Hop til indhold
Guest Aros

Yaya, Chaba, Aarhus

Recommended Posts

Guest Aros

Jeg havde en anden i tankerne, men det var ikke muligt, så var forbi Chaba.

Fik massage af ret relativ høj, slank, køn thaipige, sikkert i slut 20’erne.

Men meget små ægte bryster.

Massagen var en joke. Dels var det ikke massage, men blot lidt olie og så lade hænderne kører over ryggen og ben blidt. 

Ingen pirring heller overhovedet. 

Da massagen var ovre, og vi skulle til det frække, skulle hun ud og vaske hænder. Det tog 6-8 min. 

Hun kom tilbage og startede med at hive kondom på og give blowjob. Det kan man da kalde lige på. :D 

Og så fik vi dyrket lidt dansk og en afslutning kom.

Men hun kan ikke anbefales. 

Det kan Nana (tidl Mona) derimod, hende mødte jeg på vej ud. Men desværre var hun ikke ledig da jeg først indtog klinikken.

Note : lav tidsbestilling næste gang, men det var lidt impulsivt i dag, og så løber man risikoen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 4 minutter siden:

Jeg havde en anden i tankerne, men det var ikke muligt, så var forbi Chaba.

Fik massage af ret relativ høj, slank, køn thaipige, sikkert i slut 20’erne.

Men meget små ægte bryster.

Massagen var en joke. Dels var det ikke massage, men blot lidt olie og så lade hænderne kører over ryggen og ben blidt. 

Ingen pirring heller overhovedet. 

Da massagen var ovre, og vi skulle til det frække, skulle hun ud og vaske hænder. Det tog 6-8 min. 

Hun kom tilbage og startede med at hive kondom på og give blowjob. Det kan man da kalde lige på. :D 

Og så fik vi dyrket lidt dansk og en afslutning kom.

Men hun kan ikke anbefales. 

Det kan Nana (tidl Mona) derimod, hende mødte jeg på vej ud. Men desværre var hun ikke ledig da jeg først indtog klinikken.

Note : lav tidsbestilling næste gang, men det var lidt impulsivt i dag, og så løber man risikoen.

Det er jo kedeligt når det er så kedeligt. 
Hvis jeg kender mutter på et sted hvor jeg har fået så ligegyldig betjening som du fik, så orienterer jeg hende om det. Det er sket nogle få gange. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lader til at der en del piger igennem dernede.

For en måned siden var jeg sammen med en der kaldte sig C 

Ringe massage men ok sex. Hun talte fint dansk men ville kun være der engang imellem.(læs en dag om ugen når hun ikke passede sit andet job) Ikke en pige jeg kommer til at savne.

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 8 timer siden:

Det lader til at der en del piger igennem dernede.

For en måned siden var jeg sammen med en der kaldte sig C 

Ringe massage men ok sex. Hun talte fint dansk men ville kun være der engang imellem.(læs en dag om ugen når hun ikke passede sit andet job) Ikke en pige jeg kommer til at savne.

8000

Det ser ud som om der er ved at opstå en skare af herboende piger, som arbejder af og til, på en lille del af byens klinikker. Der er jo en del krydsejerskaber og venskaber blandt en del af byens klinikker og mamasans. Egentlig en fin modvægt til den sværm af piger som arbejder mere PD under vingerne af forskellige organisationer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, den 10.11.2021 at 19:22:

Jeg havde en anden i tankerne, men det var ikke muligt, så var forbi Chaba.

Fik massage af ret relativ høj, slank, køn thaipige, sikkert i slut 20’erne.

Men meget små ægte bryster.

Massagen var en joke. Dels var det ikke massage, men blot lidt olie og så lade hænderne kører over ryggen og ben blidt. 

Ingen pirring heller overhovedet. 

Da massagen var ovre, og vi skulle til det frække, skulle hun ud og vaske hænder. Det tog 6-8 min. 

Hun kom tilbage og startede med at hive kondom på og give blowjob. Det kan man da kalde lige på. :D 

Og så fik vi dyrket lidt dansk og en afslutning kom.

Men hun kan ikke anbefales. 

Det kan Nana (tidl Mona) derimod, hende mødte jeg på vej ud. Men desværre var hun ikke ledig da jeg først indtog klinikken.

Note : lav tidsbestilling næste gang, men det var lidt impulsivt i dag, og så løber man risikoen.

Nana-Mona??

jeg var så heldig for en 3-4 år siden i Randers at få massage af en Mona. 
hvor holder hun til nu.??

du skriver Nana, tidligere Mona.??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Herren47 skrev, for 46 minutter siden:

Nana-Mona??

jeg var så heldig for en 3-4 år siden i Randers at få massage af en Mona. 
hvor holder hun til nu.??

du skriver Nana, tidligere Mona.??

Hun hed Mona da hun var er andet sted på Langenæs i Aarhus, på Lucernevej i Aarhus mener jeg hun kaldte sig Nana og ikke Mona, kan ikke huske det. Jeg besøgte hende begge steder. Jeg har ingen anelse om hun har været i Randers også. Men hun kalder sig Nana nu, og hun ved hvordan en mand skal forkæles. 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, den 12.11.2021 at 00:34:

Hun hed Mona da hun var er andet sted på Langenæs i Aarhus, på Lucernevej i Aarhus mener jeg hun kaldte sig Nana og ikke Mona, kan ikke huske det. Jeg besøgte hende begge steder. Jeg har ingen anelse om hun har været i Randers også. Men hun kalder sig Nana nu, og hun ved hvordan en mand skal forkæles. 

Hvor finder man hende nu?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2

Chaba var alt for længe siden et godt sted, sådan skifter tider sig fra blot et sek. De skifter hurtigere plads end du skifter underbukser, åh jo hun hed sikkert Nana igår og Mona i dag, i morgen har hun et nyt navn, sådan fortsætter det i uendelighed, så længe mænd tror på dem og håber det bedste, good luck, undskyld men de er her vel næppe for dine blå øjne, nej vel, good luck :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...