Hop til indhold
Frække Tanja

❤️ Frække Tanjas adventskalender 2021 ❤️

Recommended Posts

Hej frække mænd. 

Så er det sgu blevet tid igen. Julen nærmer sig og gaver skal deles ud :D derfor er det mig en glæde igen i år at forkæle jer med min adventskalender, hvor du kan vinde hele 30 MINUTTERS FRÆK SEX MED MIG. GRATIS, som indeholder alle de blide former. Alt du skal gøre er, at skrive mig en privatbesked med emne:"advent 2021" og en besked, om du ønsker at deltage og omhvor du ønsker at indløse gevinsten: i Støvring, Hadsten, SVALEREDEN, Hvidovre eller Slagelse. <3

Det er muligt både at tilkøbe ekstra tid, superfransk, pirring eller Dominans. Du betaler differencen op til, men får os den oplevelse du ønsker dig mest :wub:

Vinderne bliver trukket via video som alle andre år(beklager på forhånd at nogle vil have brsvær med at se disse.) men vinderne får direkte besked i indbakken :D

Så få fat i tasteturet og få tilmeldt dig konkurrencen, med den bedste julegave du kan ønske dig. Et gave du sent vil glemme og som med garanti vil få dig til at smile i lang tid frem <3

Og da der hvert år jokes med ekstra lodder i puljen, er det i år muligt at købe sig til 1 ekstra lod for 100kr. Via mobilepay. 

Sidste dag for tilmelding er fredag d. 26. November :D

Mange tusind julekys fra Frække Tanja. 

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 4 timer siden:

Hej frække mænd. 

Så er det sgu blevet tid igen. Julen nærmer sig og gaver skal deles ud :D derfor er det mig en glæde igen i år at forkæle jer med min adventskalender, hvor du kan vinde hele 30 MINUTTERS FRÆK SEX MED MIG. GRATIS, som indeholder alle de blide former. Alt du skal gøre er, at skrive mig en privatbesked med emne:"advent 2021" og en besked, om du ønsker at deltage og omhvor du ønsker at indløse gevinsten: i Støvring, Hadsten, SVALEREDEN, Hvidovre eller Slagelse. <3

Det er muligt både at tilkøbe ekstra tid, superfransk, pirring eller Dominans. Du betaler differencen op til, men får os den oplevelse du ønsker dig mest :wub:

Vinderne bliver trukket via video som alle andre år(beklager på forhånd at nogle vil have brsvær med at se disse.) men vinderne får direkte besked i indbakken :D

Så få fat i tasteturet og få tilmeldt dig konkurrencen, med den bedste julegave du kan ønske dig. Et gave du sent vil glemme og som med garanti vil få dig til at smile i lang tid frem <3

Og da der hvert år jokes med ekstra lodder i puljen, er det i år muligt at købe sig til 1 ekstra lod for 100kr. Via mobilepay. 

Sidste dag for tilmelding er fredag d. 26. November :D

Mange tusind julekys fra Frække Tanja. 

SOM EKSTRA BONUS:

Er der mere end 100, der deltager i år, så trækker jeg, som bonus også 2 vindere JULEAFTEN d. 24. December!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 4 timer siden:

SOM EKSTRA BONUS:

Er der mere end 100, der deltager i år, så trækker jeg, som bonus også 2 vindere JULEAFTEN d. 24. December!! 

Så er vi halvvejs. Der er 50 tilmeldt pt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay for at gøre det nemmere at hitte ud af. 

Der bliver trukket en vinder fra skålen med alle deltagere hver søndag i advent. 

Hvis der er 100+ deltagere d. 26. Nov trækkes der 2 vindere JULEAFTEN d 24. Dec. 

OG så har jeg valgt at lave en skål til dem, som har valgt, at betale for et ekstra lod. Den skål trækker jeg tilmed, 2 vindere fra juleaften.

Så som man siger: julen er hjerternes fest <3

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 2 timer siden:

Okay for at gøre det nemmere at hitte ud af. 

Der bliver trukket en vinder fra skålen med alle deltagere hver søndag i advent. 

Hvis der er 100+ deltagere d. 26. Nov trækkes der 2 vindere JULEAFTEN d 24. Dec. 

OG så har jeg valgt at lave en skål til dem, som har valgt, at betale for et ekstra lod. Den skål trækker jeg tilmed, 2 vindere fra juleaften.

Så som man siger: julen er hjerternes fest <3

I KAN SMIDE OP TIL 5 EKSTRA LODDER I HVER :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest N10Ah

Hvorfor er der ingen der tilbyder det i Aarhus og omegn ?, i er så mega heldige jer i København og Sjælland :D:( jeg tror dette må være en god grund til at flytte til København/Sjælland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
N10Ah skrev, for 26 minutter siden:

Hvorfor er der ingen der tilbyder det i Aarhus og omegn ?, i er så mega heldige jer i København og Sjælland :D:( jeg tror dette må være en god grund til at flytte til København/Sjælland.

Øøh jeg er da både i SVALEREDEN, Støvring og Hadsten :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 19 minutter siden:

Øøh jeg er da både i SVALEREDEN, Støvring og Hadsten :lol:

Ikke alle læser HELE opslaget eller har måske ikke haft geografi i skolen :-)  

Redigeret af Bossen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest N10Ah
Frække Tanja skrev, for 29 minutter siden:

Øøh jeg er da både i SVALEREDEN, Støvring og Hadsten :lol:

Jeg skal vidst lære at læse tingene ordentligt igennem :D:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 10 timer siden:

Okay for at gøre det nemmere at hitte ud af. 

