AalborgFyr9200 8 Skrevet 13. November, 2021 Hej Er der nogen, der har erfaringer med denne 20 årige nordjyske kvinde. Hun skriver, at hun har "kæmpe naaturlige store piercede bryster", hvilket fangede min interesse. Dog har jeg min tvivl om annoncen er ægte, da der ikke er billeder. Link til annoncen: https://annoncelight.dk/showad/331593 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 129 Skrevet 13. November, 2021 Annoncer uden priser er som regel et dårligt tegn. MEN der kan jo være undtagelser. Vh SF 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgFyr9200 8 Skrevet 14. November, 2021 SlikkeFrands skrev, for 20 timer siden: Annoncer uden priser er som regel et dårligt tegn. MEN der kan jo være undtagelser. Vh SF Tak for svar! Jeg gjorde mig den ulejlighed at søge på nummeret på google og fandt ud af, at hun har haft en anden annonceprofil før. Det virker mistænkeligt! Hun er også anmeldt herinde flere gange, men meget blandede anmeldelser. En skriver om snyd med forudbetaling og en anden om at hun er stofmisbruger. Der er også enkelte positive anmeldelser. Men jeg holder mig væk! Bare antydningen om snyd gør at jeg mister lysten. Jeg har haft enkelte dårlige oplevelser før og ønsker ikke at det skal gentage sig. Links til anmeldelser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg