Hop til indhold

Recommended Posts

Hej. Ja så var jeg lige en tur forbi KAT i Randers, jeg havde aftalt en tid med KAT, og var der præcis, blev modtaget af KAT, så alt var Ok, tag tøjet af og fik mig lagt på madrassen, ind kom KAT og begyndte på massagen, så kom der en Thai pige på omkring de 35 også ind de masserede mig på ryg og ben, så kom der en kunde ind i butikken, KAT gik ud og modtog kunden, og siden så jeg ikke mere til KAT, den anden gjorde sig færdig med massagen, og spurgte om mere så jeg fik lige et ligegyldigt HJ, og så ud af vagten.

Nu gider jeg altså ikke at besøger KAT mere, så hvis der er nogen der kender andre steder der er god service vil jeg gerne høre om det.

Mener at når man har en tid med KAT, så er det altså hende der gør en færdig, hun kender mig, jeg har kommet der mange gange og altid med KAT, hun snakker også utroligt meget i telefon, og det er da også meget distraherende, men denne gang syntes jeg hun svigtede for meget, så derfor vil jeg gerne vide om der er andre steder i Randers hvor man får en god service.

Del dette indlæg

Link til indlæg

, så derfor vil jeg gerne vide om der er andre steder i Randers hvor man får en god service.

Du kunne jo prøve hos Lie-Thaimassage

Vestergrave 6, Randers C

5025 8926

Ellers kan du begge disse steder selv søge under Randers:

http://thailandidanmark.blogspot.dk/201 ... nders.html

https://maps.google.dk/maps/ms?msid=210 ... 39,3.56781

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til Monty

Jeg kan kun alt for godt kende din beskrivelse af besøget hos Kat. Jeg har haft præcis den samme oplevelse.

Jeg har har haft en rigtig fin oplevelse hos Baangawn i ST.Voldgade18 Spørg efter AnDa. Det er den bedste fuldpakke oplevelse jeg har haft.

Jeg havde for nogen tid siden en utilsigtet noget anderledes oplevelse. Havde bestemt mig for at søge andre græsgange og ville forsøge Laksegade 12. Anden sal. Men kom til at ringe på 1. sal hvor der åbenbart boede en black beauty. Jeg blev nærmest hevet in af døren mens jeg forsikrede at jeg var gået forkert. Blev budt på en"bajer" mens hun let påklædt nævnte at jeg kunne få everything for 1400, jeg nævnte igen at jeg var gået forkert og kun havde 1000. Det blev så prisen. Hun talte udmærket dansk og gav en ganske god gang massage men absolut med en hensigt. Hun kaldte sig Maria, og talte pænt dansk. Jeg fik hele turen BJ, dansk i flere forskellige stillinger og HJ alt med kondom. Det blev en dejlig oplevelse. Hun annoncerer næsten altid i EB.

Det var sgu en noget anderledes oplevelse. Men vil man erkende man går efter sex frem for massage så tror jeg der er meget at hente i Laksegade 12.

Jeg fik aldrig afprøvet Thai pigerne på anden sal. Nogen der har været der?

Det var lidt ny inspiration. Håber andre vil bidrage

Del dette indlæg

Link til indlæg

Isaan massage er super godt!

lækker massage og godt selskab!

Er godt nok noget tid siden jeg har været der, men de gange jeg har været der,

har det altid været det samme!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har helt opgivet KAT, service er bare så ringe.

I det hele taget er thai branchen i en service krise, og det er meget svært at finde de rigtig gode massører. Jeg går oftere til en dansk massør, men der er bare sjældent tillægsydelser :D - nå engang imellem forsøger jeg igen en thai, men bliver ofte skuffet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I det hele taget er thai branchen i en service krise, og det er meget svært at finde de rigtig gode massører. Jeg går oftere til en dansk massør, men der er bare sjældent tillægsydelser :D - nå engang imellem forsøger jeg igen en thai, men bliver ofte skuffet.

kan man virkelig få TOP KVALITETS massage som kurerer dårlig ryg / nakke / arm m.m. OG få frække ydelser ??

Jeg kender en god thai massør som har folk der fx. kommer fra Viborg fordi det ikke er ordentlige massører, da der altid er blandet frække ydelser ind i det...

Og der er alligevel en del thai steder i Viborg....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Isaan i Østergrave er et godt bud på god massage OG tillægsydelser.

Men hvor god massage og hvor mange ekstraydelser kommer an på, hvem du støder ind i. Mamasaan selv giver ikke særlig hård massage og kun HJ. Jeg har ikke været i stand til at lokke hende til mere, men det kan selvfølgelig være kemien ikke er til stede.

Rigtig god massage, som kurerer dårligdomme i ryg, nakke og skuldre får du hos Sabaijai, som ligger i samme gade som KAT (skråt over for kirken). MEN der er ekstra ydelser helt udelukket.[/color]

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var inde hos kat igår.

Fik kat for mig selv, og hendes tlf ringede ikke en eneste gang :)

Hun tilbød selv fuldpakke, og jeg takkede ja :), første gang med fuldpakke af cat, men nok ikke sidste gang hehe.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været på besøg hos cat flere gange for et par måneder siden, alle de gange har jeg haft kat for mig selv, hun giver en utrolig god massage, og et lækkert handjob med en finger i numsen. Har dog ikke mærket hendes tunge ved stjernen, som man kan læse om i en anden tråd, en enkelt gang har jeg prøvet en anden pige hos kat, da jeg havde nogle problemer som jeg forklarede kat, og hun foreslog selv hendes hjælper, da hun var god til det problem ramte område, det fik jeg også en rigtig god massage og handjob, kan dog ikke huske hendes navn, men igen kat's handjob er bedre elsker den lille finger i numsen imens, og det gjorde hendes hjælper ikke. Jeg har læst en del omkring at kat skulle være faldet af på den. Derfor har jeg været på besøg hos kat her forleden, skal lige sige at alle de gange jeg har besøgt kat har jeg altid bestilt tid over sms og blevet bekræftet, jeg ankom hvor hun tog imod mig, der var ingen andre piger eller kunder i butikken, hun sagde det var længe siden hun havde set mig, så vi fik lige hygge snakket om løst og fast de første 15 min af massagen, jeg synes kat er en af de bedste til at give massage, og hun kommer godt rundt omkring på hele kroppen, efter den første halve time på ryggen skulle jeg vende mig om, så fik benene massage, og så startede hun selv på handjobbet. -og fingeren. Lige pludselig stoppede hun og tørrede mig af, så fik jeg endelig lov til at mærke hendes tunge i stjernen, Fuck hvor er det dejligt, imens hun fortsatte handjobbet, men meget langsomt handjob, ligeså stille og roligt imens tungen stadig pirrende omkring stjernen, jeg skal love for det var godt, jeg fyrede min ladning af i en fryd af glæde, det er sku det bedste jeg nogensinde har prøvet. Bagefter fik arme, skulder og nakke massage, så jeg synes stadig efter denne dejlige oplevelse at kat stadig er no. 1 i Randers.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været på besøg hos cat flere gange for et par måneder siden, alle de gange har jeg haft kat for mig selv, hun giver en utrolig god massage, og et lækkert handjob med en finger i numsen. Har dog ikke mærket hendes tunge ved stjernen, som man kan læse om i en anden tråd, en enkelt gang har jeg prøvet en anden pige hos kat, da jeg havde nogle problemer som jeg forklarede kat, og hun foreslog selv hendes hjælper, da hun var god til det problem ramte område, det fik jeg også en rigtig god massage og handjob, kan dog ikke huske hendes navn, men igen kat's handjob er bedre elsker den lille finger i numsen imens, og det gjorde hendes hjælper ikke. Jeg har læst en del omkring at kat skulle være faldet af på den. Derfor har jeg været på besøg hos kat her forleden, skal lige sige at alle de gange jeg har besøgt kat har jeg altid bestilt tid over sms og blevet bekræftet, jeg ankom hvor hun tog imod mig, der var ingen andre piger eller kunder i butikken, hun sagde det var længe siden hun havde set mig, så vi fik lige hygge snakket om løst og fast de første 15 min af massagen, jeg synes kat er en af de bedste til at give massage, og hun kommer godt rundt omkring på hele kroppen, efter den første halve time på ryggen skulle jeg vende mig om, så fik benene massage, og så startede hun selv på handjobbet. -og fingeren. Lige pludselig stoppede hun og tørrede mig af, så fik jeg endelig lov til at mærke hendes tunge i stjernen, Fuck hvor er det dejligt, imens hun fortsatte handjobbet, men meget langsomt handjob, ligeså stille og roligt imens tungen stadig pirrende omkring stjernen, jeg skal love for det var godt, jeg fyrede min ladning af i en fryd af glæde, det er sku det bedste jeg nogensinde har prøvet. Bagefter fik arme, skulder og nakke massage, så jeg synes stadig efter denne dejlige oplevelse at kat stadig er no. 1 i Randers.

Hørt:)

på er mine favoritter hos Kat self hende selv og hende der vist hedder Anni. Har haft fuldpakke med alle pigerne derinde. Der er Anni klart den bedste og frækkeste, men til hj og massage er der ingen der slår kat.

HAr været inde hos kat 3 gange de sidste 14 dage, og der har der ikke været nogle opkald på kat´s tlf, OG jeg har haft glæden af Bee og Kat på samme tid. Bee gav bj og kat masserede røv og stjerne :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

bj, røv og stjerne på samme tid af 2 personer :P

det lyder trangt hehe

på er mine favoritter hos Kat self hende selv og hende der vist hedder Anni. Har haft fuldpakke med alle pigerne derinde. Der er Anni klart den bedste og frækkeste, men til hj og massage er der ingen der slår kat.

HAr været inde hos kat 3 gange de sidste 14 dage, og der har der ikke været nogle opkald på kat´s tlf, OG jeg har haft glæden af Bee og Kat på samme tid. Bee gav bj og kat masserede røv og stjerne :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

lyder voldsomt lækkert. Bad du om 2 kvinder, eller kom der bare en ekstra. Og pris for sådan en ydlese

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var der engang og besøgte bee....

Fik at vide at 1 pige koster xx kr og 2 piger det dobbelte... Naturligt nok

Men om det gælder alle gæster ved jeg ikke noget om

lyder voldsomt lækkert. Bad du om 2 kvinder, eller kom der bare en ekstra. Og pris for sådan en ydlese

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sjældent tillægsydelser, hvem tilbyder det af danske piger????? I Randers

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bad ikke om 2 piger. Bee var hende jeg startede med, så efter ca 30 min kom kat ind og sagde der var ikke flere kunder, og om hun måtte være med. de prøvede ihærdigt begge to på fuldpakke, men sagde at min næste fuldpakke skulle være med Anni da hun i mine øjne er total fræk.

Prisen vil jeg ikke ind på da jeg ikke synes man skal udlevere stedet på denne måde da jeg synes pigerne selv skal bestemme hvad de tager for en dejlig service:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...