: Privat lejlighed tæt på Nordkraft.

Pris: Gratis.

Hvornår: Kl. 20.00 og ca. 1 time frem, eller til alle er færdige.

Hvad skal der ske: 24 årige Line sutter på skift og så er der frit slag til at bolle hende grundigt i alle huller. Gummi ved samleje er frivilligt, såfremt man er sund og rask. Ønsker man at bruge gummi skal man selv medbringe.

Nøgleord: Alm. samleje, doggystyle, analsex, double penetration, deepthroat, oralsex, smæk, dybe tungekys og sperm sprøjt i hendes mund.

Jeg filmer kun Lines ansigt, aldrig jeres.

Minimal snak under seancen - bare sex ligepå.

Dem der ønsker at assistere i træning af Line i form af deepthroat, urinslug og røvslik kan give besked og evt. komme 30 min. før.

Der skal være mindst 5 tilmeldte før at arrangementet afholdes. Jeg giver endelig besked ca. 2 timer før.

Ses vi?

Man kan tilmelde sig via en personlig besked herinde, eller via min mail [email protected]

Og man må gerne dele dette opslag på xklub eller annoncelight.

 

2.JPG

4.JPG

Redigeret af Brug Min Q Aalborg
Rettelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Puhaaa..lyder virkelig frækt med dette setup....er meget tændt på at være med, meeen kan frække Line holde til en stor pik både i mund, fisse og røv...så tror jeg jeg er frisk:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brug Min Q Aalborg

Fik ikke lige skrevet at vi kun er interesserede i modne mænd, så skriv lige alder i tilmeldingen, tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brug Min Q Aalborg

Hej, jeg har lige gjort status, og der er desværre ikke nok tilmeldte til at vi afholder arrangementet i aften. Der er ganske enkelt for mange frafald. Tak til dem der meldte sig til og havde tænkt sig at deltage. Vi prøver måske igen på fredag eftermiddag, dog i Video6 denne gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er klar på sådan et arrangement hvis det bliver stablet på benene igen - og stiller gerne op til træning i både DT og røvslik :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...