Hop til indhold
morfar1

gfe Hillerød

Recommended Posts

Jeg søger en GP der giver gfe, altså god sex sammen med kæl og dybe kys. Er der nogen der kan hjælpe her?

I Hillerød er der vist kun thai-bordeller, er der andet?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var nok som forventeligt - der er ikke rigtig nogen der kan bekræfte GFE i Hillerød. Der har været piger hos Blue Elephant som gav gfe og som er anmeldt her inde. Men jeg ville jo sætte pris på de helt aktuelle muligheder. Hos BE skiftes pigerne temmeligt hyppigt. Jeg prøver med en tilsvarende tråd under thaimassage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

For flere år siden var der en sted med danske piger ude for enden af Slangerupgade, men det er år og dag siden, de lukkede.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for forslaget, hun har været væk et stykke tid. Og desværre havde jeg i sommers den kedelige oplevelse med hende, at jeg blev brændt af efter at have lavet aftale dagen i forvejen. Da jeg som aftalt skulle have adressen en halv time før det aftalte tidspunkt, ja så var der ikke noget svar, hverken på SMS eller telefon - så for mig er hun ligesom blacklistet :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...