Hop til indhold
Guest sugarshooter

Cheer / Sonya Bagsværd - friske erfaringer?

Recommended Posts

Guest sugarshooter

Har mulighed for et stop i den by med hyrdetime i nær fremtid, er der nogen der har friske erfaringer med de to damers dagsform? Jeg er på udkig efter en time med anal og de ser jo indbydende ud på hver sin måde men anmeldelserne fra tidligere er lidt uklare og efterhånden et par måneder gamle.... På forhånd tak :D 

Sonya / Sonia

Cheer (tidligere Maya)

Del dette indlæg

Link til indlæg
AlfaN skrev, for 3 minutter siden:

Jeg mindes ikke at have set nogle steder, at de tilbyder anal. 

Så skulle du måske læse mere end overskriften i deres annonce

Del dette indlæg

Link til indlæg
Øbo skrev, for 8 timer siden:

Så skulle du måske læse mere end overskriften i deres annonce

Det står ikke nævnt i deres annoncer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AlfaN skrev, for 49 minutter siden:

Det står ikke nævnt i deres annoncer. 

Puds brillerne ;)

"I offer a good relax Thai oil massage and bodytobody til top exclusive cocktail massage. And anal"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige besøgt Sonya - og hun er en lækker lille sag som i den grad leverer varen. Men hun var nok lidt øm her til aften kunne man fornemme. Dog prøvede jeg ikke anal med hende. Men mener jeg før har hørt det kan tilkøbes for 500 kr. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sugarshooter

Jeg var der et par timer før dig @Jogge der var hun mere interesseret i at give massage end at bolle. Det endte i et ok knald og hun er dejlig at have analsex med. Ikke super indlevende men kønt ansigt, god krop og skøn følelse at trænge ind i det rigtig stramme hul på hende. Det bliver ingen gentagelse herfra, der er væsentlig sjovere knald i byen hvis man er til analsex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Benny Love
sugarshooter skrev, den 12.11.2021 at 15:04:

Jeg var der et par timer før dig @Jogge der var hun mere interesseret i at give massage end at bolle. Det endte i et ok knald og hun er dejlig at have analsex med. Ikke super indlevende men kønt ansigt, god krop og skøn følelse at trænge ind i det rigtig stramme hul på hende. Det bliver ingen gentagelse herfra, der er væsentlig sjovere knald i byen hvis man er til analsex.

Hvor kan du især foreslå af steder, hvor det er muligt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sugarshooter
Benny Love skrev, den 19.11.2021 at 17:11:

Hvor kan du især foreslå af steder, hvor det er muligt?

Det skifter jo lidt, hvad søger du?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen der kan berette om deres pussy slide er god? Synes jeg har prøvet flere middelmådige forsøg de sidste måneder, så er lidt nysgerrig om de kan finde ud ad den disciplin?

især Sonya 

Redigeret af Aloha

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi i går. Alt i alt en god oplevelse. Hun er en meget flot pige med et par virkelig dejlige bryster. 

Kom for B2B, lidt lang massage og ikke meget slide. Kan være hun er lidt brugt i øjeblikket.

På nær slide fik jeg hvad jeg kom efter.

Tænker jeg prøver Cheer næste gang

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den rejsende skrev, for 9 timer siden:

Jeg var forbi i går. Alt i alt en god oplevelse. Hun er en meget flot pige med et par virkelig dejlige bryster. 

Kom for B2B, lidt lang massage og ikke meget slide. Kan være hun er lidt brugt i øjeblikket.

På nær slide fik jeg hvad jeg kom efter.

Tænker jeg prøver Cheer næste gang

Hvordan er hendes orale færdigheder og er øko en mulighed?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg prøvede FP med Cheer i weekenden. Det var en middelmådig præstation. Jeg kommer ikke igen.

Der er langt fra hende op til Cherry's niveau, som arbejdede samme sted for 1 år siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...