Søgerhygge 29 Skrevet 9. November, 2021 Hej, Jeg søger et diskret solcenter både i Randers og Aarhus. De SB jeg snakker med vil gerne mødes i solcenter da de er mere trygge der, skriver de. Jeg tænker bare, er der lyd på overvågnings kameraer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 295 Skrevet 9. November, 2021 (edited) Jeg synes egentlig, det lyder lidt ulækkert for andre brugere af det solcenter, jeg håber, I tørrer op efter jer.. Men jeg havde nok gjort det samme Redigeret 9. November, 2021 af Emptyman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søgerhygge 29 Skrevet 9. November, 2021 Emptyman skrev, for 3 minutter siden: Jeg synes egentlig, det lyder lidt ulækkert for andre brugere af det solcenter, jeg håber, I tørrer op efter jer.. Men jeg havde nok gjort det samme Selvfølgelig tør vi op efter os og gøre ordentligt rent. Der er ingen der siger vi knalder i kabinen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 351 Skrevet 9. November, 2021 Har du overvejet et billigt hotel?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søgerhygge 29 Skrevet 9. November, 2021 anmelder skrev, for 33 minutter siden: Har du overvejet et billigt hotel?? Hvilken kan du anbefale? Gerne diskret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 295 Skrevet 9. November, 2021 Søgerhygge skrev, for 6 timer siden: Der er ingen der siger vi knalder i kabinen. Det troede jeg var en selvfølgelighed, kan ikke se andre grunde til at "mødes" i et solarium. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søgerhygge 29 Skrevet 10. November, 2021 Emptyman skrev, for 21 timer siden: Det troede jeg var en selvfølgelighed, kan ikke se andre grunde til at "mødes" i et solarium. Der er mange grunde til at mødes i solcenter ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 1932 Skrevet 11. November, 2021 Emptyman skrev, den 9.11.2021 at 20:05: Det troede jeg var en selvfølgelighed, kan ikke se andre grunde til at "mødes" i et solarium. For at få lidt farve på de blege kroppe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobrofyr 212 Skrevet 11. November, 2021 Solcentret i Hornslet. Godt nok ikke Randers men relativ tæt på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg