Hop til indhold

Recommended Posts

Der er ikke mange koreanske piger, som gæster København, og efter en dejlig uskyldig oplevelse med koreanske Suzy , var det overraskende at se endnu en koreansk pige på gæstevisit. De har samme alder og nationalitet, og deres annonceprofiler er nogenlunde lige skrabede, men der stopper lighederne også. Ja, altså lige bortset fra, at de også tilbyder nogenlunde samme services, så måske er vi ved at lære, hvad en K-GFE indebærer :D

Jisoo som blot kalder sig Korean har indlogeret sig på et af byens billige hoteller (dog i et af de dyrere værelser), og hvis man har været på et af kædens hoteller før, ved man at et af de steder, der er sparet, er på lydisolation mellem værelserne. Men det betyder heller ikke så meget for mig, om andre skulle høre mig have sex, og når først man ser den unge pige i al sin yndige nøgenhed, betyder stedet ingenting.

10 minutter før tid, skrev hun at hun var klar, så jeg skyndte mig ind og blev budt velkommen. Penge skiftede hånd, tøjet blev smidt og efter et kort velkomstkram røg hun ned på knæ foran mig. Efter lidt mere sut og slik i sengen og en rundtur i forskellige stillinger tog hun ladningen i munden, og så var hun også tøet nok op til at vi kunne få en lille snak.

Jisoo er på visit i et par uger, hvorefter hun tager tilbage til Seoul. Sexarbejdet er kun for at holde udgifterne nede på rejsen og er efter hendes eget udsagn ikke noget, hun har prøvet før (det kunne også mærkes). Hun er lang (171) og slank (47kg) og hun har et okay sødt ansigt, som dog ikke var 100% i min smag, men hendes krop sad lige i skabet med et par faste ungpigebryster, som lige passede i hånden. 

Oplevelsen var ellers stort set identitisk med Suzy med to væsentlige forskelle:
Jisoo var ikke så glad for at kysse
Jisoo var bedre til at sutte

Det var bestemt ikke en oplevelse jeg fortryder, men nok heller ikke en, der skal gentages pga de manglende kys og den amatøragtige gejst.
Jeg tøver dog ikke med at anbefale hende, hvis du er til en ung, slank, uskyldig koreaner og gerne prioriterer en god CIM over kys

Del dette indlæg

Link til indlæg
dhnmdst skrev, for 32 minutter siden:

Hun må være noget mere skinny end Suzy eller hvordan?

Ja. smal talje, thigh-gap, velproportioneret slank

PoulPik skrev, for 21 minutter siden:

Var hun glat, og hvad str. skyder du hendes bh- skål er?

Helt glat og vil skyde hende til en stor B eller lille C

Del dette indlæg

Link til indlæg
yrghh skrev, for 21 timer siden:

Ja. smal talje, thigh-gap, velproportioneret slank

Jeg var forbi sent i går aftes men endte med at gå igen

Blev mødt af en maks 160 cm høj pæn normalt bygget pige - på ingen måde som du har beskrevet.

Så det virker som om der er flere piger?

Lagde i øvrigt mærke til en asiatisk pige i gangene på hendes hotel, virkede som om hun verificerede mig inden jeg fik endelig instruks. Det samme så jeg da jeg var hos Suzy

Del dette indlæg

Link til indlæg
dhnmdst skrev, for 13 minutter siden:

Jeg var forbi sent i går aftes men endte med at gå igen

Blev mødt af en maks 160 cm høj pæn normalt bygget pige - på ingen måde som du har beskrevet.

Så det virker som om der er flere piger?

Lagde i øvrigt mærke til en asiatisk pige i gangene på hendes hotel, virkede som om hun verificerede mig inden jeg fik endelig instruks. Det samme så jeg da jeg var hos Suzy

Skummelt. Da jeg gik derfra, passerede jeg en ca 160cm høj asiatisk pige på trapperne. Hun så faktisk temmelig sød ud.
Men jeg koblede det ikke til noget mistænkeligt, selvom jeg lagde mærke til at hun kiggede inspicerende på mig, da vi passerede hinanden.

Ked af at høre, at du har spildt din tid, men jeg er da glad for, at jeg mødte en som matchede billeder og beskrivelser.

I øvrigt kan jeg se at hendes annonce er forsvundet nu. 

Redigeret af yrghh
tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren Magnus MS skrev, for 29 minutter siden:

Brugte en søndag på at køre til centrum

hun sku være 171 og 47

tror hun 155 og samme vægt og thai, gik hurtigt 

Det er helt fucked up!!!

Hende jeg mødte var åleslank og helt sikkert 171 (tæt på min egen højde). 
Jeg vil ikke teoretisere over hvad der sker, men jeg er målløs over at I ikke har mødt den samme pige. :O

Del dette indlæg

Link til indlæg

Virkelig ærgerligt, ikke mindst når der gemmer sig noget guf. Ikke til at vide hvad forklaringen er. De yngste udøvere i branchen er nok ikke altid de mest pålidelige. Måske gider de kun når pengepungen er tom.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...