Hop til indhold
Guest Simon19941

Jennifer Romantica - dejligt besøg

Recommended Posts

Guest Simon19941

For et par dage siden fik jeg endelig besøgt en glædespige for første gang. Efter at have læst lidt anmeldelser her på siden besluttede jeg mig for, at besøge Jennifer i Hadsten.

Stedet var fint diskret. Jeg kommer indenfor og hilser - hun er utrolig petite, specielt når man selv er 2 meter høj. Jeg er en smule nervøs, men hendes selskab er meget afslappende.

Jennifer sætter noget soul musik på. Jeg havde godt læst, at hun smider gammel soul musik på, og det var da nok også en stor faktor da jeg valgte at besøge hende (god musik gør alt bedre). Hun skifter om til noget mere passende "tøj" og kommer så tilbage.

Hun sætter sig henover mig og vi begynder ellers stille og roligt. Hun har et meget kærligt "touch" og sammen med god øjenkontakt kommer man virkelig ind i en god stemning. Uden at gå for meget i dybden med det hele, så endte vi begge med at gå ned på hinanden samt diverse stillinger. Efter første omgang lå vi lidt sammen på sengen og snakkede samt nussede hinanden. Efter lidt tid begyndte hendes hånd at bevæge sig ned af igen, og vi fortsatte endnu en omgang indtil den aftalte time var slut.

Jennifer virker ikke til at have travlt efter tiden er gået. Hun spurgte ind til, om vi skulle fortsætte lidt så jeg kunne komme anden gang, men da jeg ofte holder ret længe anden gang og allerede var meget tilfredsstillet stoppede vi der. Jeg fik mit tøj på og vi fik snakket lidt inden jeg smuttede igen.

Alt i alt en rigtig dejlig aften. Det var meget mere afslappende end jeg havde regnet med, og timen føltes på samme tid som en hel aften, men også alt for kort.

En rigtig stor anbefalding herfra. Jeg regner helt klart med, at besøge Jennifer igen.

Link:

https://annoncelight.dk/profile/JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ihh hvor er du sød:wub:.. Mange tak for dine pæne ord.. Jeg er glad for at både jeg selv, og min playliste, levede op til forventningerne:P.. Jeg ser meget frem til vores næste stund<3.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen
Simon19941 skrev, for 3 timer siden:

For et par dage siden fik jeg endelig besøgt en glædespige for første gang. Efter at have læst lidt anmeldelser her på siden besluttede jeg mig for, at besøge Jennifer i Hadsten.

Stedet var fint diskret. Jeg kommer indenfor og hilser - hun er utrolig petite, specielt når man selv er 2 meter høj. Jeg er en smule nervøs, men hendes selskab er meget afslappende.

Jennifer sætter noget soul musik på. Jeg havde godt læst, at hun smider gammel soul musik på, og det var da nok også en stor faktor da jeg valgte at besøge hende (god musik gør alt bedre). Hun skifter om til noget mere passende "tøj" og kommer så tilbage.

Hun sætter sig henover mig og vi begynder ellers stille og roligt. Hun har et meget kærligt "touch" og sammen med god øjenkontakt kommer man virkelig ind i en god stemning. Uden at gå for meget i dybden med det hele, så endte vi begge med at gå ned på hinanden samt diverse stillinger. Efter første omgang lå vi lidt sammen på sengen og snakkede samt nussede hinanden. Efter lidt tid begyndte hendes hånd at bevæge sig ned af igen, og vi fortsatte endnu en omgang indtil den aftalte time var slut.

Jennifer virker ikke til at have travlt efter tiden er gået. Hun spurgte ind til, om vi skulle fortsætte lidt så jeg kunne komme anden gang, men da jeg ofte holder ret længe anden gang og allerede var meget tilfredsstillet stoppede vi der. Jeg fik mit tøj på og vi fik snakket lidt inden jeg smuttede igen.

Alt i alt en rigtig dejlig aften. Det var meget mere afslappende end jeg havde regnet med, og timen føltes på samme tid som en hel aften, men også alt for kort.

En rigtig stor anbefalding herfra. Jeg regner helt klart med, at besøge Jennifer igen.

Link:

https://annoncelight.dk/profile/JenniferRomantica

har haft kig på hende men mit spørgsmål går på om så lille en kvinde virkelig kan tåle en kraftig omgang pik ? har prøvet et par lignende der lå og pev imens og det er ikke et turn-on for mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
numsekenderen skrev, for 25 minutter siden:

har haft kig på hende men mit spørgsmål går på om så lille en kvinde virkelig kan tåle en kraftig omgang pik ? har prøvet et par lignende der lå og pev imens og det er ikke et turn-on for mig

 - - hej numsekenderen :)

Du kan jo lave en fræk aftale med Jennifer:wub: - - så bliver du nok meget klogere på det hele;)

Mange hilsner

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen
Nye tider skrev, for 8 minutter siden:

 - - hej numsekenderen :)

Du kan jo lave en fræk aftale med Jennifer:wub: - - så bliver du nok meget klogere på det hele;)

Mange hilsner

Nye tider

klart - men hele ideen med forummet her er vel at trække på andres erfaringer - fint råd alligevel :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
numsekenderen skrev, for 47 minutter siden:

har haft kig på hende men mit spørgsmål går på om så lille en kvinde virkelig kan tåle en kraftig omgang pik ? har prøvet et par lignende der lå og pev imens og det er ikke et turn-on for mig

Hvis du læser min annonce vil du se jeg, som ekstra service, tilbyder at man kan vaginalt fiste mig, så med mindre du er udstyret som var du født i nærheden af Tjernobyl, og havde udviklet et tredje ben, så tror jeg ikke den kan hamle op med min formåen ud i afslapningens finere kunst:P:lol:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Hvis du læser min annonce vil du se jeg, som ekstra service, tilbyder at man kan vaginalt fiste mig, så med mindre du er udstyret som var du født i nærheden af Tjernobyl, og havde udviklet et tredje ben, så tror jeg ikke den kan hamle op med min formåen ud i afslapningens finere kunst:P:lol:.. 

touche :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Simon19941
numsekenderen skrev, for 3 timer siden:

touche :-)

Kan se, at Jennifer allerede har svaret dig, men lige for at tilføje min oplevelse så virkede det generelt til, at Jennifer også nød sexen. Jeg har dog aldrig besøgt Tjernobyl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Simon19941
Excess ‘cause I can skrev, for 17 minutter siden:

Den naturlige, lettere trimmede, behåring - hvordan går det i forbindelse med 69’er/going down. Der er jo forskellige grader af ‘naturlig’ :)

 

mega spændende profil Jennifer

Det er fint trimmet (eller også er hun meget heldig fra naturens side) - så det var ikke til nogen chikane ved oral :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Excess ‘cause I can skrev, for 2 timer siden:

Den naturlige, lettere trimmede, behåring - hvordan går det i forbindelse med 69’er/going down. Der er jo forskellige grader af ‘naturlig’ :)

 

mega spændende profil Jennifer

Altså Dina plejer at, groft overdrevet, sige at 60'erne har ringet og gerne vil have deres kønsbehåring tilbage:lol:.. Jeg fjerner i bikiniområdet og på læberne men alt andet få lov til at gro vildt:ph34r:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
Excess ‘cause I can skrev, for 31 minutter siden:

Prøv lige at fortæl hvornår du er i jylland igen 

Eller prøv at tjek hendes vagtplan (tror hun er mest i Jylland) eller send en pm til hende, hun bider næppe :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

Jo hun gør- Jeg mangler 18 cm forhud efter seneste møde :D

Tænkte nok, den frækkert :P av min arm 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
cocacolazero skrev, 1 time siden:

Har lige besøgt hende idag i Støvring min første gang ved hende men helt sikkert ikke den sidste gang 

hun er squ bare lækker 

virkelig sød og fræk.  
 

 

Ja og så oven i købet Dansk, hvilket siger alt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 12.11.2021 at 23:24:

Altså Dina plejer at, groft overdrevet, sige at 60'erne har ringet og gerne vil have deres kønsbehåring tilbage:lol:.. Jeg fjerner i bikiniområdet og på læberne men alt andet få lov til at gro vildt:ph34r:.. 

Sådan! More power to ya!!! :wub:<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...