Anders V. 0 Skrevet 12. November, 2021 For noget tid siden (sidst i 2020 vist), var der en der annoncerede som Mulat Laura Amatør på annoncelight.. Pæn pige med dejlig lækker krop, og meget rimelig priser.. Krølhåret :) Tror hun var blanding af afrikansk og europæisk. Nogen af jer der mon ved om hun kommer tilbage eller er stoppet helt? Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest John Johnsen Skrevet 12. November, 2021 Hun er aktiv men under andre aliasser. Stadig samme prisklasse. Hun giver det vildeste blowjob og rimming når hun gider. Virkelig en vildkat du sjældent møder .. må desværre ikke give hendes info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Xplorer 2 Skrevet 15. November, 2021 John Johnsen skrev, den 12.11.2021 at 23:00: Hun er aktiv men under andre aliasser. Stadig samme prisklasse. Hun giver det vildeste blowjob og rimming når hun gider. Virkelig en vildkat du sjældent møder .. må desværre ikke give hendes info Hvordan finder man så hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest John Johnsen Skrevet 16. November, 2021 Xplorer skrev, for 20 timer siden: Hvordan finder man så hende? Pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Choko23 9 Skrevet 16. November, 2021 John Johnsen skrev, for 46 minutter siden: Pb Jeg har også skrevet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2568 Skrevet 16. November, 2021 Det ville jeg også gerne vide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1641 Skrevet 16. November, 2021 John Johnsen skrev, den 12.11.2021 at 23:00: Hun er aktiv men under andre aliasser. Stadig samme prisklasse. Hun giver det vildeste blowjob og rimming når hun gider. Virkelig en vildkat du sjældent møder .. må desværre ikke give hendes info Hvis du har besøgt hende under et alias kan du vel lave en anmeldelse heraf, på den måde forbyder du dig jo ikke imod regelsættet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Xplorer 2 Skrevet 18. November, 2021 John Johnsen skrev, den 16.11.2021 at 12:09: Pb er sendt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flottemartin 13 Skrevet 5. December, 2021 Guest John Johnsen skrev, den 16/11/2021 at 12:09: Pb Hej John Johnsen. Tror du jeg kunne sende dig en PB? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Iceman77 Skrevet 14. Februar, 2022 Guest John Johnsen skrev, den 16.11.2021 at 12:09: Pb Jeg kunne også godt tænke mig at finde hende..-kan du sende mig en pb? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GP_Nyder 92 Skrevet 14. Februar, 2022 Det vil jeg også gerne vide, send gerne pb til mig også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lucullusb 215 Skrevet 14. Februar, 2022 Send gerne pb til mig også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nøddehaven 365 Skrevet 14. Februar, 2022 Nu har John Johnsen jo slettet sin bruger men såfremt nogen ved noget, så tager jeg også gerne i mod en PB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 14. Februar, 2022 Jeg nåede at få info til hende og kontaktede hende, hvilket hun meldte tilbage, hun ikke var interesseret i. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 16. Februar, 2022 Haha. En amatør-gp vil ikke have at man deler kontaktinfo på hende. Det sker alligevel. Mit spørgsmål: Hvad tror I selv der kommer ud af at henvende sig ud af det blå til en pige der eksplicit har bedt om at hendes kontaktoplysninger ikke bliver delt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 337 Skrevet 17. Februar, 2022 Advarsel skrev, den 16.2.2022 at 12:49: Haha. En amatør-gp vil ikke have at man deler kontaktinfo på hende. Det sker alligevel. Mit spørgsmål: Hvad tror I selv der kommer ud af at henvende sig ud af det blå til en pige der eksplicit har bedt om at hendes kontaktoplysninger ikke bliver delt? Præcis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zulu77 3 Skrevet 13. Marts, 2022 Hun er helt stoppet. Har snakket med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg