Trident 178 Skrevet 10. November, 2021 Lad mig komme med konklusionen til at starte med. De to dårende dejlige damer levere varen 100 %. Jeg har gennem længere tid haft øje på Jennifer og Dinas tilbud om en trekant (har besøgt Jennifer to gange før). Nu havde jeg så taget mod til mig og fik bestilt 30 minutter via deres earlybird-booking. Jeg skrev til Dina, da hendes profil lagde mest op til at forklare, hvad mulighederne var. Jeg valgte den mulighed, der hed ”Lær at tilfredsstille Jennifer og så slutter vi med en trekant”. Jeg lagde ud med, at komme et par minutter for sent, på grund af, den altid velfungerende offentlige transport. Pigerne var nu meget forstående. Vi fik hilst på hinanden og i løbet af et øjeblik, stod jeg og krammede med to nøgne piger. Som sagt vidste jeg fra tidligere besøg, at Jennifer er ret lækker. Dina levede helt op til standarten – sikke nogle former hun har, både til gården og gaden. Og et godt smil. Dina foreslog, at vi fik væltet Jennifer ned i vandret position og gik i gang. Så fik jeg ellers nogle tricks til, at gøre det godt for Jennifer. Det tror jeg, at det lykkes meget godt. Her efter blev der byttet rundt på kryds og tværs med sut, slik og forskellige stillinger. Og som altid, når legen går bedst var tiden gået. Jennifer og Dina havde nu ikke travlt, så der blev afsluttet med lidt ekstra krammen og hyggesnak, før jeg blev lukket ud i efteråret. Til slut vil jeg sige tak til Jennifer og Dina for en fantastisk oplevelse og en super service. De får hermed mine bedste anbefalinger. 10 ud af 10 stjerner. Bedste Hilsner Trident 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 10. November, 2021 (edited) Ihh hvor er du altså herlig.. Mange tak for de pæne ord.. Og vi havde da det super hammer hyggeligt selvom Dina sprang over i køen.. By the way Så takker hende med de store kasser stadig.. Redigeret 10. November, 2021 af JenniferRomantica 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trident 178 Skrevet 10. November, 2021 Igen det var en fornøjelse at besøge jer! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg