Hop til indhold
pacer

Så kan pigerne godt lukke deres forretninger :-)

Recommended Posts

De er ret effektive, men bliver også hurtigt kedelige. Jeg købte en ligende model for nogle år tilbage, men jeg har kun fået den brugt måske 5 gange, primært på grund af hvor trælse de er at gøre rene. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 23 minutter siden:

Har gennem livet brugt en del kr på alskens maskiner til pikken, højre hånd har altid vundet.:)

jeg har også brugt et shit ton af penge, efter jeg fandt det ene perfekte produkt, men som var en produkt fejl, og man kunne ikke finde noget som bare kom tæt på, indtil jeg kom forbi den her https://www.sexshop.dk/nmc-2in1-hummer-anal-vagina-onaniprodukt tape bunden til på det låg som er i den anden ende så der ikke kan slippe luft ud, så kan du selv styre vakuummet, ved hjælp af de 4 huller som er på siden med dine finger, den kan blive så strem som du har løst til, eller så løs så du ikke føler så meget, og det hele styre du nemt med dine finger spidser, hvis du køber den så husk og tjekke for gem gang, stik 1 finger ind fra begge sider, holder ikke så lang tid kun 1 uge eller 2, men den slå alt andet på market, fordi man har 110% vakuum styring, det er det der er forskellen på om det bliver for intens eller ikke gør, så kan man blive ved i lang tid :-) @pacer den er prøvet og det dur ikke når man ikke kan styre vakuummet, enten er den alt for intens eller så er den slet ikke den du linker til

Redigeret af smiley2121

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...