Hop til indhold
djjohn

Overvejer at prøve en mand

Recommended Posts

hej.

 

har været med et par shemales før men overvejer nu at prøve at tage den lidt videre.

vi har ikke et seperat forum til det så tænkte her er bedst, beklager hvis det er forkert.

har kig på 2 annoncer og ville høre om nogle havde kendskab. eller hvis der er andre jeg bør kigge efter.

 

Glory hole / blowjob /anal - Tlf 29402175 - Faxe Ladeplads - Annoncelight

 

Min frække fantasi - min mand skal have pik - Annoncelight

 

 

Redigeret af djjohn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet gloryhole hos Rasmus (dit første link)

Det var super frækt. Betalte ham gennem gloryhullet, trak mine bukser ned og stak pikken gennem hullet. Så fik jeg ellers en ordenligt suttetur og kom i munden på ham. På med bukserne igen og så ellers ud af døren. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rasmus faxe ladeplads.  Slikker pik som et lille tærskværk. Han bliver bare ved og ved til du kommer.og hård knep i hans stramme røv er han ikke bleg for.  Så mine store anbefalinger herfra 

Redigeret af kad

Del dette indlæg


Link til indlæg
kad skrev, 1 time siden:

Rasmus faxe ladeplads.  Slikker pik som et lille tærskværk. Han bliver bare ved og ved til du kommer.og hård knep i hans stramme røv er han ikke bleg for.  Så mine store anbefalinger herfra 

Er det ik ham der havde en profil herinde en gang?

Men ovenstående profil er hvad jeg søger en kvinde, der opfylder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...