Hop til indhold
Jambajamba

Sexbio/swinger Club eclaire Ålborg

Recommended Posts

Jambajamba skrev, for 1 minut siden:

Hej alle 

en eller flere der kan berette om deres besøg i denne uge? 
http://www.clubeclaire.dk

 

jeg ser meget frem til og høre om denne club. Samt hvor aktiv den der.

har længe overvejet at tage ind og se forbi, men dog en smule nervøs på alderen derinde (er selv 18) og meget nysgerrig på aldersgruppen derinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
newjerkers skrev, for 1 time siden:

har længe overvejet at tage ind og se forbi, men dog en smule nervøs på alderen derinde (er selv 18) og meget nysgerrig på aldersgruppen derinde.

Jeg har aldrig selv været på swingerklub, men fra hvad jeg har hørt og læst (bl.a. herinde), så er det sjældent en særlig spændende oplevelse. Dem der kommer der er for det meste meget gamle eller meget lidt attraktive, og der er meget lille chance for at få sex, især som single. Måske tager jeg fejl. Konceptet finder jeg også interessant. Men hvis der virkelig var tale om steder, hvor man vælter i fisse, så var de nok langt mere populære, end hvad tilfældet er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lonewolf

jeg har været der både når det er brugt som bio og når det er brugt som såkaldt swingerklub. i begge tilfælde var der klart flertal af mænd.

som bio var det ren pølsefest, så jeg var hurtigt ude af døren igen.

som swingerklub virkede det mest af alt bare som en aften med gutterne i baren, men uden kvinder. så en klar nitte for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lonewolf skrev, for 7 timer siden:

jeg har været der både når det er brugt som bio og når det er brugt som såkaldt swingerklub. i begge tilfælde var der klart flertal af mænd.

som bio var det ren pølsefest, så jeg var hurtigt ude af døren igen.

som swingerklub virkede det mest af alt bare som en aften med gutterne i baren, men uden kvinder. så en klar nitte for mig.

Har også vøret der - præcis samme oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...