Hop til indhold

Recommended Posts

Nu ved jeg ikke definitionen på "et godt knald" da det vel kan være individuelt men

Italienske Mia er jeg rimelig glad for. 

Indrømmet: Dog et stykke tid siden jeg sidst har set hende da hun nu ofte KUN har vagt på sene tidspunkter (Midnat?! :wacko:), men husker missen som smagfuld og indbydende (Hvis man må bruge de ord i vores "MeToo" tider...)

https://70210026.dk/mia

Hun kysser ikke med tungen men er god til at nusse og jeg syntes det er rart med slanke, feminine brunettepiger (mener at Mia's hårfarve ikke er helt rødbrun mere?)

Mia er også knaldgod til engelsk, så du bør ikke få problemer med at få tungen på geled.

PG's priser er FRA 1100 kr, så ring lige i forvejen og forhør dig om en mere præcis pris, hvis du ønsker nogle tillægsydelser.

PS. Det tager ca. 20 min. og 9 stop med bus 150S fra Nørreport, som kører ca. hver 12 minut.

Hæveautomat findes ved Fakta. Lyngbyvej 151. 2 min i bil fra PG eller en gåtur på 30 minutter. Fra og tilbage til PG.

God fornøjelse!

 

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter.den.store
ppd skrev, 1 time siden:

Nu ved jeg ikke definitionen på "et godt knald" da det vel kan være individuelt men

Italienske Mia er jeg rimelig glad for. 

Indrømmet: Dog et stykke tid siden jeg sidst har set hende da hun nu ofte KUN har vagt på sene tidspunkter (Midnat?! :wacko:), men husker missen som smagfuld og indbydende (Hvis man må bruge de ord i vores "MeToo" tider...)

https://70210026.dk/mia

Hun kysser ikke med tungen men er god til at nusse og jeg syntes det er rart med slanke, feminine brunettepiger (mener at Mia's hårfarve ikke er helt rødbrun mere?)

Mia er også knaldgod til engelsk, så du bør ikke få problemer med at få tungen på geled.

PG's priser er FRA 1100 kr, så ring lige i forvejen og forhør dig om en mere præcis pris, hvis du ønsker nogle tillægsydelser.

PS. Det tager ca. 20 min. og 9 stop med bus 150S fra Nørreport, som kører ca. hver 12 minut.

Hæveautomat findes ved Fakta. Lyngbyvej 151. 2 min i bil fra PG eller en gåtur på 30 minutter. Fra og tilbage til PG.

God fornøjelse!

 

 

Det var da et indlæg man kan bruge til noget. Sagligt, informativt og til sagen. Tak for det 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 5 timer siden:

Nu ved jeg ikke definitionen på "et godt knald" da det vel kan være individuelt men

Italienske Mia er jeg rimelig glad for. 

Indrømmet: Dog et stykke tid siden jeg sidst har set hende da hun nu ofte KUN har vagt på sene tidspunkter (Midnat?! :wacko:), men husker missen som smagfuld og indbydende (Hvis man må bruge de ord i vores "MeToo" tider...)

https://70210026.dk/mia

Hun kysser ikke med tungen men er god til at nusse og jeg syntes det er rart med slanke, feminine brunettepiger (mener at Mia's hårfarve ikke er helt rødbrun mere?)

Mia er også knaldgod til engelsk, så du bør ikke få problemer med at få tungen på geled.

PG's priser er FRA 1100 kr, så ring lige i forvejen og forhør dig om en mere præcis pris, hvis du ønsker nogle tillægsydelser.

PS. Det tager ca. 20 min. og 9 stop med bus 150S fra Nørreport, som kører ca. hver 12 minut.

Hæveautomat findes ved Fakta. Lyngbyvej 151. 2 min i bil fra PG eller en gåtur på 30 minutter. Fra og tilbage til PG.

God fornøjelse!

 

 

Jeg plejer nu bare at bruge hendes mobilepay ;) det er nemmere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chrisvp skrev, for 6 timer siden:

Jeg plejer nu bare at bruge hendes mobilepay ;) det er nemmere

Hold da op. Dét vidste jeg ikke..

Det vil gøre det meget lettere end at fryse foran en automat eller det skæve blik fra kasseassistenen i Netto, når man spørger om man kan hæve 1200 kr over på kortet...:mellow:

 

Kan du uddybe svaret?

Syntes ikke jeg har set information om Mobilpay hos PG. Men pigerne er selvstændige har PG før skrevet, så hvorfor ikke?

Der står desværre ikke noget om mobilepay under hendes profil..

https://70210026.dk/mia

Tak på forhånd.

PS. Håber Hansen fik hvad han søgte 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 5 timer siden:

Hold da op. Dét vidste jeg ikke..

Det vil gøre det meget lettere end at fryse foran en automat eller det skæve blik fra kasseassistenen i Netto, når man spørger om man kan hæve 1200 kr over på kortet...:mellow:

 

Kan du uddybe svaret?

Syntes ikke jeg har set information om Mobilpay hos PG. Men pigerne er selvstændige har PG før skrevet, så hvorfor ikke?

Der står desværre ikke noget om mobilepay under hendes profil..

https://70210026.dk/mia

Tak på forhånd.

PS. Håber Hansen fik hvad han søgte 

Tror ikke det er noget pg tilbyder men der er nogle af pigerne som tager imod betaling den vej igennem. Det er bare at spørge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...