Vildsvinet 599 Skrevet 12. November, 2021 (edited) Patricia er beskrevet af mange og hun leverer altid high class service - Skøn moden GFE - Våde søde tungekys og hun har lækre berøringsvenlige store naturlige bryster - billederne tale sit eget sprog. Jeg er vild med hendes blow, og med 30 min som min standard her for 2 dage siden, får jeg nok af det hele - vedvarende fast økoblow, der momentvis blev dybt - hun gnasker igennem - og skønne skønne vedvarende kys. Hun er her vist ikke så lang tid men er en af dem der kommer tilbage igen og igen. Redigeret 12. November, 2021 af Vildsvinet 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klovnen080 88 Skrevet 12. November, 2021 (edited) Ja, hun er skøn, har besøgt hende 4 gange. Tak for heads up Redigeret 12. November, 2021 af klovnen080 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 1955 Skrevet 12. November, 2021 Ja for pokker lige min type må se om jeg kan nå et besøg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrPilot 72 Skrevet 13. November, 2021 I hvilket område af København holder hun til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildsvinet 599 Skrevet 13. November, 2021 Islands brygge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Der_Man 62 Skrevet 16. November, 2021 Var forbi i weekenden, og kan kun tilslutte mig de andre indlæg. Så er der også en fantastisk udsigt, både i sengen, og fra stuen, ud over København/Amager. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg