Hop til indhold

Mulat amatør?

Featured Replies

Skrevet

For noget tid siden (sidst i 2020 vist), var der en der annoncerede som Mulat Laura Amatør på annoncelight.. Pæn pige med dejlig lækker krop, og meget rimelig priser.. Krølhåret :) Tror hun var blanding af afrikansk og europæisk.

Nogen af jer der mon ved om hun kommer tilbage eller er stoppet helt?

Tak

Skrevet

Hun er aktiv men under andre aliasser. Stadig samme prisklasse. Hun giver det vildeste blowjob og rimming når hun gider. Virkelig en vildkat du sjældent møder .. må desværre ikke give hendes info

Skrevet
John Johnsen skrev, den 12.11.2021 at 23:00:

Hun er aktiv men under andre aliasser. Stadig samme prisklasse. Hun giver det vildeste blowjob og rimming når hun gider. Virkelig en vildkat du sjældent møder .. må desværre ikke give hendes info

Hvordan finder man så hende?

Skrevet
Xplorer skrev, for 20 timer siden:

Hvordan finder man så hende?

Pb

Skrevet
John Johnsen skrev, for 46 minutter siden:

Pb

Jeg har også skrevet 

Skrevet

Det ville jeg også gerne vide :-)

Skrevet
John Johnsen skrev, den 12.11.2021 at 23:00:

Hvis du har besøgt hende under et alias kan du vel lave en anmeldelse heraf, på den måde forbyder du dig jo ikke imod regelsættet.

Skrevet
John Johnsen skrev, den 16.11.2021 at 12:09:

Pb er sendt 

• 3 weeks later...
Skrevet
Guest John Johnsen skrev, den 16/11/2021 at 12:09:

Pb

Hej John Johnsen. Tror du jeg kunne sende dig en PB?

• 2 months later...
Skrevet
Guest John Johnsen skrev, den 16.11.2021 at 12:09:

Pb

Jeg kunne også godt tænke mig at finde hende..-kan du sende mig en pb?

Skrevet

Send gerne pb til mig også

Skrevet

Nu har John Johnsen jo slettet sin bruger men såfremt nogen ved noget, så tager jeg også gerne i mod en PB :)

Skrevet

Jeg nåede at få info til hende og kontaktede hende, hvilket hun meldte tilbage, hun ikke var interesseret i.

Skrevet

Haha. En amatør-gp vil ikke have at man deler kontaktinfo på hende. Det sker alligevel. Mit spørgsmål: Hvad tror I selv der kommer ud af at henvende sig ud af det blå til en pige der eksplicit har bedt om at hendes kontaktoplysninger ikke bliver delt?

Skrevet
Advarsel skrev, den 16.2.2022 at 12:49:

Haha. En amatør-gp vil ikke have at man deler kontaktinfo på hende. Det sker alligevel. Mit spørgsmål: Hvad tror I selv der kommer ud af at henvende sig ud af det blå til en pige der eksplicit har bedt om at hendes kontaktoplysninger ikke bliver delt?

Præcis

• 4 weeks later...
Skrevet

Hun er helt stoppet. Har snakket med hende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.