Fræktpar11 5 Skrevet 8. November, 2021 (edited) Vi er et ungt par som søger mænd til Sex event imorgen, vi er begge amatøre og det er kun denne ene gang det sker. Pigen er lille og petit fyren er ikke med men styre hvad i skal med pigen dette tænder ham meget. KRav til jer vigtigst af alt Stort værktøj gerne både tyk og lang vi tilbyder både oral sex til jer plus i kommer til at kneppe hende i fissen og analt og hvis i er 2 sammen så får i mulighed for at lave sandwich. Prisen er for 1 time incl alt. 2500 pr. pik vores snapchat er Emmajensen316 i ansøger bare der. så tager vi den derfra. da det er en privat lejlighed ser vi i er meget diskredte og blot ligner alm besøgende som kommer på besøg. PS det foregår i kbh Ø og kun kun imorgen de snap personer vi har kl 11 imorgen får lov så ansøg mig på snap Emmajensen316 Redigeret 8. November, 2021 af Fræktpar11 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hubby mand 7 Skrevet 9. November, 2021 Er der nogle der har haft kontakt med "fræktpar11" Her eller på Snap ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyden33 138 Skrevet 9. November, 2021 Hubby mand skrev, for 8 timer siden: Er der nogle der har haft kontakt med "fræktpar11" Her eller på Snap ? Blev godkendt på Snap, men intet svar tilbage, så for mig at se ikke seriøst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 9. November, 2021 Jyden33 skrev, 1 time siden: Blev godkendt på Snap, men intet svar tilbage, så for mig at se ikke seriøst. Har samme oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hubby mand 7 Skrevet 10. November, 2021 Okay.... samme her godkendt og derefter intet hørt. Mega useriøst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 568 Skrevet 10. November, 2021 Samme oplevelse her. Så det er nok ligegyldigt at tænke mere over dem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 12. November, 2021 (edited) Samme her. Måske bare et dårligt udført forsøg på at snyde sig til nogle penge via forudbetaling (bemærk kommentaren om at "det er kun denne ene gang det sker", underforstået: så det bare med at være ivrig og melde sig til). Redigeret 12. November, 2021 af Emptyman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg