Hop til indhold
Ksm

TS Katte Fredericia

Recommended Posts

Hvor er det ærgerligt… Havde ellers planlagt hende et besøg i den nærmeste fremtid! Kan godt fornemme på mine korte spørgsmål over whatsapp at det var en primadonna type!! 
Fatter ikke de gider, eller tror, de kan levere total ringe service/indlevelse og samtidig forvente at der kan laves penge på det:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter.den.store
Ksm skrev, den 10.11.2021 at 22:27:

Jeg har besøgt denne meget flotte og feminin trans og billederne er meget retvisende men ingen øko blow og hun vil kun sidde ovenpå en og helst ikke andre stillinger, så en rimelig kedelig forestilling….

pigens udseende 9/10

sex 4/10

stedet 6/10

https://annoncelight.dk/showad/330941

Tak for anmeldelsen. Surt at det ikke var en bedre oplevelse. Der er heldigvis mange søde ts piger derude. Op på hesten igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen
Ksm skrev, den 10/11/2021 at 22:27:

Jeg har besøgt denne meget flotte og feminin trans og billederne er meget retvisende men ingen øko blow og hun vil kun sidde ovenpå en og helst ikke andre stillinger, så en rimelig kedelig forestilling….

pigens udseende 9/10

sex 4/10

stedet 6/10

https://annoncelight.dk/showad/330941

Hej Ksm var lige en tur forbi skønheden og tror du til en anden gang skal fortælle tydeligt hvad du har lyst til... fik en god gang massage og gensidigt sut før hun fik en lang omgang doggy. Sød og frisk pige - nu på Frederiksberg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen

Prøvede at booke idag og ventede pænt foran kælderdøren i ca 3 min - derefter fik jeg svineren fordi jeg selvfølgelig gik igen :)  hun er vist ikke helt på tider og at gøre sig klar til at åbne...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen
midtjyden skrev, for 27 minutter siden:

Nogle der har været her for nyligt? B)

ja - sidste år... det var helt ok - en professionel og sød pige med en stiv pik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...