Hop til indhold
Raphael

Hvor specifik er man når man bestiller?

Recommended Posts

Hej derude. 

Hvor specifik skal man være i sin besked når man bestiller tid hos en GP, her tænker jeg især med ekstraydelser? Er det noget man skriver i sin besked eller siger man det først når man ankommer? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GoddessIllias skrev, for 13 minutter siden:

Hej derude. 

Hvor specifik skal man være i sin besked når man bestiller tid hos en GP, her tænker jeg især med ekstraydelser? Er det noget man skriver i sin besked eller siger man det først når man ankommer? 

Altid en god ide, at præcisere dine ønsker. Hvis det er noget særligt så skal vi jo gøre klar inden legen …. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, for 3 minutter siden:

Altid en god ide, at præcisere dine ønsker. Hvis det er noget særligt så skal vi jo gøre klar inden legen …. 

Super, mange tak for informationen. Jeg tænkte, at man måske undgik at beskrive alt for meget i beskeden, så man kan benægte hvis det af den ene eller anden grund skulle komme frem en dag. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, for 17 minutter siden:

Altid en god ide, at præcisere dine ønsker. Hvis det er noget særligt så skal vi jo gøre klar inden legen …. 

Tak @GoddessIllias for starte denne tråd, det synes jeg nemlig også er vanskeligt.

Nu skriver @Danskeblondeemma at det er godt at præcisere inden, hvilket giver god mening, men jeg er både følsom og blufærdig, så jeg finder det faktisk både svært og grænseoverskridende at skrive "jeg vil gerne have en kæreste oplevelse hvor jeg tager dig her og der, gerne i bund, uddeler og modtager smæk og afslutter i din (hvor det nu ellers er). Jeg kan i øvrigt godt lide at du siger "knep mig vildt jeg er så horny". Nå ja, det løb af med mig, nu hvor jeg kunne skrive i et vulgært sprog, anonymt bag mit alias. Men selv om jeg fodrer med forkortelser og i øvrigt altid prøver at skrive på en måde der udviser respekt, så bliver det ofte misforstået fordi jeg har svært ved at lægge svesken på disken.

Flere råd er yderst velkomne.

Redigeret af AB455

Del dette indlæg


Link til indlæg
GoddessIllias skrev, for 26 minutter siden:

Hej derude. 

Hvor specifik skal man være i sin besked når man bestiller tid hos en GP, her tænker jeg især med ekstraydelser? Er det noget man skriver i sin besked eller siger man det først når man ankommer? 

Jeg ville starte med at bestille f.eks. en halv time - og hvis man så har en god dialog og ellers får en god servie uden tegnebogen lænses af opsalg, ville jeg næste gang bestille extraydelser. Synes tit jeg ser anmeldelser og også selv oplevet at extraydelser takseres dyrt uden man får nogen værdi for pengene, - f.eks. et enkelt kys til kr. 200,-, spansk kun en enkelt tur mellem brysterne, osv. - og det kunne måske have været undgået ved at have besøgt pigen ad flere omgange, så man kunne mærke om der var kemi, før man rykker i den store tegnebog. Pigerne burde lære: at behandle de små kunder godt - så kommer de store af sig selv ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 5 minutter siden:

Tak @GoddessIllias for starte denne tråd, det synes jeg nemlig også er vanskeligt.

Nu skriver @Danskeblondeemma at det er godt at præcisere inden, hvilket giver god mening, men jeg er både følsom og blufærdig, så jeg finder det faktisk både svært og grænseoverskridende at skrive "jeg vil gerne have en kæreste oplevelse hvor jeg tager dig her og der, gerne i bund, uddeler og modtager smæk og afslutter i din (hvor det nu ellers er). Jeg kan i øvrigt godt lide at du siger "knep mig vildt jeg er så horny". Nå ja, det løb af med mig, nu hvor jeg kunne skrive i et vulgært sprog, anonymt bag mit alias. Men selv om jeg fodrer med forkortelser og i øvrigt altid prøver at skrive på en måde der udviser respekt, så bliver det ofte misforstået fordi jeg har svært ved at lægge svesken på disken.

Flere råd er yderst velkomne.

Helt enig i at det meget grænseoverskridende. Jeg tænker, at alt der ikke kræver forberedelse er noget man kan aftale på stedet, så de ønsker du listede ovenover ville nok godt kunne vente til i mødes. 

 

Jernsvinet skrev, for 6 minutter siden:

Jeg ville starte med at bestille f.eks. en halv time - og hvis man så har en god dialog og ellers får en god servie uden tegnebogen lænses af opsalg, ville jeg næste gang bestille extraydelser. Synes tit jeg ser anmeldelser og også selv oplevet at extraydelser takseres dyrt uden man får nogen værdi for pengene, - f.eks. et enkelt kys til kr. 200,-, spansk kun en enkelt tur mellem brysterne, osv. - og det kunne måske have været undgået ved at have besøgt pigen ad flere omgange, så man kunne mærke om der var kemi, før man rykker i den store tegnebog. Pigerne burde lære: at behandle de små kunder godt - så kommer de store af sig selv ;-)

Det er sandt, desværre er nogle af pigerne ikke her så længe af gangen. De kommer nok forbi igen, men hvem har tid til at vente? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
GoddessIllias skrev, for 7 minutter siden:

Det er sandt, desværre er nogle af pigerne ikke her så længe af gangen. De kommer nok forbi igen, men hvem har tid til at vente? 

Dem, der kun er her i kort tid - er ofte dem, der ikke giver en god service og kræver mange penge for de mindste ekstraydelser - så dem ville jeg ikke spilde tid og penge på ;-)

Ellers studer anmeldelser her på Eroguide først - så finder man ofte et par guldkorn og hvilke hustlere og steder man skal undgå ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 16 minutter siden:

Dem, der kun er her i kort tid - er ofte dem, der ikke giver en god service og kræver mange penge for de mindste ekstraydelser - så dem ville jeg ikke spilde tid og penge på ;-)

Ellers studer anmeldelser her på Eroguide først - så finder man ofte et par guldkorn og hvilke hustlere og steder man skal undgå ;-)

Og så er der dem der ikke ønsker anmeldelser men giver en så unik service at kunderne/ gæsterne vil hænge fast som suge maller og dermed overflødiggøre anmeldelser ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 12 minutter siden:

Og så er der dem der ikke ønsker anmeldelser men giver en så unik service at kunderne/ gæsterne vil hænge fast som suge maller og dermed overflødiggøre anmeldelser ;)

Det er netop det, har man endelig fundet en pige, der giver en virkelig god oplevelse - så er det med at hænge på og besøge hende så ofte, det er muligt - deler man så oplevelsen - så kommer alle husarene frem - og hun er optaget hele tiden ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 45 minutter siden:

Og så er der dem der ikke ønsker anmeldelser men giver en så unik service at kunderne/ gæsterne vil hænge fast som suge maller og dermed overflødiggøre anmeldelser ;)

Ja, og så sletter der deres annonce og lever af deres små sugemaller uden at jeg kan få foden indenfor.

Læs: hvor er annoncen til @Den lille frøken? Når du kan få kunderne til at hænge fast som sugemaller, så vil jeg også være med :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 3 minutter siden:

Ja, og så sletter der deres annonce og lever af deres små sugemaller uden at jeg kan få foden indenfor.

Læs: hvor er annoncen til @Den lille frøken? Når du kan få kunderne til at hænge fast som sugemaller, så vil jeg også være med :biggrin:

Hvad får dig til at tro at jeg taler om mig selv? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 3 minutter siden:

Jeg efterlyser stadig konkrete bud / gode eksempler på hvordan man skriver præcist og respektfuldt.

Ved at skrive overordnet og ikke gå i slibrige detsljer. Eller ved at stille åbne spørgsmål, eks :

Hvilke grænser har du for berøring af dig?  På den måde giver du gp mulighed for at skrive det hun har lyst til og bruge de ord hun hsr lyst til. De ord hun selv bruger, er " safe" at bruge og du går dermed ikke over hendes grænser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 46 minutter siden:

Hvad får dig til at tro at jeg taler om mig selv? :P

Måske alle dine frække og indsigtsfulde indlæg :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 43 minutter siden:

Ved at skrive overordnet og ikke gå i slibrige detsljer. Eller ved at stille åbne spørgsmål, eks :

Hvilke grænser har du for berøring af dig?  På den måde giver du gp mulighed for at skrive det hun har lyst til og bruge de ord hun hsr lyst til. De ord hun selv bruger, er " safe" at bruge og du går dermed ikke over hendes grænser. 

Tak! Konkret og indlysende. Jeg er nok bare beviset på at det også findes blonde mænd og så er jeg ikke engang blond :D

Næste gang før jeg mig umage med at skrive konkret og følge dine råd. Ikke flere lange beskeder med svage hentydninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 7 minutter siden:

Måske alle dine frække og indsigtsfulde indlæg :wub:

Jeg annoncerer ikke længere. Og da jeg gjorde var det under et andet nick. Jeg er herinde som almindeligt medlem og ikke som lyserød, netoo fordi jeg ønsker at blive taget alvorligt når jeg ytrer mig på skrift. Jeg vil helst ikke forbindes med lumre tanker om min person fordi dette  forplumrer mine indlæg. Jeg vil være på lige fod med andre og derfor er jeg ikke lyserød. 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 11 minutter siden:

Jeg annoncerer ikke længere. Og da jeg gjorde var det under et andet nick. Jeg er herinde som almindeligt medlem og ikke som lyserød, netoo fordi jeg ønsker at blive taget alvorligt når jeg ytrer mig på skrift. Jeg vil helst ikke forbindes med lumre tanker om min person fordi dette  forplumrer mine indlæg. Jeg vil være på lige fod med andre og derfor er jeg ikke lyserød. 

Og tak for dine indlæg, dem værdsætter jeg!

Men vil du så ikke nok lade være at kalde dig "den lille frøken" og tale om alle sugemallerne? Jeg kan jo ikke lade være med at fantasere om også at være en lille sugemalle i frøkenens skole :wub:

Jeg skal nok lade være at følge op. Du beder om at blive taget seriøst og tro mig: jeg er glad for dine bidrag i debatterne. Beklager at jeg blev både kåd og useriøs.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, 1 time siden:

Jeg efterlyser stadig konkrete bud / gode eksempler på hvordan man skriver præcist og respektfuldt.

Må jeg bestille en halv time med de blide former fredag kl xx?

Jeg vil gerne booke en time fredag til lidt lettere avanceret, gerne med anal og dirty talk. Kl xx eller xx passer mig bedst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 1 minut siden:

Må jeg bestille en halv time med de blide former fredag kl xx?

Jeg vil gerne booke en time fredag til lidt lettere avanceret, gerne med anal og dirty talk. Kl xx eller xx passer mig bedst.

Puha, ja jeg kan godt se at det er lige til. Måske kan jeg skrive sådan på et tidspunkt, men det overskrider endnu på alle parametre mine grænser for anstændig samtale.

Jeg har ikke nedlagt damer i stribevis og er kun for nyligt begyndt at besøge de søde GP'er. Jeg er opdraget med ikke at tale åbent om sex, også min samlever gennem rigtig mange år er (har været) relativt forsigtig med at tale åbent om seksualitet. Vi kan godt tale om seksualitet, men ikke hvis det bliver konkret, der er vi nogle skravl.

Det gør det jo netop så meget mere vanskeligt, når vi i bund og grund er seksuelle væsner, hvor det ødelægger os hvis ikke vi bliver mødt med intimitet.

Men tak af hjertet for de fine eksempler. Det gør at min logik forstår at det er både ok og fint. Nu skal jeg bare overvinde min frygt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 1 minut siden:

Puha, ja jeg kan godt se at det er lige til. Måske kan jeg skrive sådan på et tidspunkt, men det overskrider endnu på alle parametre mine grænser for anstændig samtale.

Jeg gætter på, at det er den nederste, der volder dig besvær? Du kan nøjes med at skrive en halv time blidt eller lettere avanceret, så kan I tage detaljerne, når du er der. Hvis det ikke er noget helt specielt du tænder på, der kræver alskens udstyr eller forberedelse, så er det fint at tage på stedet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GoddessIllias skrev, for 3 timer siden:

Super, mange tak for informationen. Jeg tænkte, at man måske undgik at beskrive alt for meget i beskeden, så man kan benægte hvis det af den ene eller anden grund skulle komme frem en dag. :)

Håber da ikke at nogen vil bruge den info der nævnes i sms eller på mail . 
Personligt foretrækker jeg ønske om påklædning, særlige behov og fantasier nævnt inden besøg. 
På den måde kan jeg gøre mig klar og klargøre eventuelle remedier .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 3 minutter siden:

Jeg gætter på, at det er den nederste, der volder dig besvær? Du kan nøjes med at skrive en halv time blidt eller lettere avanceret, så kan I tage detaljerne, når du er der. Hvis det ikke er noget helt specielt du tænder på, der kræver alskens udstyr eller forberedelse, så er det fint at tage på stedet. 

Spot on, Liv.

Men hvor ville jeg ønske at hun kunne gætte sig til det hele selv. Jeg er jo ved at gå ned i halv sko størrelse af at krumme tæer, når jeg står over for en sød pige og mumler (jeg ved det - det er helt forkert at mumle) det som tænder mig og som jeg fantaserer om.

Og nej, jeg tænker ikke jeg kræver særlig forberedelse. Men igen - måske gør noget alligevel, men der kommer min manglende erfaring så ind i billedet. Og nej spørg ikke. Selv her bag mit alias er det for grænseoverskridende for mig at udtrykke, selvom jeg kan se at det ikke er en big deal for mange andre her på eg. 

Men tak Liv, jeg sparer mod sammen til at være så direkte som du viser i dine eksempler, i hvert fald en gangi nærmere fremtid ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 3 timer siden:

Tak @GoddessIllias for starte denne tråd, det synes jeg nemlig også er vanskeligt.

Nu skriver @Danskeblondeemma at det er godt at præcisere inden, hvilket giver god mening, men jeg er både følsom og blufærdig, så jeg finder det faktisk både svært og grænseoverskridende at skrive "jeg vil gerne have en kæreste oplevelse hvor jeg tager dig her og der, gerne i bund, uddeler og modtager smæk og afslutter i din (hvor det nu ellers er). Jeg kan i øvrigt godt lide at du siger "knep mig vildt jeg er så horny". Nå ja, det løb af med mig, nu hvor jeg kunne skrive i et vulgært sprog, anonymt bag mit alias. Men selv om jeg fodrer med forkortelser og i øvrigt altid prøver at skrive på en måde der udviser respekt, så bliver det ofte misforstået fordi jeg har svært ved at lægge svesken på disken.

Flere råd er yderst velkomne.

Du behøver måske ikke pensle det ud i detaljer . Hvordan vil du opnå en god behandling hvis du ikke tør fortælle om dine ønsker og fantasier? Vi er jo ikke tankelæsere …. Forestil dig jeg smider dig på sengen, binder dig til stolperne og tager dig godt og grundigt med min strap on….. når alt du bare ville var en blid omgang kærestesex med masser af kys og nus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

Jeg ville starte med at bestille f.eks. en halv time - og hvis man så har en god dialog og ellers får en god servie uden tegnebogen lænses af opsalg, ville jeg næste gang bestille extraydelser. Synes tit jeg ser anmeldelser og også selv oplevet at extraydelser takseres dyrt uden man får nogen værdi for pengene, - f.eks. et enkelt kys til kr. 200,-, spansk kun en enkelt tur mellem brysterne, osv. - og det kunne måske have været undgået ved at have besøgt pigen ad flere omgange, så man kunne mærke om der var kemi, før man rykker i den store tegnebog. Pigerne burde lære: at behandle de små kunder godt - så kommer de store af sig selv ;-)

Og det mener du ikke vi gør?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, for 2 minutter siden:

Du behøver måske ikke pensle det ud i detaljer . Hvordan vil du opnå en god behandling hvis du ikke tør fortælle om dine ønsker og fantasier? Vi er jo ikke tankelæsere …. Forestil dig jeg smider dig på sengen, binder dig til stolperne og tager dig godt og grundigt med min strap on….. når alt du bare ville var en blid omgang kærestesex med masser af kys og nus

Hvad mener du med at du ikke er tankelæser?!? Og vi har ikke engang mødt hinanden endnu :D

Nej, jeg ved jo godt at jeg skal komme ud over rampen. Jeg øver mig.

Tak for hint og skub <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...