Der bliver trukket en vinder fra skålen med alle deltagere hver søndag i advent. 

Hvis der er 100+ deltagere d. 26. Nov trækkes der 2 vindere JULEAFTEN d 24. Dec. 

OG så har jeg valgt at lave en skål til dem, som har valgt, at betale for et ekstra lod. Den skål trækker jeg tilmed, 2 vindere fra juleaften.

Så som man siger: julen er hjerternes fest <3

Altså alle betalingslodder ryger i en skål for sig selv, er det rigtigt forstået?.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Allan37 skrev, for 9 timer siden:

Altså alle betalingslodder ryger i en skål for sig selv, er det rigtigt forstået?.

Helt korrekt. Så de der har betalt for ekstra lod(der), får ekstra gevinst chance, da jeg mener det er mest fair <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Catman skrev, for 14 timer siden:

Så kan man måske vinde flere gange

:PB)

Man kan kun vinde 1 gang. Ret skal være ret :D Men ved flere lodder i puljen, øges chancen for at blive trukket. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Catman skrev, for 17 timer siden:

Kom den så op på 100 tilmeldinger ??

 

Lige nu er vi på 98 ;) Meeen der er jo stadig  tid endnu, til flere tilmeldinger :D

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er der kun 6 dage tilbage at tilmelde sig gratis, til den vådeste og frækkeste adventskalender siden sidste år  :D

Gratis Tilmelding slutter d. 26. November kl. 12. I år KAN man som uopmærksom og/eller voldsomt travle mandfolk/kvindfolk, som ønsker det, købe sig ind fra d. 26.nov kl. 12 frem til sidste trækning, hvis det ønskes. 

Men nok om det for nu. Det er jo slet ikke nødvendigt, for selvfølgelig skynder i jer at tilmelde jer, inden fristen udløber d. 26. Nov kl. 12:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

HER ER EN OVERSIGT OVER, HVORNÅR DU SOM DELTAGER, SKAL FØLGE GODT MED OG TJEKKE DIN INBOX, FOR EN EKSTRA JULEGAVE, FRA MIG I ÅR:

-DER TRÆKKES EN HELDIG VINDER, HVER SØNDAG I ADVENT, BLANDT ALLE DELTAGERENE I MIN ADVENTSKALENDER I ÅR, FRA BØTTEN, SOM JEG HAR DØBT: "TILMELDINGSBØTTEN" :)

-DERUDOVER, TRÆKKES DER TILMED 2 VINDERE, FRA BØTTEN, HVOR ALLE DE KØBTE EKSTRA LODDER LIGGER OG VENTER SPÆNDT PÅ, AT BLIVE TRUKKET OG BRINGE EKSTRA FORKÆLELSE TIL DE HELDIGE VINDERE,  D. 24. DEC. (Jeg fandt det mest FAIR, med denne løsning, da der er betalt, for disse lodder) :)

MEN MEN MEN.. GAVEREGNEN FORTSÆTTER!! DET ER IKKE SLUT ENDNU :D 

FOR JEG KAN MED GLÆDE OPLYSE JER OM, AT JEG NU HAR NOTERET 100 DELTAGERE I BOGEN!! :D, HVILKET BETYDER:

- AT JEG SOM TAK, FOR JERES INTERESSE OG DELTAGELSE, I MIN ADVENTSKALENDER, TRÆKKER 2 EKSTRA VINDERE, FRA "TILMELDINGSBØTTEN", DETTE FOREGÅR OGSÅ D. 24. DEC.  DET ER NU ENGANG BARE DAGEN, DER HØRER SIG GAVER TIL!! 

(Det er ikke et krav, at I tjekker indbakken præcist d. 24. Dec, men hvis i lige kan være søde, at tjekke op, hurtigst muligt efter. (SENEST d. 26. Dec, kl. 14, skal gevinst-beskeden være bekræftet til mig, tak!) dette er et krav i år, da jeg de andre år, desværre har oplevet, at beskederne om gevinsten ikke bliver åbnet/ læst/forsøgt indløst, ALT FOR SENT, og desværre dermed slet IKKE bliver det.på denne måde gør jeg mit til, at gevinster ikke går til spilde i år. , men hvis jeg (mod forventning) d. 26.dec kl. 14 ,kke har hørt fra dig, som vinder, Så mister du din gevinst, og jeg trækker i stedet ny(e) vindere, tilsvarende antallet af beskeder om gevinster, som ikke er blevet læst og besvaret retur, rettidigt, (altså d. 26.dec. Kl. 14) Nye vindere trækkes omkring kl. 15 d. 26. Dec, og forventes, at være læst og besvaret tilbage, senest d. 28. Dec kl. 14.:) DETTE GÆLDER FOR ALLE VINDERE, UANSET, HVILKEN BØTTE, MAN HAR VUNDET FRA ;)

GEVINSTERNE KAN SOM UDGANGSPUNKT, INDLØSES I HELE DECEMBER, SAMT HELE JANUAR, !! Min vagtplan for januar kommer, snarest muligt :)

JEG GLÆDER MIG, SOM ET LILLE USTYRLIGT  BARN, TIL AT FORSØDE, ALLE  KOMMENDE VINDERES TILVÆRELSER, OG TIL AT MØDE JER, TIL FRÆKKE OPLEVELSER <3

TAK FORDI, AT I GIDER AT DELTAGE, I MINE KALENDER-KONKURRENCER, DET ER SIMPELTHEN SÅ HYGGELIGT  :wub:

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...