Hop til indhold
newjerkers

skriver alt er incl. men intet er

Recommended Posts

var hos besøg ved denne lækre GP ( https://annoncelight.dk/showad/275030 ) inde i Aalborg for en uge siden hvor alt skulle være incl. hun skriver sågar selv at "extra service you have includet megafrench superfrench french kiss" men da jeg møder op er det kun sutter med kondom, og ja man måtte da gerne kysse hende, men hun vendte hovedet til side ligeså snart man prøver at få en smule tunge med.

 

under selve samleget ligenede hun sku hellere ikke en der gad være der, blanke øjne og sukkede endda.

alt i alt en dårlig oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
newjerkers skrev, for 2 timer siden:

var hos besøg ved denne lækre GP ( https://annoncelight.dk/showad/275030 ) inde i Aalborg for en uge siden hvor alt skulle være incl. hun skriver sågar selv at "extra service you have includet megafrench superfrench french kiss" men da jeg møder op er det kun sutter med kondom, og ja man måtte da gerne kysse hende, men hun vendte hovedet til side ligeså snart man prøver at få en smule tunge med.

 

under selve samleget ligenede hun sku hellere ikke en der gad være der, blanke øjne og sukkede endda.

alt i alt en dårlig oplevelse.

Dit fjerde indlæg indenfor 2 timer. Tak for det.

Din overskrift burde have været: Alina Aalborg.

Årsagen til at en overskrift bør indeholde pigens navn og by er, at så kan andre søge på navnet, og se hvad de kan forvente.

Din overskrift som burde være en del af din anmeldelse, kan man ikke søge på, og derfor er din anmeldelse mindre værd, end hvis overskriften var pigens navn og by.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 

jeg har besøgt hende, jeg fik alt incl. dog samleje med gummi, tror ikke hun tilbyder dette uden… jeg kysser ikke - så lige det kan jeg ikke vide noget om..

Jeg fik 30 min - hun sagde ikke nej til noget af det jeg ville, kan ikke genkende - hun ikke var med på legen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...