Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/331069
 

Har lige besøgt hende, og hold nu op hun er sød, var smilende og gjorde hvad hun kunne for at tilfredsstille en. 
hun spurgte også hvis hun skulle gøre noget anderledes.

 

nem at få kontakt med, og holder hvad hun lover. 
 

som en anden har skrevet så passer de sidste billedet af hende hvor hun er brunette. 
hun er slank, en vanvittig lækker krop, og brysterne lige efter min smag. Helt glat og så er hun berørings venlig.

hun kan godt lide st blive slikket, og så er hun virkelig dejlig at have sex med, hun levede sig ind i det, og var slet ikke fraværende, kiggede først på klokken da den ringede.

går op i hygiejne som jeg syntes er et plus, så nr 2 runde i bad, sørge for rene hænder og Tarzan :-) 

hun lagde sig på hug i badet og tog den til roden, ja okay det der vist ikke nogen som ikke kan i mit tilfælde ha ha. 
hvad fanden kunne ikke lige nå at smide en sms inden jeg kom til verden :-) 

men absolut en anbefaling her fra, jeg havde en rigtig god oplevelse, håber dælme hun kommer igen, eller jeg kan nå at besøge hende igen inden du tager afsted, tror desværre kun det er en 3 dage hun er endnu 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder fantastisk. Tak!:)

Håber virkelig at vi får Molly at se i København igen.

Måske hun skulle pendle mellem landsdelene? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rugbrød skrev, for 9 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/331069
 

Har lige besøgt hende, og hold nu op hun er sød, var smilende og gjorde hvad hun kunne for at tilfredsstille en. 
hun spurgte også hvis hun skulle gøre noget anderledes.

 

nem at få kontakt med, og holder hvad hun lover. 
 

som en anden har skrevet så passer de sidste billedet af hende hvor hun er brunette. 
hun er slank, en vanvittig lækker krop, og brysterne lige efter min smag. Helt glat og så er hun berørings venlig.

hun kan godt lide st blive slikket, og så er hun virkelig dejlig at have sex med, hun levede sig ind i det, og var slet ikke fraværende, kiggede først på klokken da den ringede.

går op i hygiejne som jeg syntes er et plus, så nr 2 runde i bad, sørge for rene hænder og Tarzan :-) 

hun lagde sig på hug i badet og tog den til roden, ja okay det der vist ikke nogen som ikke kan i mit tilfælde ha ha. 
hvad fanden kunne ikke lige nå at smide en sms inden jeg kom til verden :-) 

men absolut en anbefaling her fra, jeg havde en rigtig god oplevelse, håber dælme hun kommer igen, eller jeg kan nå at besøge hende igen inden du tager afsted, tror desværre kun det er en 3 dage hun er endnu 

I was very pleased to spend time with you, I'm glad to hear that you also liked everything. I look forward to our new meeting

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...