Hop til indhold
Jmk

Facesittende Våde Orgastiske Thai Quinder

Recommended Posts

Kære Brødre,

Over tid bliver jeg mere og mere tiltrukket af at slikke en våd glat velsmagende Thai kusse og en quinde der giver sig lov til at nyde. Søger quinder der giver sig hen, nemt bliver våde, gerne drivvåde, får orgasmer, gerne der sprøjter, jo mere jo bedre.  Er vild med at slikke og kan ikke få det vådt nok, og tænder vildt på at få lov til at slikke/drikke våde orgasmer når en smuk slank thai quinde rider mit ansigt eller ligger på ryggen og lader mig gøre arbejdet. Har mange gode oplevelser med de ikke helt unge quinder, men ville høre om der er nogen jeg har glemt/ ikke kender der giver fantastiske våde oplevelser og nyder en tunge? Alder som sagt underordnet bare de er velsmagende og ikke for generte ;-)

mvh

Jmk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jmk skrev, for 2 timer siden:

Kære Brødre,

Over tid bliver jeg mere og mere tiltrukket af at slikke en våd glat velsmagende Thai kusse og en quinde der giver sig lov til at nyde. Søger quinder der giver sig hen, nemt bliver våde, gerne drivvåde, får orgasmer, gerne der sprøjter, jo mere jo bedre.  Er vild med at slikke og kan ikke få det vådt nok, og tænder vildt på at få lov til at slikke/drikke våde orgasmer når en smuk slank thai quinde rider mit ansigt eller ligger på ryggen og lader mig gøre arbejdet. Har mange gode oplevelser med de ikke helt unge quinder, men ville høre om der er nogen jeg har glemt/ ikke kender der giver fantastiske våde oplevelser og nyder en tunge? Alder som sagt underordnet bare de er velsmagende og ikke for generte ;-)

mvh

Jmk

Måske du lige skulle nævne hvem du allerede har besøgt.
Så er det lidt nemmere at finde ud af om vi kan anbefale andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Quinder som jo er så meget mere end orgastisk våde har der været en del af. Nogle der er fastboende  inkluderer Honey, Pim, Gib og hendes yngre kollegaer Vivi, Cindy mfl (Årh) i den modne del og Århusgade pige, Apex piger, Yaya (årh) , Sandy (Årh) og nogle hvor jeg mest husker stedet men ikke navne. Kan godt se det her ikke er så krystalklart dog;-)

Jmk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Navia i Roskilde, dyr, men for fanden hun sprøjter konstant når jeg slikker hende og igen når jeg slikker hende efter hun har ordnet min pik og sorte hul.

Redigeret af moden libertiner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...