hellung 4 Skrevet 12. November, 2021 Jeg vil gerne advare mod at andre får samme dårlige oplevelser som jeg med en såkaldt Mallemus, jeg mødte på tinder. Aftalen var klassisk SD forhold men efter at have brugt 12k efter kun et møde, føler jeg mig godt til grin!!!! 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1359 Skrevet 12. November, 2021 Hvorfor betaler du 12.000 kr. for kun et møde? Hvad aftalte I? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter.den.store Skrevet 12. November, 2021 Jeg tror der skal noget kontekst til her. Derudover så er Mallemus jo ikke meget at gå efter, måske der skal noget geografi på i det mindste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 295 Skrevet 12. November, 2021 hellung skrev, for 43 minutter siden: Jeg vil gerne advare mod at andre får samme dårlige oplevelser som jeg med en såkaldt Mallemus, jeg mødte på tinder. Aftalen var klassisk SD forhold men efter at have brugt 12k efter kun et møde, føler jeg mig godt til grin!!!! Ja du bliver nødt til at komme med noget kontekst, ellers kan din advarsel næppe tages alvorligt. Jeg studser også over, at du mødte denne "Mallemus" på Tinder, men så vidt jeg husker, så bruger man ikke brugernavne på Tinder, men rigtige fornavne? Igen, kontekst vil være behjælpelig her. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hellung 4 Skrevet 21. November, 2021 Landsbytossen skrev, den 12.11.2021 at 21:52: Hvorfor betaler du 12.000 kr. for kun et møde? Hvad aftalte I? Det gjorde jeg heller ikke. Men blev love mange ting, aflyste møder osv. Og til sidst havde jeg brugt en enorm sum på at være naiv. Bor på Østerbro 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1359 Skrevet 21. November, 2021 hellung skrev, for 1 time siden: Det gjorde jeg heller ikke. Men blev love mange ting, aflyste møder osv. Og til sidst havde jeg brugt en enorm sum på at være naiv. Bor på Østerbro Så det gjorde du altså alligevel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 283 Skrevet 21. November, 2021 Der findes en Mallemus på sugardaters men profilen er ikke pt aktiv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mystx 58 Skrevet 24. November, 2021 hellung skrev, den 12.11.2021 at 21:39: men efter at have brugt 12k efter kun et møde Gav du hende et kreditkort siden hun kunne gøre det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OneGuy 121 Skrevet 24. November, 2021 Jeg har selv prøvet noget lignende. Jeg kan også være ret naiv og godtroende. Og ja, men føler sig dum bagefter. Og lidt mindre naiv. Forhåbentlig var det god sex. Det var det i det mindste i mit tilfælde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hellung 4 Skrevet 25. November, 2021 mystx skrev, den 24.11.2021 at 15:57: Gav du hende et kreditkort siden hun kunne gøre det? Næ, var bare naiv og lånte hende nogle penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hellung 4 Skrevet 25. November, 2021 TorbenMadsen skrev, den 21.11.2021 at 23:45: Der findes en Mallemus på sugardaters men profilen er ikke pt aktiv Ja, det var først på sugardaters vi mødtes. Det er mig der husker galt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bombrn Skrevet 7. December, 2021 hellung skrev, den 12.11.2021 at 21:39: Jeg vil gerne advare mod at andre får samme dårlige oplevelser som jeg med en såkaldt Mallemus, jeg mødte på tinder. Aftalen var klassisk SD forhold men efter at have brugt 12k efter kun et møde, føler jeg mig godt til grin!!!! så det da os dig der den dumme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hellung 4 Skrevet 8. Januar, 2022 bombrn skrev, den 7.12.2021 at 20:37: så det da os dig der den dumme Sikkert, hvad vil du sige med det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
forkæleren 51 Skrevet 9. Januar, 2022 Nogen der ved om det er den samme, der nu huserer under navnet DominaMalle på SugarDaters. For hun har vist heller ikke rent mel i posen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr. Børgesen 97 Skrevet 9. Januar, 2022 Det kunne måske være hende her?: https://sugardaters.com/da/profile/bERJE.m3RJ Mener at hun kaldte sig Mallemus tidligere, men kan huske forkert. @hellung Havde I god sex, eller fuppede hun dig, inden I nåede dertil..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hellung 4 Skrevet 26. Januar, 2022 Hr. Børgesen skrev, den 9.1.2022 at 18:54: Det kunne måske være hende her?: https://sugardaters.com/da/profile/bERJE.m3RJ Mener at hun kaldte sig Mallemus tidligere, men kan huske forkert. @hellung Havde I god sex, eller fuppede hun dig, inden I nåede dertil..? Det er svært at se et link til noget man ikke er medlem af. Vi havde sex en enkelt gang som var ganske dejligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 855 Skrevet 6. Februar, 2022 (edited) forkæleren skrev, den 9.1.2022 at 08:22: Nogen der ved om det er den samme, der nu huserer under navnet DominaMalle på SugarDaters. For hun har vist heller ikke rent mel i posen. @forkælerenJeg skriver lidt med DominaMalle, så inden jeg dummer mig, vil jeg meget gerne vide, Hvorfor du ikke mener, at hun har rent mel i posen. Redigeret 6. Februar, 2022 af Casten tag tilføjet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
forkæleren 51 Skrevet 9. Februar, 2022 Hej Casten. Jeg har sendt en PM til dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 855 Skrevet 9. Februar, 2022 forkæleren skrev, for 10 timer siden: Hej Casten. Jeg har sendt en PM til dig. @forkæleren Jeg har svaret dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jb007 40 Skrevet 10. Februar, 2022 Hr. Børgesen skrev, den 9.1.2022 at 18:54: Det kunne måske være hende her?: https://sugardaters.com/da/profile/bERJE.m3RJ Mener at hun kaldte sig Mallemus tidligere, men kan huske forkert. @hellung Havde I god sex, eller fuppede hun dig, inden I nåede dertil..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
libertybelle 13 Skrevet 12. Februar, 2022 @Carsten - Dit Spørgsmål var jeg sådan set også ret interesseret i, inden der lægges penge upfront. Har du info du vil dele? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 855 Skrevet 12. Februar, 2022 libertybelle skrev, for 1 time siden: @Carsten - Dit Spørgsmål var jeg sådan set også ret interesseret i, inden der lægges penge upfront. Har du info du vil dele? Desværre nåede jeg aldrig så langt, at jeg har værdifuld info. Jeg besluttede nemlig relativt hurtigt, at hun var/er for umoden for min smag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cj4321 4 Skrevet 13. Februar, 2022 Har også haft dialog med Mallemus (hun hedder noget andet på SD nu). Der var lagt op til det helt store, hun ville lave middag og så skulle der hygges. Så skrev hun at hun havde fået Corona men at hun ville sætte pris på lommepenge. Svarede at jeg af princip ikke betaler forud, så blev jeg slettet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 1932 Skrevet 14. Februar, 2022 Cj4321 skrev, for 23 timer siden: Har også haft dialog med Mallemus (hun hedder noget andet på SD nu). Der var lagt op til det helt store, hun ville lave middag og så skulle der hygges. Så skrev hun at hun havde fået Corona men at hun ville sætte pris på lommepenge. Svarede at jeg af princip ikke betaler forud, så blev jeg slettet. Hvad er hendes nye profilnavn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg