Hop til indhold

Overvejer at prøve en mand

Featured Replies

Skrevet

hej.

har været med et par shemales før men overvejer nu at prøve at tage den lidt videre.

vi har ikke et seperat forum til det så tænkte her er bedst, beklager hvis det er forkert.

har kig på 2 annoncer og ville høre om nogle havde kendskab. eller hvis der er andre jeg bør kigge efter.

Glory hole / blowjob /anal - Tlf 29402175 - Faxe Ladeplads - Annoncelight

Min frække fantasi - min mand skal have pik - Annoncelight

Redigeret af djjohn

Skrevet

De lyder jo selv ganske Frække, jeg ville gerne prøve den første af... 

Skrevet

Jeg har prøvet gloryhole hos Rasmus (dit første link)

Det var super frækt. Betalte ham gennem gloryhullet, trak mine bukser ned og stak pikken gennem hullet. Så fik jeg ellers en ordenligt suttetur og kom i munden på ham. På med bukserne igen og så ellers ud af døren. 

Skrevet

Rasmus faxe ladeplads.  Slikker pik som et lille tærskværk. Han bliver bare ved og ved til du kommer.og hård knep i hans stramme røv er han ikke bleg for.  Så mine store anbefalinger herfra 

Redigeret af kad

Skrevet
kad skrev, 1 time siden:

Rasmus faxe ladeplads.  Slikker pik som et lille tærskværk. Han bliver bare ved og ved til du kommer.og hård knep i hans stramme røv er han ikke bleg for.  Så mine store anbefalinger herfra 

Er det ik ham der havde en profil herinde en gang?

Men ovenstående profil er hvad jeg søger en kvinde, der opfylder. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.