Tradermanden 3 Skrevet 8. November, 2021 Er der nogen der har prøvet Tina thais veninde Nanna? https://annoncelight.dk/showad/330431 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxl lover 227 Skrevet 10. November, 2021 Det har jeg et par gange. God oplevelse. Store bryster, meget berøringsvenlig, ok massage. Hun er anmeldt herinde tidligere. Jeg ville have besøgt Tina, men hun holdt ferie, men hun foreslog at jeg prøvede Nanna og det gjorde jeg så. Det fortrød jeg ikke.Vil besøge hende igen. Det er en anden oplevelse end Tina, men begge giver bj uden/cim. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter2500 Skrevet 25. November, 2021 Er Nannas bryster ægte, eller er de hjulpet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxl lover 227 Skrevet 25. November, 2021 Peter2500 skrev, for 9 timer siden: Er Nannas bryster ægte, eller er de hjulpet? Ægte, dejlige bløde, og Nanna bruger dem flittigt undervejs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter2500 Skrevet 26. November, 2021 Tak for svaret. Jeg aflægger hende et besøg en af de nærmeste dage, men vil nøjes med massage, så håber hun også tillader det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leffer 0 Skrevet 28. November, 2021 Er hun glatebarberet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 544 Skrevet 13. April, 2022 Kan du sætte lidt flere ord på, hvordan Nanna er en anden oplevelse end Tina? Pft. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg