Hop til indhold
Guest Runaldo

Copenhagen Sauna Club

Recommended Posts

Gæst

Jeg har ikke været derinde, men jeg har set stedet mange gange :)

Det ligger meget diskret, og man kan nemt smutte ind i indkørslen uden at blive bemærket (man står ikke bare ude på gaden og ringer på :lol: )

Jeg har hørt fra nogen jeg kender af det skulle være et godt sted, men prisen er også derefter. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kongw

Jeg har ikke selv været der men ved da at de billeder har været der i hvertfald 4 år vis ikke mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var der 06/06/06 og oplevelsen var rigtig god. Sauna blev udeladt, da det var en varm dag, direkte i spa'en med den dejlige blondine indenfor rækkevidde, supergod sex ovenpå og afsluttende med en gang massage af den rare slags. Dengang kostede det 1300 og man fik en times fornøjelser. Billederne på hjemmesiden er fra den gang og da syntes jeg, at stedet godt kunne trænge til en kærlig håndværker hånd. Så hvordan det er i dag, ved jeg ikke, men har dog flere gange haft lyst til en genopfrisker, Fru timeren har dog en god kollega i området, derfor ingen genbesøg.

Venligst OT

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Der findes steder i Danmark som her en tilværelse i eksklusiv diskretion. Det skal de have lov til, uden at blive dissekeret i offentlige fora.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været der et par gange og har kun positive ord tilovers for CSC bortset fra at de ligger i den dyre ende af de etablerede steder!

Stedet kunne godt trænge til en opfriskning, men pigerne, servicen, mulighederne for boblebad mm. opvejer langt dette forhold.

Flere piger at vælge imellem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været der et par gange og har kun positive ord tilovers for CSC bortset fra at de ligger i den dyre ende af de etablerede steder!

Stedet kunne godt trænge til en opfriskning, men pigerne, servicen, mulighederne for boblebad mm. opvejer langt dette forhold.

Flere piger at vælge imellem.

hvad er priserne ? deler men boblebad, saunaer med andre piger og mænd? Det er jo en sauna klub ikke :lol:

Hvor man piger og mænd er der?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Da jeg var der i 1996, var boblebadet og saunaen til deling med de øvrige kunder og piger (der var dog ikke andre gæster). Havde den ultimative GFE med pigen, som var super lækker! :-P Er ret sikker på, at jeg gav 1500 kr. for en time - men jo 17 år siden!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg var der i 1996, var boblebadet og saunaen til deling med de øvrige kunder og piger (der var dog ikke andre gæster). Havde den ultimative GFE med pigen, som var super lækker! :-P Er ret sikker på, at jeg gav 1500 kr. for en time - men jo 17 år siden!

Med inflationen mon ikke vi er oppe på 2500kr i timen ???

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...