Hop til indhold
Big3lover

Thaimassage - Nyborgvej 22

Recommended Posts

Jeg vælger lige at lave en frisk tråd, da følgende anmeldelse ikke kun omhandler den ene pige på stedet.

https://annoncelight.dk/showad/296272

Har før besøgt Nancy en del gange på Nyborgvej med stor tilfredshed. Sidste gang jeg var at besøge hende, sagde hun at jeg også skulle prøve Emmy en dag - den anden faste pige på stedet. Hun sagde at hun også er rigtig god at besøge. Jeg kunne også prøve to piger hvis jeg havde lyst sagde hun. Øh jo, sagde jeg og så grinede vi lidt af det. Jeg hilser som regel på Emmy når jeg besøger Nancy. Umiddelbart ikke min type på afstand, men da hun en dag kom frem bag køkkenbordet, så jeg hun havde en ret velformet krop også - og måske en smule højere.

Så for ikk så længe siden tænkte jeg, at nu skulle Emmy da prøves - 15 min sex....helt galt kan det vel ikke gå, tænkte jeg. Aftalen blev lavet og jeg ankom til stedet. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg valgte en halv time som jeg havde gjort de sidste par gange ved Nancy. Og det skulle jeg IKKE fortryde :P. Hun lagde ud med lidt blid massage på bagsiden, ikke noget særligt men dejlig behageligt som jeg kan li' det. Efter ca 10-15 min. turn around. Så legede hun lidt med lillemanden, på med gummi og blow.....et rigtig godt blow. Derefter lidt forskellige stillinger - først hende op og ride omvendt, hvor hun kom efter få minutter. Det tror jeg virkelig på, for hun rystede i hele kroppen og blev vildt følsom dernede. Derefter en rigtig cowgirl, hvor hun bare red igennem så det klaskede. Og dét er hun virkelig god til skal jeg hilse at sige :P. Vi sluttede i doggy hvor jeg til sidst måtte overgive mig ved udsynet af den frække røv. Hun påstod at hun kom 3 gange, hvilket jeg nok bare tager med et gran salt. Men set ud fra hendes stønnen, kunne det godt være rigtigt. Uanset hvad, så en fin og fræk oplevelse fuldt ud på højde med de gange jeg har besøgt Nancy.

Så Emmy får hermed også en varm anbefaling :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle dage efter besøget hos Emmy, kunne jeg ikk rigtig få tanken om dem begge to på én gang, ud af hovedet. Nancy havde jo sagt at det kunne lade sig gøre. Så jeg tog mod til, ringede og bestilte en halv time med dem begge. Ved ankomst var jeg virkelig spændt på hvad det skulle indebære, da min første oplevelse med to thai’er var lidt kikset. De syns begge at det var spændende og sagde at det var første gang for dem. Men set i bagspejlet kan jeg umuligt forestille mig at det har været første gang.

De lagde ud med blid massage, mens jeg tænkte at jeg ville lade dem styre slagets gang. Dejligt med 4 hænder overalt på kroppen. Det meste af tiden var der mindst én hånd nede og pirre. Jeg blev vendt om og fik at vide at de ville sutte uden kondom hvis jeg ville – men KUN fordi jeg var en særlig kunde. Så man skal altså ikke forvente det som standart ved første besøg. Emmy lagde ud med at sutte mens jeg fik smidt Nancy’s dejlige bryster i munden. Fuck mand!....Emmy kan virkelig sutte pik så det kan mærkes. Så byttede de lidt og herefter kondom på og Nancy op i revers cowgirl. Emmy spurgte om hun måtte sidde på min mund, og det skulle hun ikke spørge om to gange. Så jeg slikkede den ene mens den anden red mig. Emmy kom lynhurtigt efter min tungebehandling og måtte stige ned. Så spurgte Nancy om jeg ville om bag ved, og kort efter kneppede jeg hende i doggy, mens Emmy stod op i sengen så jeg kunne sutte hendes bryster. Jeg kunne mærke at pigerne var ved at være tændte og jeg blev bare mere liderlig. Emmy syns det var frækt at se Nancy blive taget bagfra, så hun ville også prøve. Pigerne skiftede igen plads. Jeg behøvede ikke at gøre arbejdet mens jeg tog Emmy i doggy, for hun styrede selv ved at støde røven bagud, mens jeg kyssede med Nancy – kæft det var frækt! :P. Mig ned på ryggen igen, og fik Emmy til at ride mig i cowgirl, mens jeg slikkede Nancy. Emmy rider for vildt når hun kommer igang, og begge piger stønnede og pustede, hvilket gjorde det hele til en super fræk oplevelse :razz:

