Hop til indhold
Adelieors

MIKI Århus - hun er SÅ fræk , hot og sød

Recommended Posts

Ja, det her må siges at være en af de sjældne anmeldelser, måske endda aldrig set før! 
Men når noget er så unikt, frækt og lækkert så skulle man skamme sig, hvis man ikke deler det med andre 

MIKI er den skønneste, sødeste, lækreste lille nips, og hvordan faen kom jeg (en kvinde) lige ind i den sammenhæng

Her er skønheden jeg taler om 

Miki #22years❤ ❤HOT GIRLS ❤ Aarhus C ♥

Jeg har længe ledt efter lækre frække kvinder, som min mand kan få lov til at nyde, hvorefter jeg nyder oplevelsen ved at han fortæller mig om akten når han kommer hjem. 
 

En del at gamet er, at jeg kontakter pigen og arrangerer mødet. De fleste svarer aldrig, når de finder ud af, at det er konen der bestiller (hvilket jeg ikke bebrejder dem) men Miki svarede hurtigt og ringede sødt tilbage på min besked. På trods af, at det var mig i den anden ene af røret så var hun bare så sød at tale med og var helt med på ideen om at forkæle min mand. 
Jeg bestilte 90 min, superfransk, kys og bad sammen. 
 

Jeg var så med “på en lytter over telefonen” naturligvis aftalt med Miki. 
Så jeg kunne følge deres leg over telefonen. Jeg kunne straks høre at de klikkede godt i spænd og at der blev heftigt kysset og slikket og suttet og i følge min mand så var hun den skønneste lille ting som ægte gav dybe kys og var meget hengiven. 
Jeg hørte ham desuden komme to gange og fik en meget veltilpas mand hjem, som jeg helt sikkert sender afsted til Miki igen inden hun smutter til Vejle. 

Hun skrev til mig efter de havde hygget sig og var i det hele taget bare skøn. 
 

I morgen skal vi begge møde hende sammen og nyde hende. Hold op hvor jeg glæder mig 

Ja jeg måtte altså til tasterne, sådanne en skøn og fræk kvinde skulle helt sikkert have en anmeldelse med på vejen. 
 

Tusinde tak Miki for din måde at være på :wub:
 

Måske jeg skriver når vi har mødt hende sammen i morgen. :x

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt anmeldelse og spændende fortælling samt setup :rolleyes:

Stor respekt for at du og din mand formår at udleve Jeres sexfantasier i fællesskab :) det er misundelsesværdigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965
Mr_Swingking skrev, for 8 timer siden:

Hvad mener du? Er hun meget dårlig til engelsk? 

Jeg har besøgt miki for ca et år siden. Hun har en gudinde krop , og smuk . Men hendes engelsk var minimal .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde en dårlig oplevelse med hende, jeg blev afvist ved døren pga. jeg ikke var dansk udseende.  Jeg skrev godt nok keg var dansk til hende, men altså hvad skulle jeg ellers skrive? Min forældres nationalitet? Jeg føler mig dansk og har altid sagt dk når jeg blev spurgt. 
Self bestemmer hun selv hvem hun vil arbejde med, men altså…

en dårlig oplevelse herfra! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dudi skrev, for 10 timer siden:

Jeg havde en dårlig oplevelse med hende, jeg blev afvist ved døren pga. jeg ikke var dansk udseende.  Jeg skrev godt nok keg var dansk til hende, men altså hvad skulle jeg ellers skrive? Min forældres nationalitet? Jeg føler mig dansk og har altid sagt dk når jeg blev spurgt. 
Self bestemmer hun selv hvem hun vil arbejde med, men altså…

en dårlig oplevelse herfra! 

Hvad havde du egentlig forventet, når hun nu havde fortalt, hvad hun ikke var til?

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Adelieors Det er en smuk gestus overfor din mand! Og vildt at I er sammen med hende begge to. Men hvis de var mig der fik lov til at være sammen med både hende og dig tror jeg ikke at Miki fik ret meget opmærksomhed fra min side. Som jeg husker det er du jo selv en lækkerbisken af de sjældne! Kan man måske være så heldig at få chancen en gang?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...