Hop til indhold

Recommended Posts

God aften derude.

Er der nogen der har nogle nyere oplevelser omkring Angkor i Valby.

Er meget interesseret i at høre om Richie rent faktisk er at træffe der, eller hun bare er blikfang. (fantastiske billeder som godt kunne være fra stedet)

Har selv været der, men for over et år siden, hvor jeg spurgte (på telefonen) efter en specifik pige fra deres annonce. Jeg fik og vide at hun var ledig, men fik så en helt anden (som påstod hun var den efterspurgte) da jeg endelig kom. Så stoler ikke helt på blot at ringe til dem.

Hyg jer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der hos Lily for lidt over et år siden. Det var faktisk ret godt. Mit fokus var ikke så meget pigens udseende, men hendes kundskaber ud i massage.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/126433-min-thai-massage-debut-på-ankhor-wellness-i-valby-dejlig-oplevelse/?tab=comments#comment-1192463

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bruger81 skrev, den 8.11.2021 at 19:14:

God aften derude.

Er der nogen der har nogle nyere oplevelser omkring Angkor i Valby.

Er meget interesseret i at høre om Richie rent faktisk er at træffe der, eller hun bare er blikfang. (fantastiske billeder som godt kunne være fra stedet)

Har selv været der, men for over et år siden, hvor jeg spurgte (på telefonen) efter en specifik pige fra deres annonce. Jeg fik og vide at hun var ledig, men fik så en helt anden (som påstod hun var den efterspurgte) da jeg endelig kom. Så stoler ikke helt på blot at ringe til dem.

Hyg jer.

Det er hun - har haft fornøjelsen af hende et par gange. En rigtig god oplevelse hver gang. Hun er speciel god bagfra ;-) God fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bruger81 skrev, den 27.12.2021 at 21:35:

Tak for tilbagemeldingen.  Kan du evt. uddybe lidt om ydelser m.m.

Klart. Jeg har været der af flere omgange. Har før startet med en massage for at se pigen an.det plejer at være ganske udemærket. Det er dog ikke dem alle, som jeg har haft lyst til at have sex med. Men da de fik Richie fandt jeg ud af at jeg blot ringede og hørte om hun var på arbejde - for så var der garanti for et godt knald. Hun er piv fræk, har stort flot hår, vilde øjne og en fræk energi. Om det gælder for alle ved jeg ikke, men jeg knepper hende altid i flere positioner, får godt blow og får lov til at komme ud over hendes flotte store bryster. Altid en god oplevelse :-) Pris må du høre dem om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...