Hop til indhold
hamdenlange

Bella, New latina Milf Århus

Recommended Posts

Igår aftes var jeg på besøg hos Bella en Latina Milf i Århus. Hende blik og tekst vakte min interesse. Efter lidt sms korrespondance blev jeg vejledt til en diskret lejlighed i den sydlig del af Århus, og heldigt for mig, var hun ledig på tidspunktet. 

https://annoncelight.dk/showad/324936

Pigen: billederne er hende. En dejlig smilende og varm sydamerikansk kvinde med sprudlende personlighed og naturlig krop med store bryster, flad mave og en dejlig bagdel. En mindre negativ, husk momsen på alderen. hun er nærmere 42 end 38, men det var faktisk bare et plus for mig :) 

Sex: Bella virker til at have kemi med alle. Hendes smil fik mig til at sænke paraderne  mod en kold og kedelig oplevelse. Efter et tilbud om bad startede vi ellers med dejlig dybe tungekys og gensidig berøring. hun begyndte at røre ved soldaten som hurtig fik rejsning og var klar til kamp. Jeg lagde mig i sengen til en omgang fransk og fik hendes understel smidt i hovedet samtidig. Hun spurgte naturligvis først. Dejligt at hun var initiativtager til stillingen. Efterfølgende kom gummiet på og hun brugte mig som en ustyrlig Mustang der skulle tæmmes med hendes underliv.

Jeg købte en halv time med gfe, men det var alt for lidt i retrospektiv. Til tider formår jeg godt nok at formidle et par udløsninger, men ikke denne gang. Sexen var så en intim kæresteoplevelse at jeg slet ikke havde fokus på at opnå flere udløsninger. 

- Stedet havde en god atmosfære og indretning med levende lys og planter

- Kvinden var dejlig og smilende. 

- Sexen var som at score en pige i byen. 

Top karakter på alle parameter herfra  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
BrandMand09 skrev, for 1 minut siden:

Det ser ud til, hun er i Aalborg nu.

Jeg ved ikke om det er hende, jeg gik ud fra det var hende, linket TS havde lagt ind kunne man ikke gå ind på :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest #2tiltango

Jeg kan kun give @hamdenlange ret. Jeg har efterhånden kigget på hendes annonce nogle gange, og da han så kunne berette, at billederne var retvisende, så var der jo ikke andet for mig end at komme afsted. En aftale kom i hus, og da jeg kom til adressen, blev jeg hurtigt lukket ind (ad gadedøren). Alt efter tidspunkt på dagen, kan der godt være en del, som kan se en. Men det er jo ikke sikkert, at de ved hvorfor, man er på besøg. Et (lille) minus ved lokalisationen, efter min mening, er låsen på hendes hoveddør. Det er en smæklås, der runger en del i opgangen. Der er rigtig gode badeforhold, det ligner, at badeværelset er renoveret for nyligt. Af hvad jeg nåede at se af resten af lejligheden, så så den også ud til at være i god og ren stand. 

Men tilbage til det vigtige - Bella, den skønne latina MILF. Jeg blev mødt af hende i den hvid bh, som hun har på på et af billederne. Den løfter hendes dejlige, naturlige bryster godt, og med det smil hun modtager en med, så er seancen godt på vej. Hun er nok som påpeget lidt ældre end den oplyste alder (men det gør heller ikke noget for mig). Hun er bestemt ikke berøringsangst, og hvis du bare respekterer hende, så virker det til, at der er adgang til det hele. Efter en 10-15 min skiftende oralt, så blev det til forskellige stillinger, dog nåede vi ikke i doggystyle, så jeg ved faktiske ikke helt, hvordan hun ser ud bagfra. Men forfra er hun skøn! Hun dufter og smager dejligt, og hvis du ikke er helt ved siden af, så får du næsten ikke lov til at stoppe med at give hende oralt. 

Da det var tid til at slutte af, hjalp jeg lidt til, og nok mere end hun egentlig ønskede. Jr. fik nogle ryk i forskellig tempi, og før hjernen på øverste sal noget at registre det, så kom jeg ud over hendes mave og på gulvet ved siden af sengen. Sagt med andre ord, jeg nåede ikke at opleve CIM med hende og hvis I brødre går på noget klistre gulv, så er det bare mig ;) Og så fik vi da et lille fællesbad, inden jeg blev sendt afsted med et dejligt smil og et kindkys. 

Hvis I har lyst til at møde en kvinde, som bestemt virker til at nyde sex, så kan I roligt tage afsted. Hun er virkelig nærværende, måske den mest nærværende jeg har mødt. En klar anbefaling herfra. 

Og så lige linket igen, hvis nu nogle var i tvivl :) https://annoncelight.dk/showad/324936

Del dette indlæg

Link til indlæg
#2tiltango skrev, for 10 timer siden:

Jeg kan kun give @hamdenlange ret. Jeg har efterhånden kigget på hendes annonce nogle gange, og da han så kunne berette, at billederne var retvisende, så var der jo ikke andet for mig end at komme afsted.

Tak for en god anmeldelse. 

Er en sucker for kys og samtale. Kan du sige lidt om hun kysser og hvordan hendes engelske er? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest #2tiltango
Mr_Swingking skrev, for 9 timer siden:

Tak for en god anmeldelse. 

Er en sucker for kys og samtale. Kan du sige lidt om hun kysser og hvordan hendes engelske er? 

Jeg fik rigelig med kys, både med tunge og alm. Hendes engelske er godt nok til en samtale, men hun snakker lidt lavt, så det var lidt svært for mig engang imellem at høre hvad, hun sagde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er en lækkerbisken milf og med naturlig bevoksning (ikke så tit man ser det). Og til #2tiltango så ser hun fantastisk ud i doggy når man forsvinder ned i det mørke dyb :D

Det er desværre snart forbi med hende denne omgang :???:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...