Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa

Er der nogen som ved hvad der sket med Mimi på Sallingvej, hendes side er ikke aktiv og hun vender ikke tilbage ved SMS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Boy skrev, for 4 timer siden:

Hejsa

Er der nogen som ved hvad der sket med Mimi på Sallingvej, hendes side er ikke aktiv og hun vender ikke tilbage ved SMS

Måske er hendes annonce bare udløbet og kommer op senere, eller også er hun måske taget på ferie.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 2 timer siden:

Er den omtalte Nancy, hende der i årevis var i paradise i Brønshøj (og før Brønshøj,... på Gl. K. L. 505), og som en overgang flyttede ind i KbhK (var der Hindegade?)?

 Det må @Agurken, eller @Lars40, vide?????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Advarsel skrev, for 16 timer siden:

Er den omtalte Nancy, hende der i årevis var i paradise i Brønshøj, og som en overgang flyttede ind i KbhK (var der Hindegade?)?

 

Gløden skrev, for 13 timer siden:

 Det må @Agurken, eller @Lars40, vide?????

Nu har jeg ikke været forbi Mimi på det "nye" sted, men om Mimi egentligt hentyder til "sammen med Nancy", som evt. er hende der har stedet eller som "Nancy som Mimi arbejder sammen med", er noget uklart. Der er jo heller ikke billeder af den omtalte Nancy.
Men det er der måske nogen der har besøgt stedet der reelt kan komme med viden om?

Jeg tror dog næppe der er tale om den Nancy der var hos Paradise i sin tid, jeg mener hun ville stoppe, måske holde en pause i en længere periode og være mere sammen med hendes mand & barn.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...