Hop til indhold
just27fun

NYHED!!! FRÆK & LIDERLIG TØS ODENSE C

Recommended Posts

Utroligt at det er muligt at komme på hoop-up men ikke tjekke mails, når ens pc er gået i stykker.

Jeg kan da tjekke mails fra min mobil :D

https://annoncelight.dk/showad/330620

[email protected]

"Hej søde Håber du har en god dag.

Undskyld jeg først skriver nu min computer er gået død så har lige lånt min venindes til at svare dig hurtigt.

Vi kan sagtens finde ud af noget hvis du stadig er klar? Jeg dækker hele Fyn så du kan sagtens komme hjem til mig i aften eller jeg kan komme forbi dig ellers kan vi ses i løbet af weekenden eller næste uge hvis du frisk på en lidt spontan aftale :)

Jeg vil ikke have nogle penge her første gang leder efter nye faste kunder så første gang er gratis .Jeg vil give dig det Frækkeste BJ hvor jeg mærker din pik vokse sig stor og stiv i min mund mens jeg leger med mig selv indtil du ikke kan holde til det mere og bliver nød til at kneppe min stramme våde mis.

Men vil os gerne lærer dig at kende hvis du er frisk på at ses et par gange om mdr måske? Det kan vi jo lige finde ud af hvis du kan li hvad du for og ser.

Så håber jeg vi kan få mange hyggelige stunder i fremtiden.

Siden min computer ikke virker så kan jeg ikke svare eller modtage mails.. Er du ikke sød at skrive til mig herinde på https://hook-up.dk/?al=SNlYtLDb32Eh så Kan vi lige aftale det sidste inden vi mødes så hvis du er frisk og gerne vil ses så søg på mit navn Lineez3 der inde. Jeg har også flere billeder  så du kan se mere af mig. Og jeg kan svare tilbage med det samme

Glæder mig til at se dig knus"

DBF8C566-3D71-41D5-887B-B5844C97DEFF.jpeg

8C6E1590-64F5-4DDF-91A7-DD1574B92336.jpeg

9BEB7A60-610B-451F-84B9-88E5E4D4DFA6.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvem vil dog ikke gerne sponsorere 

Registrant

Navn archie ursolino
Adresse unit 327 CityLOFTS Coronado
Postnr. og by 1211 makati
Land Philippinerne
Telefonnr. +63 9771162590

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...