Hop til indhold
Wranglerman

Værd en omvej - Queen Giulia- Italian temptress is in Denmark

Recommended Posts

Hej svenne

det er et stykke tid siden jeg sidst har skrevet, og det er fordi det er længe siden jeg har været aktiv på markedet. Dette er en en blandt et par jeg har besøgt den senere tid.

Jeg havde skrevet med to, men valgte at gå med Giulia, da jeg elsker piger med tusser. 

Pigen er rigtigt køn, med en dyb erotisk stemme. Billederne stemmer overens og alderen skal også passe. Hun er ret muskuløs, uden at være ripped. Men i god form, fast i kødet om man så må sige. Vi talte lidt om løst og fast i 5 min inden jeg tog et bad. Hun virker som en klog og reflekteret kvinde, men nu var det ikke derfor jeg var der. 

Hun har store bløde bryster og en stram røv, og en meget våd fisse. Så langt så godt. 

Vi startede med at kysse og hun sagte godt. Jeg kysser ikke normalt med pigerne, men hende her indbød til det. Og jeg fortrød det ikke. 

Jeg havde købt 30 min og de blev brugt helt ud og lidt til. Hun slikker rigtigt dejligt og varieret. Og hendes fisse tog godt i mod. En anden gang kunne jeg være fristet af anal, den så dejligt stram ud mens jeg tog hende bagfra. Jeg kom ud over hendes smukke ansigt og hun slugte dygtigt al spermen. 

Service minded, naturlig pige, der lod til at nyde sin hobby. Hun havde arbejde ved siden af på Universitetet. Eller det sagde hun. Hvem ved. 

Også dejligt at have prøvet en italiener, så kan det krydses på bucket listen.

Kommer jeg igen, det er bestemt ikke umuligt. 

https://annoncelight.dk/showad/329991

Hilsen

Wranglerman 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...