Jesper12 21 Skrevet 8. November, 2021 Nogen der har mødt hende. Og kan berette ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 8. November, 2021 Jesper12 skrev, for 44 minutter siden: Nogen der har mødt hende. Og kan berette ? Måske et link vil hjælpe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesper12 21 Skrevet 8. November, 2021 Det kan jeg ikke finde ud af. Der må være en der kan gøre det for mig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mis4 Skrevet 8. November, 2021 Jesper12 skrev, for 10 timer siden: Det kan jeg ikke finde ud af. Der må være en der kan gøre det for mig. Det er altså ikke så svært: Find pigen, marker linket, kopier (ctrl-c), gå herind og sæt linket ind (ctrl-v). Et af punkterne i værktøjslinien, den med kædeled, gør det samme, men min "vejledning" er generel i hele internettet. Iøvrigt kan man ikke finde det navn du skriver, så hvis du vil have yderligere hjælp må du skrive hendes navn MEGET omhyggeligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg