Hop til indhold
Jernsvinet

Hjælp min veninde er for stram

Recommended Posts

Jernsvinet skrev, for 23 minutter siden:

Ved honing kan man ihvertfald ikke ændre noget væsentligt på størrelsen - en honing kun en sidste forfining, der også får cylinderen til at holde på olien og smøre bedre.

Nemlig honing er en finslibning for at fjerne små ujævnheder. F.eks koks og små ridser. Så cylinderen er så rund og glat så mulig. Der skal bores hvis man skal gøre noget ved størrelsen.

Men det lyder det jo til at du prøver at gøre i forvejen:D

Prøv evt med en dildo, der er mindre end dit udstyr. Varm hende op og "work your way up" dildostigen. Det kræver nok nogle "dildosessioner" før hun kan tage din uden smerte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 41 minutter siden:

Ved honing kan man ihvertfald ikke ændre noget væsentligt på størrelsen - en honing kun en sidste forfining, der også får cylinderen til at holde på olien og smøre bedre.

Så er homing ingen løsning på dit problem, da kun detaljer kan ændres :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Riesenschwanz skrev, for 2 minutter siden:

Så er der kun en løsning tilbage. Jernet må formindskes. B)

Ja, det ville være helt fint - hvis jeg kunne få dem lagt til i højden ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 12 timer siden:

Ja, det ville være helt fint - hvis jeg kunne få dem lagt til i højden ;-)

giphy.gif

Redigeret af Mr. T
Fixed gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
numsekenderen skrev, den 11.11.2021 at 07:29:

den skal bare hones...

Dur ikke, den skal udbores :) og hej til chatforum gamle knallerter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 11.11.2021 at 10:49:

Har jeg også tænkt, men hvor finder man som over 60 årig en sød ung velskabt pige i midten af tyverne, som elsker en - og som man ellers spiller godt sammen med - uden at det koster ?

Jernsvinet - det vil jeg også gerne vide :-). Hvor mødte du fx din veninde og har hun måske en søster eller en kusine ? Så sig bare til :) 

Redigeret af TheJack

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheJack skrev, for 23 timer siden:

Jernsvinet - det vil jeg også gerne vide :-). Hvor mødte du fx din veninde og har hun måske en søster eller en kusine ? Så sig bare til :)

Du kunne jo prøve Tinder - men hun kom faktisk af sig selv og har kun en ældre bror ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 27 minutter siden:

Du kunne jo prøve Tinder - men hun kom faktisk af sig selv og har kun en ældre bror ;-)

Det var som s….. - en dejlig ung slank kvinde der kommer af sig selv :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske kunne du prøve at indføre jernet mens den er halvfed så hun langsomt bliver udvidet. Hvor er det dejligt du har mødt en skøn kvinde der er glad for dig. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miza skrev, for 3 timer siden:

Måske kunne du prøve at indføre jernet mens den er halvfed så hun langsomt bliver udvidet. Hvor er det dejligt du har mødt en skøn kvinde der er glad for dig. ;)

Tak - har nu overvejet det modsatte og lade den blive halvfed oppe i hende - men nu kommer hun igen til jul og så må vi prøve os lidt frem - og hun vil også lade sig undersøge + studse missen lidt mere i mellemtiden ;-)

Det var ellers sjovt, vi havde gået lidt rundt i Bilka og Magasin - og jeg havde kikket lidt på det sædvanlige røde lingerie, de plejer at hive frem til jul - og antydet at jeg godt ville købe noget til hende - men nej, hun virkede ikke interesseret og jeg kunne ikke rigtig få lov at lege sugardaddy. Om aftenen, da vi kom hjem overraskede hun mig med at sådan noget frækt rødt lingerie, havde hun da haft i kufferten hele tiden ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 8 timer siden:

Tak - har nu overvejet det modsatte og lade den blive halvfed oppe i hende - men nu kommer hun igen til jul og så må vi prøve os lidt frem - og hun vil også lade sig undersøge + studse missen lidt mere i mellemtiden ;-)

Det var ellers sjovt, vi havde gået lidt rundt i Bilka og Magasin - og jeg havde kikket lidt på det sædvanlige røde lingerie, de plejer at hive frem til jul - og antydet at jeg godt ville købe noget til hende - men nej, hun virkede ikke interesseret og jeg kunne ikke rigtig få lov at lege sugardaddy. Om aftenen, da vi kom hjem overraskede hun mig med at sådan noget frækt rødt lingerie, havde hun da haft i kufferten hele tiden ;-)

uotroligt.du er heldig

Del dette indlæg

Link til indlæg
kop skrev, for 24 minutter siden:

uotroligt.du er heldig

Ja, efter ikke at have været sammen med nogen kvinder i 2 år pga. Corona - så kommer der sådan en sød ung pige og vil tage mig i hånden ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tullifas
Jernsvinet skrev, for 19 timer siden:

Ja, efter ikke at have været sammen med nogen kvinder i 2 år pga. Corona - så kommer der sådan en sød ung pige og vil tage mig i hånden ;-)

Ja, vi har sgu lov til at være heldige ;) Håber at du får løst dit “indtrængningsproblem” :smile:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tullifas skrev, den 16.11.2021 at 20:20:

Ja, vi har sgu lov til at være heldige ;) Håber at du får løst dit “indtrængningsproblem” :smile:

Lige en update:

Det går bedre nu, hvor hun er blevet god til at sætte sig øverst i sofaen og langsomt sænke sig ned over mig - især når hun er blevet varmet lidt op vha. pik og fingre - og blevet så smaskliderlig at hun formelig drypper.

Desværre vil hun ikke så gerne slikkes, da hun mener hun lugter - men det har jeg altså ikke bemærket, udover at hun lugter af liderlighed - til gengæld er hun super til selv at suge, sutte og slikke på den helt rigtige måde, så det næsten er uudholdeligt og englene synger - og vi afslutter gerne med at hun slikker mine nosser, mens jeg selv spiller pik og hun lige tager den i munden til sidst - bare jeg bagefter sørger for hurtigt at finde noget køkkenrulle, hun kan spytte ud i - jeg ved jo af egen erfaring at det giver en ram smag i halsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...