Problemet var bare at jeg havde lidt svært ved at komme til sidst – havde nok trukket den for længe. Emmy steg af pikken, rev kondomet af og begyndte at sutte mens jeg tungekyssede med Nancy. ”Det her gør jeg normalt ikke, men du må komme i munden uden at betale ekstra hvis du vil”, sagde Emmy. Okay, sagde jeg og sprang op og stå mens Emmy suttede løs siddende på sengekanten. Nancy stod bagved og hendes hænder var overalt på min krop. Jeg kom lidt efter i munden på Emmy, og åbenbart så meget at hun havde svært ved at kaperer det. ”Hold da op”, sagde hun da hun havde fået spyttet ud, efter hun var ved at kløjs i det, og så grinede de begge. En for mig sygt fræk afslutning.

Der blev under hele agten berørt og snavet igennem hvor der var frie hænder. Ingen pauser….begge piger særdeles aktive i legen. Da vi var færdige opdagede vi at der var gået næsten tre kvarter, men det betød ikke noget sagde de. Alt i alt en oplevelse helt i top med to thaipiger – måske den bedste sexoplevelse ever. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 23 timer siden:

Nogle dage efter besøget hos Emmy, kunne jeg ikk rigtig få tanken om dem begge to på én gang, ud af hovedet. Nancy havde jo sagt at det kunne lade sig gøre. Så jeg tog mod til, ringede og bestilte en halv time med dem begge. Ved ankomst var jeg virkelig spændt på hvad det skulle indebære, da min første oplevelse med to thai’er var lidt kikset. De syns begge at det var spændende og sagde at det var første gang for dem. Men set i bagspejlet kan jeg umuligt forestille mig at det har været første gang.

De lagde ud med blid massage, mens jeg tænkte at jeg ville lade dem styre slagets gang. Dejligt med 4 hænder overalt på kroppen. Det meste af tiden var der mindst én hånd nede og pirre. Jeg blev vendt om og fik at vide at de ville sutte uden kondom hvis jeg ville – men KUN fordi jeg var en særlig kunde. Så man skal altså ikke forvente det som standart ved første besøg. Emmy lagde ud med at sutte mens jeg fik smidt Nancy’s dejlige bryster i munden. Fuck mand!....Emmy kan virkelig sutte pik så det kan mærkes. Så byttede de lidt og herefter kondom på og Nancy op i revers cowgirl. Emmy spurgte om hun måtte sidde på min mund, og det skulle hun ikke spørge om to gange. Så jeg slikkede den ene mens den anden red mig. Emmy kom lynhurtigt efter min tungebehandling og måtte stige ned. Så spurgte Nancy om jeg ville om bag ved, og kort efter kneppede jeg hende i doggy, mens Emmy stod op i sengen så jeg kunne sutte hendes bryster. Jeg kunne mærke at pigerne var ved at være tændte og jeg blev bare mere liderlig. Emmy syns det var frækt at se Nancy blive taget bagfra, så hun ville også prøve. Pigerne skiftede igen plads. Jeg behøvede ikke at gøre arbejdet mens jeg tog Emmy i doggy, for hun styrede selv ved at støde røven bagud, mens jeg kyssede med Nancy – kæft det var frækt! :P. Mig ned på ryggen igen, og fik Emmy til at ride mig i cowgirl, mens jeg slikkede Nancy. Emmy rider for vildt når hun kommer igang, og begge piger stønnede og pustede, hvilket gjorde det hele til en super fræk oplevelse :razz:

Problemet var bare at jeg havde lidt svært ved at komme til sidst – havde nok trukket den for længe. Emmy steg af pikken, rev kondomet af og begyndte at sutte mens jeg tungekyssede med Nancy. ”Det her gør jeg normalt ikke, men du må komme i munden uden at betale ekstra hvis du vil”, sagde Emmy. Okay, sagde jeg og sprang op og stå mens Emmy suttede løs siddende på sengekanten. Nancy stod bagved og hendes hænder var overalt på min krop. Jeg kom lidt efter i munden på Emmy, og åbenbart så meget at hun havde svært ved at kaperer det. ”Hold da op”, sagde hun da hun havde fået spyttet ud, efter hun var ved at kløjs i det, og så grinede de begge. En for mig sygt fræk afslutning.

Der blev under hele agten berørt og snavet igennem hvor der var frie hænder. Ingen pauser….begge piger særdeles aktive i legen. Da vi var færdige opdagede vi at der var gået næsten tre kvarter, men det betød ikke noget sagde de. Alt i alt en oplevelse helt i top med to thaipiger – måske den bedste sexoplevelse ever. :)

Hvad måtte du betale for den oplevelse med to piger på en gang?

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 6 minutter siden:

Hvad måtte du betale for den oplevelse med to piger på en gang?

Dobbelt op for en halv time.

Vil lige tilføje at priserne ligger på niveau med de fleste andre i byen. Ikke som der før har været skrevet, at de lå i den dyre ende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 3 timer siden:

Dobbelt op for en halv time.

Vil lige tilføje at priserne ligger på niveau med de fleste andre i byen. Ikke som der før har været skrevet, at de lå i den dyre ende :)

Mener du de har sænket priserne? Synes da også helt klart at de i hvert fald tidligere lå i et ret højt prisniveau. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 8 timer siden:

Mener du de har sænket priserne? Synes da også helt klart at de i hvert fald tidligere lå i et ret højt prisniveau. 

Det skal jeg ikke kunne sige. Men syns at kunne huske at en halv time stod til en tudse på menukortet for længe siden. Det har jeg på intet tidspunkt givet. 

600 kr for 15 min. sex har jeg givet siden første besøg ved Nancy. Det gav jeg også dengang Siwimon havde stedet for flere år siden. Og det er vel egentligt okay, hvis man får en god omgang :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 13 timer siden:

Det skal jeg ikke kunne sige. Men syns at kunne huske at en halv time stod til en tudse på menukortet for længe siden. Det har jeg på intet tidspunkt givet. 

Med andre ord var/er deres "listepris" højere end hvad man "bør" give og reelt også i den høje ende. For vi kan vel godt blive enige om at 1000 kr/30 min er relativt højt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var lige at besøge emmy til en dejlig omgang igen ;-). Halv time med blid massage og sex. Super oplevelse igen og intet at klage over :).

Jeg kunne så forstå på Emmy at der pludselig var kommet en del flere kunder i butikken, efter min anmeldelse med to piger. Dette er jo i sig selv meget godt. Men hvad der er mindre godt er, at ifølge Emmy har en del kunder forespurgt blow uden kondom og CIM. Hun fortalte mig at det ikke var standart på menuen, og havde måtte afvise nogle kunder som åbenbart var blevet fornærmet eller sure og derefter gået. 

Jeg syns det er uheldigt og beklageligt, og til dels respektløst at nogen ikke respekterer en glædespiges grænser. Jeg havde jo netop skrevet i min anmeldelse at man ikke kunne forvente blow uden og CIM, men åbenbart ikke tydeligt nok. Det må jeg jo så beklage. Ofte er det vel et spørgsmål om kemi ift. hvad pigen tilbyder, eller måske om man er fast kunde som som pigen føler sig tryg ved.

Nu er det her ikke myntet på nogen bestemt herinde, da det jo ikke behøver at være eroguide-brugere som har besøgt hende. Men nogen har i hvertfald læst anmeldelsen og refereret til de ydelser jeg fik - men som jeg ikke havde bedt om.

Jeg må blot konkluderer at man skal passe på hvad man skriver herinde - også selv om det er i god mening.

God søndag og pas godt på pigerne derude :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Big3lover skrev, for 7 minutter siden:

Jeg havde jo netop skrevet i min anmeldelse at man ikke kunne forvente blow uden og CIM,

Og derfor var det nok heller ikke helt gennemtænkt at skrive det. 
Der sker meget i denne verden man som kunde bør have nok gefühl til ikke at omtale, når nu pigen ikke har det på menuen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 12 timer siden:

Og derfor var det nok heller ikke helt gennemtænkt at skrive det. 
Der sker meget i denne verden man som kunde bør have nok gefühl til ikke at omtale, når nu pigen ikke har det på menuen :) 

Ja det kan du ha ret i.

Men nu skrev jeg jo faktisk at det ikke var standart på menuen (ifølge hende selv) - IKKE at hun ikke tilbyder det. For det gør hun jo åbenbart idet jeg fik det. Men ja, man skal holde ekstra-service for sig selv, det har jeg lært nu.

Vil dog stadig påstå at man som kunde, ikke bør forvente noget som helst hvis det ikke fremgår af pigen selv. Selvfølgelig ok man spørger. Men at bliver fornærmet over et nej, er respektløst i min verden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror det var 4. måske 5. gang, at jeg forleden besøgte begge piger samtidig på Nyborgvej. Og jeg må bare sige at der er fuld valuta for pengene hver gang :-). Jeg syns de er rigtig gode sammen, og der er noget frækt over det med de to samtidig.. 

Blev lukket ind af Nancy, som også var den første der kom op da jeg lå klar på sengen. Vi nussede og kyssede og hendes dejlige bryster blev slikket grundigt. Lidt efter kom Emmy op....i frækt lingeri. Kæft hun så fræk ud i det. Og så startede det vilde eventyr ellers. Fik et dejligt økoblow af Emmy mens jeg slikkede Nancy. Jeg fik pigerne til at ride mig på skift, hvilket jeg syns var mega frækt. Derefter op i doggy med Nancy, og jeg må indrømme at jeg ikke rigtig kan huske om jeg gjorde det med Emmy - det hele kører bare rundt med når først vi kommer igang. Men jeg endte i hvertfald med at tage Nancy i doggy til sidst, hvor jeg kom dybt oppe i hende. Hende røv er bare uimodståelig når hun ligger dér på alle fire :P.

Igen et dejligt frækt besøg med begge piger, hvor man er helt flad bagefter. Blev som sædvanlig tilbudt koldt at drikke og lukket pænt ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboyfyn skrev, for 15 timer siden:

Har du et link til dem ? 

Det er desværre dødt for tiden. Den ene er på ferie så måske derfor. Hun har vist rimeligt travlt har jeg indtryk af.

Men telefon-nummeret står på hoveddøren ud mod gaden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
menor79 skrev, for 13 timer siden:

Troede der var lukket siden de ikke har annonce kørende, men må se og få tid til at kigge forbi

De har altid lukket om mandagen. Derudover kan hun godt finde på at holde lukket andre dage har jeg set. Man må simpelthen køre forbi og se, eller ringe. 

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der kan hjælpe med pigerne på nyborgvej. Har besøgt dem en enkelt gang i julen da jeg sidst var hjemme, men kan ikke rigtigt finde dem på nettet denne gang ved at nogen sagde at deres link er dødt men kan nogen så hjælpe med deres nummer hvis man kan DM her inde. havde en vildt lækker oplevelse, ved ikke hvem var hvem men vil sige at det var den flotte at de to, tror faktisk at det var den ældste af dem, hun var ikke så høj men hun tog sig meget godt af mig og vil gerne besøge hende eller i hvert fald stedet igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...