Guest matrix Skrevet 8. November, 2021 Nu har jeg haft besøgt SWEET SOPHIE et par gange, tænkte at jeg ville gerne møde hende hjemme hos mig. Vi aftaler lørdag aften kl 20.00, og præcis kl 20.00 tikker der en sms ind "am here now" jeg får åbnet døren og lukket hende ind, da hun var drivvåd efter alt det regn der var lørdag aften. Hun får det aftalte beløb for en time, samt en lille gave, samt en hurtig rundvisning i min lejlighed. Jeg har forbedret mig meget på vores lille "date", tændt noget hyggelys og lidt musik på den trådløs JBL Vi finder hurtigt mit soveværelse, vi begynder hurtig at kysse, hun tager hendes tøj frækt af og hun teaser mig lidt, jeg bedr hende ligge sig på sengen, da jeg gerne vil give hende oral, lidt efter det, er det min tur til bj uden.. efte et stykke tid, vender hun sig selvom i 69, og beder mig slikke hende igen.. mega frækt ... jeg beder og at få gummi på banditten, og hun begynder at ride mig, vi bliver hurtigt enig om jeg skal tage hende i doggy, og får lov til at give fuld los... Vi ligger og hyggesnakker, kysser lidt efter sexen, hun vil gerne give mig massage, men har desværre ikke få købe massageolie, men så begynder hun at pille og lege med banditten igen, hun giver mig bj igen, smider nyt gummi på, men banditten er for træt, og vi bliver enig om at bare kysse og snakke... hun blev 1 ½ time.. Kemi 11 /10 Sex 10 / 10 oWo 12 / 10 DATY 10 / 10 Og tak igen til dig Sophie for en super aften... https://annoncelight.dk/showad/258080 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1359 Skrevet 8. November, 2021 Hun ser virkelig sprød ud. Jeg håber, hun kommer igen en anden god gang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest matrix Skrevet 8. November, 2021 Landsbytossen skrev, 1 time siden: Hun ser virkelig sprød ud. Jeg håber, hun kommer igen en anden god gang. Me2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 8. November, 2021 hvad med stedet? 10/10? bare for sjov. gad og kunne godt, hvis ikke det var for sproget. hun er bare lækker. tak for en super god anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest matrix Skrevet 8. November, 2021 Lonewolf skrev, for 35 minutter siden: hvad med stedet? 10/10? bare for sjov. gad og kunne godt, hvis ikke det var for sproget. hun er bare lækker. tak for en super god anmeldelse. stedet, hehe tja, hun synes det var et pæn hjem ja det kan være svært med sproget, men vi har en super god kemi, og jeg kommunikere meget på engelsk Men vil også helst have hende for mig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Gray 20 Skrevet 8. November, 2021 matrix skrev, for 1 time siden: stedet, hehe tja, hun synes det var et pæn hjem ja det kan være svært med sproget, men vi har en super god kemi, og jeg kommunikere meget på engelsk Men vil også helst have hende for mig selv Jaa hun er en sød pige … meen du får hende ikke for dig selv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest matrix Skrevet 8. November, 2021 DKC skrev, for 10 minutter siden: Gav du depositum..?? Det er melllem @Sweet Sophie og mig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg