Hop til indhold
nastyfucker

rimjobs af thaipige søges?

Recommended Posts

Hej alle

Jeg har besøgt thaimassage en 5-6 gange nu og har erfaret at pigerne ikke er bange for at røre med anus og stikke en finger op mens de giver håndjobs, hvilket jeg nyder.

Jeg kunne dog godt tænke mig at høre om nogen kender til thaipiger som tilbyder at slikke røv (for at sige det lige ud) og ikke bare strejfer anus med tungen men virkelig tager munden fuld og giver den gas på den front? :-)

på forhånd tak :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det gør Kat i Randers. Tror ikke at hun gør det de første par gange, men når man har været der nogle gange, og der er opstået kemi, så giver hun den gas.

Jeg er kommet dertil hvor hun slikker min røv i lange slik og boller mig bogstavligt med tungen. Det er lækkert, samtidig onanere hun mig. Det er både imens at jeg ligger på ryggen eller på alle 4. Hun skiller ballerne godt fra hinanden, så hun rigtig kan komme til.

Men som sagt, kemi og renlighed skal være der

Hej alle

Jeg har besøgt thaimassage en 5-6 gange nu og har erfaret at pigerne ikke er bange for at røre med anus og stikke en finger op mens de giver håndjobs, hvilket jeg nyder.

Jeg kunne dog godt tænke mig at høre om nogen kender til thaipiger som tilbyder at slikke røv (for at sige det lige ud) og ikke bare strejfer anus med tungen men virkelig tager munden fuld og giver den gas på den front? :-)

på forhånd tak :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

desværre ingen link

Hun er ikke nogen skønhed, heller ikke grim. Sød og smilende. Hun er vel midt 30+ og lille og slank. Pris må du tage med hende

Det lyder sgu lækkert :)

Har du et link til Kat?

Kan du beskrive Kats alder, højde og drøjde - bare ca?

Og hvad med prisen?

Andre input modtages meget gerne :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det var lidt øv læsning...

Virkelig ikke nogen thaipiger som er vilde med at give sorte kys i KBH?? Come frisk med erfaringer eller der er måske ikke så mange mænd som er vilde med st få sorte kys eller er det måske lidt tabubelagt....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har fornylig besøgt Pim i Ålborggade 1 (Østerbro), som på eget initiativ lod en tunge lege omkring mit hul. Da hun mærkede det var noget jeg kunne lide, gav hun mig det du netop efterlyser og virkede som hun kunne lide at gøre det, ligesom hun nød at jeg gjorde gengæld efterfølgende. Jeg tror at du kan få det du søger hos hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg lytter også med her, det lyder interessant ;)

Lad os endelig hører om du fik afprøvet stedet på Østerbro.

Kunne være sjovt og hører om andre har fået tilbudt det nogen steder :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved denne tråd er gammel, men nogen nye steder der er anbefaleses værdig, hvad gælder rimjob :)

Denne tråd skule egentlig være i efterlysning sjælland.

Redigeret af Corleone

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...