Hop til indhold

Recommended Posts

Alisa er netop ankommet og tager pænt imod selskab  :razz:

https://nympho.dk/n2209/1231/alisa-real-in-copenhagen/

Pigen tager varmt imod, med knus og et frækt blik i øjnene. Hendes engelsk er helt fin, hun må have trænet det et sted, smalltalk'en glider fint. Akten glider også ganske fint i gang, hun er ikke bange eller holder tilbage. Og holder ikke tilbage på noget tidspunkt. Faktisk gik det igen galt for mig, alt for hurtig afslutter jeg.

Hun virker meget ungpige-agtig, men ved udmærket hvad hun har gang i. Ungpige-agtig ved at være forsigtig til at starte med, både i samtale og væremåde. Heldigvis har hun også erfaring nok til at vide hvad hun har gang i, så hun havde ikke behov for at fake noget men rammer glimrende balancen mellem nydelse og ydelse. Og sikke nogen øjne, bedårende simpelthen.

Alisa er squ sød, hvis du søger en lækker slank pige er du kommet det rigtige sted hen. Nåja, hun er alene i sin lejlighed, helt ok sted.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dana44 skrev, 1 time siden:

Alisa er netop ankommet og tager pænt imod selskab  :razz:

https://nympho.dk/n2209/1231/alisa-real-in-copenhagen/

Pigen tager varmt imod, med knus og et frækt blik i øjnene. Hendes engelsk er helt fin, hun må have trænet det et sted, smalltalk'en glider fint. Akten glider også ganske fint i gang, hun er ikke bange eller holder tilbage. Og holder ikke tilbage på noget tidspunkt. Faktisk gik det igen galt for mig, alt for hurtig afslutter jeg.

Hun virker meget ungpige-agtig, men ved udmærket hvad hun har gang i. Ungpige-agtig ved at være forsigtig til at starte med, både i samtale og væremåde. Heldigvis har hun også erfaring nok til at vide hvad hun har gang i, så hun havde ikke behov for at fake noget men rammer glimrende balancen mellem nydelse og ydelse. Og sikke nogen øjne, bedårende simpelthen.

Alisa er squ sød, hvis du søger en lækker slank pige er du kommet det rigtige sted hen. Nåja, hun er alene i sin lejlighed, helt ok sted.

 

Hej

kort men fin anmeldelse.

lige et kort spørgsmål ved du hvad de extra's kostede som hun har på menuen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
S&W500S skrev, for 30 minutter siden:

ved du hvad de extra's kostede som hun har på menuen.

Nope. Første gang går med at lære hinanden at kende, så det avancerede når jeg ikke til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Apex skrev, for 39 minutter siden:

Do you know how long she'll stay?

A couple of weeks, <Yoda> her reply to that question was </Yoda>.

Redigeret af Dana44
hø hø

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alisa, er også blevet testet herfra, med stor success og jeg er enig med anmeldelsen fra DANA44 

  • God kommunikation
  • Billeder 100%
  • God indlevelse
  • Ufattelig øjenkontakt 
  • Hygiene I top

Hun er meget ung og virkelig tynd og tog måske ikke rigtig styring eller initiativ, men var frisk og glad og med på alt det sædvanlige bløde. Vi kyssede ikke, men jeg er ikke ung, og har fuldskæg som kan være lidt af en lyseslukker for nogle piger. Og så er der jo Covid igen igen. 

Kom i god tid, parkering var lidt problematisk (Nov 2021), men ellers et udemærket område. 

En dejlig oplevelse med en lækker ung meget uskyldigt udseende pige. 

Jeg er personligt nok på jagt efter en lidt ældre mere vild pige, men det er jo smag og behag.

Redigeret af CrashTestTommy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dana44 skrev, for 17 timer siden:

Alisa er netop ankommet og tager pænt imod selskab  :razz:

https://nympho.dk/n2209/1231/alisa-real-in-copenhagen/

Pigen tager varmt imod, med knus og et frækt blik i øjnene. Hendes engelsk er helt fin, hun må have trænet det et sted, smalltalk'en glider fint. Akten glider også ganske fint i gang, hun er ikke bange eller holder tilbage. Og holder ikke tilbage på noget tidspunkt. Faktisk gik det igen galt for mig, alt for hurtig afslutter jeg.

Hun virker meget ungpige-agtig, men ved udmærket hvad hun har gang i. Ungpige-agtig ved at være forsigtig til at starte med, både i samtale og væremåde. Heldigvis har hun også erfaring nok til at vide hvad hun har gang i, så hun havde ikke behov for at fake noget men rammer glimrende balancen mellem nydelse og ydelse. Og sikke nogen øjne, bedårende simpelthen.

Alisa er squ sød, hvis du søger en lækker slank pige er du kommet det rigtige sted hen. Nåja, hun er alene i sin lejlighed, helt ok sted.

 

Hej D,

Kyssede du med hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter1006 skrev, for 1 time siden:

Hej D,

Kyssede du med hende?

Nej, det var en ekstra, og før jeg trådte ind af døren havde jeg lovet mig selv ikke at bruge flere penge end startgebyret.

Redigeret af Dana44

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dana44 skrev, 1 time siden:

Nej, det var en ekstra, og før jeg trådte ind af døren havde jeg lovet mig selv ikke at bruge flere penge end startgebyret.

Jeg plejer også at være stålsat og helt klar i spyttet. Når jeg bliver spurgt om ekstra ydelser er svaret prompte: "Blah-bøh-bu (savle) mjøh, åh, mmm, finder lige min pung..."

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, den 12.11.2021 at 16:07:

Jeg plejer også at være stålsat og helt klar i spyttet. Når jeg bliver spurgt om ekstra ydelser er svaret prompte: "Blah-bøh-bu (savle) mjøh, åh, mmm, finder lige min pung..."

Ja jeg kender godt typen der siger "jeg lover aldrig mere at drikke Lige en til næste gang":P.

Når men jeg har også været henne og besøge hende, og jeg kan kun sige Damm!!:mrgreen: så er man til en rigtig slank høj pige m/små naturlige små (AA) bryster så er det bare om at komme afsted.

PS! Satans jeg må se at få realiseret nogle flere $$ i en fart for ellers får min pung skrumpe lever.

Del dette indlæg


Link til indlæg
S&W500S skrev, 1 time siden:Når men jeg har også været henne og besøge hende, og jeg kan kun sige Damm!!:mrgreen: så er man til en rigtig slank høj pige m/små naturlige små (AA) bryster så er det bare om at komme afsted.

Var hun lækker og kysser hun godt?B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter1006 skrev, for 15 minutter siden:

Var hun lækker og kysser hun godt?B)

Ja hun er top $$ og kysser/snaver godt(dog ikke voldsnave men fin balance).

Del dette indlæg


Link til indlæg
S&W500S skrev, for 1 time siden:

Ja hun er top $$ og kysser/snaver godt(dog ikke voldsnave men fin balance).

Gad godt :wub:

Ved du om hun kan tage styringen (hvis du forstår) ,…. eller om hun er for “usikker”?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter1006 skrev, for 33 minutter siden:

Gad godt :wub:

Ved du om hun kan tage styringen (hvis du forstår) ,…. eller om hun er for “usikker”?

Hun virkede ikke usikker og kunne godt tage styringen dog med lidt forsigtighed da det var første gang vi mødtes men igen det kommer jo an på hvad du kan lide, f.eks Blid/hård domina(ns):-o:P.

Del dette indlæg


Link til indlæg
S&W500S skrev, den 13.11.2021 at 20:22:

Hun virkede ikke usikker og kunne godt tage styringen dog med lidt forsigtighed da det var første gang vi mødtes men igen det kommer jo an på hvad du kan lide, f.eks Blid/hård domina(ns):-o:P.

Jeg kunne godt tænke mig at hun tog styringen totalt, og dominerede mig B) 

I hvilken bydel holder hun til… kunne læse at det var svært at parkere!?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter1006 skrev, for 11 timer siden:

Jeg kunne godt tænke mig at hun tog styringen totalt, og dominerede mig B) 

I hvilken bydel holder hun til… kunne læse at det var svært at parkere!?

Dominans nævnes ikke i annoncen, ikke en gang blid. Men det kan jo være, så spørg damen direkte, eller besøg hende i stedet for at trække det ud. Nok skriveri, tiden er inde til at gøre noget. :)

Hun er tæt på Bispebjerg station, med S-toget er der ingen problemer med parkering.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dana44 skrev, for 4 minutter siden:

Dominans nævnes ikke i annoncen, ikke en gang blid. Men det kan jo være, så spørg damen direkte, eller besøg hende i stedet for at trække det ud. Nok skriveri, tiden er inde til at gøre noget. :)

Du har helt ret…. Jeg må tage mig sammen og kaste mig ud i det. Er bare hamrende nervøs!

Men tak for “sparket i røven”, og info!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...