Hop til indhold
PeterAllan

Min første gang. Aalborg Malee / Malai

Recommended Posts

Tænkte jeg ville give det et forsøg. 

Efter jeres anbefalinger herinde fra forsøgte jeg mig med https://annoncelight.dk/showad/269605

Jeg skrev til hende og vi aftalte en tid dagen efter  Jeg stod på adressen som aftalt næste dag og ingen åbner, ingen svare, efter at have stået der og gloet i 15 - 20 min tænker jeg Fuck det! Jeg ved Malee  Hobrovej  også kan hjælpe så jeg køre op til hende. Da jeg kommer ind har kun kun morgenkåbe på og jeg tænker jeg er gået rigtigt. Hun hopper i en kjole og begynder massage, enkelte gange  undervejs pirre hun lige ved at lave hendes ben eller hænder røre lidt. Hun var også meget glad for at sætte sig på ens hånd, og hun går uden trusser, så jeg får lov at pille lidt! Pludselig er der gået en time og hun siger det var det, jeg kigger lidt forvirret op og spørger om ikke det var muligt med et hj eller andre services, og hun svare smilende og konkret "Nej".....

Nå?! Jamen så køre jeg hjem igen med blå boller...?! 

Dååååårlig dag, Ingen sucess for mig... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

har prøvet det samme med malai vi hade aftalt en tid med det det hele men hun svare ikke ved døren og på tlf og hun skrev dagen efter hun hade glemt det og om jeg vil have en ny tid så fik en ny tid dagen efter og der var hun der så gik ikke hjem med blå boller og jeg kommer igen ja 

Del dette indlæg


Link til indlæg
farmor skrev, den 15.11.2021 at 17:52:

har prøvet det samme med malai vi hade aftalt en tid med det det hele men hun svare ikke ved døren og på tlf og hun skrev dagen efter hun hade glemt det og om jeg vil have en ny tid så fik en ny tid dagen efter og der var hun der så gik ikke hjem med blå boller og jeg kommer igen ja 

Malai overholder generelt hendes aftaler. Når jeg siger generelt er det da fordi, at ting kan ske for os alle. Blev selv mødt med sure miner, da jeg ikke kunne overholde mine aftaler den onsdag den 1 december, hvor alt var i nærmest orkan og snehvidt heroppe i nordjylland

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeterAllan skrev, den 8.11.2021 at 07:31:

Tænkte jeg ville give det et forsøg. 

Efter jeres anbefalinger herinde fra forsøgte jeg mig med https://annoncelight.dk/showad/269605

Jeg skrev til hende og vi aftalte en tid dagen efter  Jeg stod på adressen som aftalt næste dag og ingen åbner, ingen svare, efter at have stået der og gloet i 15 - 20 min tænker jeg Fuck det! Jeg ved Malee  Hobrovej  også kan hjælpe så jeg køre op til hende. Da jeg kommer ind har kun kun morgenkåbe på og jeg tænker jeg er gået rigtigt. Hun hopper i en kjole og begynder massage, enkelte gange  undervejs pirre hun lige ved at lave hendes ben eller hænder røre lidt. Hun var også meget glad for at sætte sig på ens hånd, og hun går uden trusser, så jeg får lov at pille lidt! Pludselig er der gået en time og hun siger det var det, jeg kigger lidt forvirret op og spørger om ikke det var muligt med et hj eller andre services, og hun svare smilende og konkret "Nej".....

Nå?! Jamen så køre jeg hjem igen med blå boller...?! 

Dååååårlig dag, Ingen sucess for mig... 

Som sagt Malai overfolder altid hendes aftaler men ting kan selvfølgelig ske for os alle. Det du beskriver ville aldrig ske hos hende. hhun sorterer i hvem der får hvad, men tømning af boller på enten den ene eller naden måde skulle hun gerne sørge for

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...