Hop til indhold

Recommended Posts

Hvad der så ud til at blive en lang aften på et hotelværelse, blev i stedet skiftet ud med et dejligt møde med en sød ung pige. Jeg har brugt aftenen i selskab med denne skønhed https://annoncelight.dk/profile/SweetVeronica

vi lavede hurtigt en aftale via SMS om en time med GFE. Blev modtaget i døren af en flot pige med en udstråling der straks fik mig til at slappe af. Efter lidt hyggeligt small talk i sofaen, blev jeg vist til badeværelset, hvor der var lagt håndklæde klar. 
 

Da jeg var færdig i badet og trådte ind i stuen, var der lavet en hygge belysning i hele lejligheden og Veronica havde lagt sig klar på sengen. Den følgende time fløj afsted med de ting der var aftalt, udført til UG. Jeg oplevede ikke på nogen måde hun havde travlt med at få mig ud af lejligheden, men havde god tid til hyggesnak bad osv. 

Det var hvad jeg opfattede som en 10/10 GFE oplevelse. Både i forhold til pigen og stedet. Hvis mine veje igen krydser Veronicas veje rundt i landet, får hun helt sikkert besøg igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965

Sexy vera, fantastisk kvinde . Fræk sexy ,med ben i næsen . 
hendes priser steget gevaldigt .men dejlig er hun .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...