Hop til indhold
Danish_guy_28

Min første gang.

Recommended Posts

Jeg havde længe gået med fantasien om at være sammen med en transexuel. 

Og endeligt tog jeg mig sammen en aften og kontaktede Cindiax, hvilket jeg aldrig vil fortryde. 

Da det var min første gang ønskede jeg at det skulle være hjemme hos mig selv i trygge rammer, og mod lidt extra betaling kunne dette godt lade sig gøre. 

Jeg var ærligt talt pisse nervøs, men da jeg åbnede døren og hun kom ind, tændte lidt lys, og jeg kunne se hvor smuk hun er, hun gav mig derefter et kys på hvert kind, og prøvede at berolige mig lidt, hvorefter vi åbnede en øl, tog en tår og ordnede betalingen inden vi gik ind i soveværelset. 

Efter lidt tid var jeg ikke nervøs længere og kunne virkelig begynde at nyde hendes selskab, og sikke et selskab det er, hun er virkelig fantastisk, så smilende, lidenskabelig, sjov, og helt vild fræk i sengen, jeg kunne ikke have forestillet mig om en bedre første gang end jeg havde med hende. 

Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg ønsker se Cindiax, og vil 100% anbefale hende og du er nybegynder eller ej, vil man få en fantastisk tid med hende. 

(En lille tip husk en ekstra lan, så sengen ikke er smurt ind i glidecream). 

https://annoncelight.dk/showad/276055

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...