Guest Clint* Skrevet 11. November, 2021 (edited) Yammy Hej, er der nogen som har erfaringer med Yammy? **Ups, ser nu hun er anmeldt under andre byer, beklager. Ved ikke hvordan man sletter sit indlæg** Redigeret 11. November, 2021 af Clint* Allerede anmeldt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest #2tiltango Skrevet 11. November, 2021 Clint* skrev, for 4 minutter siden: Yammy Hej, er der nogen som har erfaringer med Yammy? Hvis du søger på Yammy, så kommer der en del anmeldelse fra både Aarhus og Odense. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 348 Skrevet 11. November, 2021 #2tiltango skrev, for 5 minutter siden: Hvis du søger på Yammy, så kommer der en del anmeldelse fra både Aarhus og Odense. Korrekt og herfra skal der lyde en anbefaling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2757 Skrevet 11. November, 2021 Hej med jer.... Synes bare i skal glemme ALT om hende og returnere hende til Odense hvor hun retteligt hører hjemme... Vi så hende først! Nej... Spøg til side - hun er noget af det sødeste jeg har besøgt og kan kun anbefales! Men kun hvis I passer rigtigt godt på hende. https://www.eroguide.dk/forum/topic/139163-yammy-odense/ 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 327 Skrevet 11. November, 2021 Århus er en dejlig by. Og nu endnu dejligere når Yummi er der. Hilsen Fynboen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 22. November, 2021 Jeg har i et par dage skrevet til yammy, uden at få kontakt, nogen som ved noget ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1093 Skrevet 22. November, 2021 Den flittige skrev, for 17 minutter siden: Jeg har i et par dage skrevet til yammy, uden at få kontakt, nogen som ved noget ? Sådan var det også i Odense. Lige pludselig er annoncen nede i nogle dage, men plejer som regel at komme op igen ret hurtigt. Måske holder hun bare lidt fri, den kønne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg