Hop til indhold

Linda, Frederiksberg

Featured Replies

Skrevet
1955 skrev, for 8 timer siden:

Følger lige med her

Godt at vide, @1955. Tak for informationen om at du følger med.

Skrevet
1955 skrev, den 10.11.2021 at 22:28:

Følger lige med her

Super at du siger det. Vi har jo reelt set ingen chance overhovedet for at vide det, hvis du ikke siger det. Så tak for det. 

Skrevet

Jeg er ret sikker på, at hun har arbejdet sammen med Mia, og at jeg besøgte Linda sidste år. 

Hun er sød og venlig, og meget almindelig af bygning. Til gengæld var det en meget sensuel og kælen massage, utroligt lækkert. 

Desværre fik jeg lavet en bevægelse, så jeg fik hekseskud i ryggen, så festen stoppede r den gik i gang.. Slet ikke Lindas skyld. 

Så 

1 er vist Linda 

2 ser pæn ud

3 masserer så blødt og lækkert

Eller også er hun en helt anden, og så ved jeg ikke noget. Er ret sikker i lin sag alligevel 

Skrevet
  • Author
Mr_Swingking skrev, den 13.11.2021 at 07:49:

Jeg er ret sikker på, at hun har arbejdet sammen med Mia, og at jeg besøgte Linda sidste år. 

Hun er sød og venlig, og meget almindelig af bygning. Til gengæld var det en meget sensuel og kælen massage, utroligt lækkert. 

Desværre fik jeg lavet en bevægelse, så jeg fik hekseskud i ryggen, så festen stoppede r den gik i gang.. Slet ikke Lindas skyld. 

Så 

1 er vist Linda 

2 ser pæn ud

3 masserer så blødt og lækkert

Eller også er hun en helt anden, og så ved jeg ikke noget. Er ret sikker i lin sag alligevel 

Tak for svar! :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.