lingamer 95 Skrevet 7. November, 2021 https://annoncelight.dk/showad/331158 Pigen ser rigtigt godt ud på profil billederne. Så godt, at jeg valgte at spørge, om det nu også var hende, eller en der lignede hende meget. Hun svarede at det skam var hende på billederne. Ok, så måtte det da lige afprøves, og en halv times aftale blev lavet. Da jeg blev lukket ind, så jeg at hun jo ikke var nær så flot som på billederne. Nå men selv om hun var fuld af løgn, kunne hun jo være god nok i vandret position, håbede jeg. Jeg tog en hurtig skyller i badeværelset og bemærkede at brusekabinen var helt tør! Det var også et dårligt tegn. Hun sad på sengen med nogle slunkne små bryster, og var ikke på nogen måde medlevende i akten. Efter 20 minutter rejste hun sig og gik ud, og kom ikke tilbage. Det har jeg dog aldrig været udsat for før. Det hele var så ringe, at jeg nærmest var glad for at slippe for de sidste 10 minutter. Her er nogle kendetegn, så du ikke skal spilde din tid og penge. Stedet har haft 4 forskellige profiler med flotte piger, men der er åbenbart kun en på adressen. Hvis man ringer spørger hun altid først om du er dansk og din alder. Her er den standard SMS tekst hun sender: I take only cash I'm new to the location 800kr 30 minutes for blowjob and normal sex whit all positions 1 time come everything whit condom 1500kr 1hour blowjob and normal sex whit all position and massage lick pussy kiss my body 2 times come everything whit condom My address is: Hunde…… xx What time you are here bby? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1399 Skrevet 7. November, 2021 (edited) lingamer skrev, for 8 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/331158 Pigen ser rigtigt godt ud på profil billederne. Så godt, at jeg valgte at spørge, om det nu også var hende, eller en der lignede hende meget. Hun svarede at det skam var hende på billederne. Ok, så måtte det da lige afprøves, og en halv times aftale blev lavet. Da jeg blev lukket ind, så jeg at hun jo ikke var nær så flot som på billederne. Nå men selv om hun var fuld af løgn, kunne hun jo være god nok i vandret position, håbede jeg. Jeg tog en hurtig skyller i badeværelset og bemærkede at brusekabinen var helt tør! Det var også et dårligt tegn. Hun sad på sengen med nogle slunkne små bryster, og var ikke på nogen måde medlevende i akten. Efter 20 minutter rejste hun sig og gik ud, og kom ikke tilbage. Det har jeg dog aldrig været udsat for før. Det hele var så ringe, at jeg nærmest var glad for at slippe for de sidste 10 minutter. Her er nogle kendetegn, så du ikke skal spilde din tid og penge. Stedet har haft 4 forskellige profiler med flotte piger, men der er åbenbart kun en på adressen. Hvis man ringer spørger hun altid først om du er dansk og din alder. Her er den standard SMS tekst hun sender: I take only cash I'm new to the location 800kr 30 minutes for blowjob and normal sex whit all positions 1 time come everything whit condom 1500kr 1hour blowjob and normal sex whit all position and massage lick pussy kiss my body 2 times come everything whit condom My address is: Hunde…… xx What time you are here bby? Stakkels hende. Det må ikke være sjovt at være i sådan en branche, hvis hun ikke har lyst til noget Redigeret 7. November, 2021 af Big3lover 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 7. November, 2021 Min erfarring siger mig, at hvis billederne ikke passer, er dets om regel også fejl ved resten knus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg