Hop til indhold
Sleino

Pascha Köln

Recommended Posts

Dagen efter mit besøg på Samya (viewtopic.php?f=37&t=7956) ville jeg prøve noget andet, da princippet Laufhaus lød spændende, så hvorfor ikke prøve et sted som slår sig op på at være et af europas største, nemlig Pascha (http://pascha.de/).

Søndag var dagen, klokken var omkring 19:00 da jeg ankom til Pascha, det tog lidt tid at finde et sted at parkere da der ikke var nogen parkeringsplads tilknyttet (i hvert fald ikke hvad jeg kunne finde). Nå, men jeg fandt en lille sidegade ca. 200 meter fra klubben og begav mig på vej. Jeg vil her lige nævne at området klubben ligger i er ikke et af de pæneste og det var primært folk af anden etnisk herkomst end tysk som begav sig rundt på gaderne.

Jeg fandt hen til indgangen, hvor man kan vælge enten at gå til venstre, ind til deres strip klub eller til højre ind til deres bordel - jeg valgte højre ;). Her blev jeg mødt at to meget store fyre som sagde at jeg bare kunne stikke dem de 5€ i entré i stedet for at stå og fedte ved den maskine som var sat op til formålet. Ind med mig og op ad den trappe mod de 7 etager med piger hvor de sidder og venter på én foran deres dør. Jeg tænkte at jeg lige vil finde noget at drikke og et WC før jeg gik etagerne igennem. Jeg fandt vej til deres "bistro" på anden etage hvor jeg fik mig en cola og fik vist toilettet af en gnaven dame efter at jeg først havde afvist at ville på værelse med hende (lidt for gammel og slidt til min smag). Nå, det skulle ikke slå mig ud! Nu skulle jeg ud og kigge mig omkring! Op ad trapperne, hmm, her var der ikke så mange piger (2 stk) ingen der lige tiltalte mig. Nå, godt der er flere etager tænkte jeg, videre op! Hmm, her var der heller ikke så mange (4 stk). Videre og videre - efter jeg havde været alle etagerne igennem vidste det sig at der kun var omkring 20-25 piger på arbejde fordelt på 6 etager (der var ingen på 7. etage - trans etagen). Jeg må sige at jeg blev en anelse skuffet - de slår sig op på at have over 100 piger, dog vidste jeg godt at jeg var kommet en søndag aften, hvor der måske ikke er allermest gang i den, men det var stadig i Tysklands ferie periode, så hvis det ikke skulle være nu - hvornår så? :?

Nå, men jeg var jo kommet for at få et knald så jeg gik etagerne igennem igen for at få et bedre overblik, da der ikke lige var nogen som var sprunget mig i øjne ved første gennemgang. Jeg faldt over en sort pige som boede i Holland men arbejde her, hun lovede de dybeste blowjobs - jeg tænkte hvorfor ikke, havde aldrig prøvet en sort pige og dybe blowjobs lød nu meget godt og hun havde da rette læberne til at give dem. Hun sagde fransk og dansk for 50€, hvilket virkede fair. Så jeg gik med hende ind. Her begyndte jeg så at knappe mine bukser op, så kom hun meget hurtigt hen for at spørge om jeg ikke ville betale hende, hun var endda nødt til at sige det to gange før jeg forstod hvad hun ville. Jeg var simpelthen blevet for vant til at først betale pigerne efter sex fra mit besøg på Samya - så jeg undskylde mange gange og gav hende de 50€. Vi lagde os nøgne på senge og hun begyndte at nusse mig på kroppen og gav mig nogle underlige hårde klem i nakken :shock: ikke yderligt behageligt. Så begyndt hun så at prøve op-sælge - hvis jeg tog 40 mins kunne jeg simpelthen få ALT! Jeg takkede pænt nej tak og sagde at vi bare holde os til det jeg havde betalt for - troede faktisk at dette allerede var aftalt - men som jeg kan forstå på andre herinde er den en normal taktik at prøve at sælge mere.

Hun begav sig til at lege lidt med kanonen for at få ham godt stiv, mens jeg suttede på hendes store nipples. Hun fik kondomet på og begyndte at sutte lidt på toppen dejligt - stille og roligt. Så begynde hun at tage den længere og længere ned indtil hun tog den næsten helt til roden uden problemer! :shock: HOLD NU KÆFT MAN det føltes godt nok godt! Havde aldrig prøve deepthroat før! Mine hænder var helt stoppet med at rører ved hende og jeg lå bare helt stille og nød hvert eneste sug. Og hun blev bare ved med at tage den til roden - ikke noget med pauser eller kun lige sutte på toppen - hver eneste gang var det helt ned - DAMN :D Efter hun havde gjort det i et stykke tid tog hun den ud af munden for at spørge om jeg var klar til dansk eller om hun skulle sutte noget mere. Hun skulle helt klart sutte noget mere! :D Puha, det var godt.

Nå, men dansk skulle da også prøves, så om på ryggen med hende og ind med kanonen. Det gik da også nogenlunde men hun blev ved med at vinkle sig således at man ikke kunne trænge helt ind. Nå, kunne være det var bedre i doggy, som om på alle fire med hende og i gang igen - her gjorde hun det samme med at prøve at vinkle sig på mig således at jeg ikke kunne trænge helt ind - Nå, men tiden var ved at være gået og jeg kom i doggy.

Hun spurgte om jeg havde lyst til at vaske mig - hvilket jeg havde og vi fulgtes hen til det lille badeværelse der var på værelset. Her fik jeg henvist håndvasken mens hun tog bruseren. Så stod man der med en halv klam håndvask som var fyldt med make-up rester og en ulækker sæbe - så den blev vasket i varmt vand. Jeg fik tøjet på og sagde pænt farvel. Det var nok det bedste blowjob jeg nogensinde havde fået mens sexen langt fra var noget værd at skrive hjem om.

Nå, men ned til bistro'en for at få lidt at drikke og sunde sig lidt sådan man kunne blive klar til den næste pige. Her skal det siges at der ikke var mange siddepladser så folk stod op ad væggene og hang mens de røg løs. Mens jeg sad her og ventede kom der nogle piger forbi som også skulle have noget at drikke og fik da udset mig et par stykker som jeg skulle holde udkig efter når jeg skulle rundt igen.

Så skulle den næste pige vælges, dette blev dog en noget svær opgave.

Jeg begyndte at gå etagerne igennem igen for at se om der var nogle nye/flere piger som kunne vække interessen. Jeg vil lige nævne her at layout'et af etagerne meget dårlige - dvs. der er en gang på nok 15-20 meter lang - hvis man så skal ned og kigge på pigen som sidder helt nede for enden af gangen så skal man gå helt derned - hilse og så vende om og gå tilbage (hvis det ikke var noget for én) da man ikke kan komme videre - det er en blindgyde. Det bryder jeg mig ikke særlig meget om for det gør bare afvisningen så meget tydeligere især når der kun er 1 pige som man går 10 meter for at se for bare at vende om.

På min anden tur rundt på etagerne mødte jeg en gruppe indvandre (5-6 stk) som så ud til at have det meget sjovt ved at gå og tale grimt om pigerne. Må sige at jeg ikke kun forstå hvad de sagde men når en af fyrene peger på en pige, siger noget, og så resten af gruppen griner er det nok ikke noget yderst positivt han siger og man kunne tydeligt se på pigerne at det ikke var noget som var sjovt for dem heller.

Man fik virkelig indtrykket af at det var nogle tomme gange hvor mænd bare vandrede rundt i deres søgen efter sex - ikke en helt så tiltalende stemning.

Hmm, jeg kunne ikke finde nogle af de piger jeg havde set i bistro'en (de var nok optaget) og efter at havde været igennem etagerne 4-5 gange synes jeg ikke at jeg gad mere. Synes ikke stemningen var god og havde ikke lyst til at være der. Så jeg gik ud i bilen og kørte. Øv :(

Selve indretningen af Pascha bæger meget præg af at være noget brugt, gulvene var slidte med huller, vægene var malingen ved at være slidt af mange steder, dørkarme osv. var også meget slidte, der var alt for mørkt over det hele og WC'erne var beskidte og stank af pis. Pigerne virkede trætte og uengageret, halvdelen af dem som var på arbejde sad ikke engang ude ved døren men lå inde på deres seng med en tablet eller telefon og kiggede knap nok op når man kom forbi. Derudover var de slet ikke lige så kønne som på Samya - der er klasse forskel.

Så lidt en øv oplevelse - tror de kronede dage for Pascha er ovre - der vil nok skulle meget til for at få mig tilbage på Pascha Laufhaus når man har Samya så tæt på.

/Sleino

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, har man først prøvet FKK, så vender man kun tilbage til et Laufhaus for at blive bekræftet i at det ikke er attraktivt - hverken for pigerne eller en selv.

Var pigerne i Köln mindre aggressive end i Hamburg - og kunne du nogenlunde gå i fred og kigge pigerne ud ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigerne var meget passive på Pascha, mødte kun en i baren, en dame på 40+ som var en anelse aggressiv, hun blev ved med at spørge hvorfor jeg ikke ville have hende efter jeg første gang havde sagt pænt nej tak, men resten af pigerne kunne man knap nok få et hej eller smil ud af - det var kun når man gik helt hen til deres dør og stod lige ved siden af dem at de levede lidt op. Så ikke det bedste indtryk at gå ned ad en gang med nogle piger som bare sidder og kigger ud i den blå luft.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigerne var meget passive på Pascha, mødte kun en i baren, en dame på 40+ som var en anelse aggressiv, hun blev ved med at spørge hvorfor jeg ikke ville have hende efter jeg første gang havde sagt pænt nej tak, men resten af pigerne kunne man knap nok få et hej eller smil ud af - det var kun når man gik helt hen til deres dør og stod lige ved siden af dem at de levede lidt op. Så ikke det bedste indtryk at gå ned ad en gang med nogle piger som bare sidder og kigger ud i den blå luft.

I Hamburgs Laufhäuser er de så aggressive at man overhovedet ikke får lov til at gå i fred og man ønsker bare at komme ud igen - en mellemting kunne nok være ønskeligt, hvor de blot sagde hej og smilede lidt, så man kunne få tid til at tænke sig lidt om.

Her er FKK konceptet noget bedre og meget hyggeligere - ikke noget med at de bare sidder på en lang gang, men de kan gå lidt omkring, så man bedre kan kigge dem ud og man kan evt. sætte sig i sofaen hos dem og flirte lidt først. Desuden serveres der lidt mad og man kan tage bad før og efter.

Bollerummene er måske ikke så personlige og ofte uden eget bad og toilet, men ihvertfald på FKK Acapulco er de store og man kan tænde alt det lys man vil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...