Hop til indhold

Recommended Posts

Søde Karen er en, ja, sød smilende fantastisk latinobabe. Det vidste jeg bare ikke, da jeg besluttede mig for at lægge vejen forbi Herlev i fredags. Det var temmelig sent og med en hurtigt søgning på bl.a. ID numre kunne jeg ikke umiddelbart finde nogle reviews (men det er der - fandt jeg ud af da jeg havde skrevet denne - men I får den alligevel :mrgreen:). Man kan ikke undgå dårlige oplevelser i denne verden. Men man kan da undgå dem, hvor der har været tydelige advarsler. Med en portion skepsis besluttede jeg mig for 1/2 time. På p-pladsen lagde jeg penge i lommen til det. Gik mod lejligheden med en afklaret indstilling om at vende om, sige undskyld og beklage ulejligheden - hvis noget ikke var “rigtigt”. Men der var ingen grund til bekymringer.
 
Karen holder til i lejlighedskompleks, der sidst på aften synes ret ugenert. Jeg blev hurtigt lukket ind i en hyggelig lejlighed. Værelset havde dæmpet lys og en projekteret stjernehimmel på loftet. Karen spurgte til hvad jeg havde i tankerne, hvorefter hun fik pengene for den halve time. Jeg begyndte at tage sko og tøj af. Karen talte samlingen af 100 og 200-krone sedler. Anden gang talte hun tydeligt på spansk. Efter tredje gang rakte hun 100 kr tilbage og sagde at de var for meget :) Det var vist ikke sket alle steder i kbh.
 
Det er Karen selv der er på billederne. Jeg ville nok have valgt nogle andre billeder fordi man slet ikke ser hendes smil og proportionerne er lidt specielle. Det er de ikke in real life. Der er hun præcis som hun skal være. Men spørg venligst ikke til alder. Det er jeg så dårlig til at bedømme. Og det samme med om der er  hjælp til formerne, gården, gaden… så er jeg også dårlig til at bedømme den slags. Ærligt, så er jeg grundlæggende til naturlige bryster uanset om de så hænger lidt eller er lidt mindre. Her kunne jeg godt mærke, at brysterne ikke er helt naturlige. Men der er så en vauw effekt og huden er silkeblød og fin. Brystvorter reagerer hurtigt og strutter frækt. Jeg er ikke til parfume, hvad Karen er bruger af. Men jeg tog mig selv i flere gange at opsøge hendes duft ind under håret fordi den passede godt til hende. Jeg skal vist til at revidere mine præferencer.
 
Alt i alt en dejlig krop man virkelig gerne vil gå på opdagelse i. Det går stærkt. Hun har hurtigt taget mig i munden mens jeg stadig er i gang med at undersøge nogle af hendes fortræffeligheder. Jeg får så løftet et ben henover mig, så vi havner i en 69. Og der er hun ovenud lækker. Jeg kan ikke helt gengive hvornår hun bruger læber, tunge eller hænder. Jeg skifter også fra at være stakåndet og forpustet til at flyde lidt væk i en rus, lidt svimmelhed og beruselse af hendes safter. Det er klart den stilling vi bruger længst tid i. Karen er delikat. Det er fantastisk at kærtegne hendes lår, balder, talje og ryg. Og når jeg kørte hænderne op under hendes arme løftede hun sig, så jeg kunne komme ind under og få fat i hendes fantastiske bryster, ahh - og øhm... hvem siger at mænd ikke kan multitaske? :D
 
Derefter kondom.. og Karen starter med at sidde på mig, stå på hug og derefter følger vel en 4-5 stillinger. Alle rigtig gode. No doubt :xHendes lyde og støn ind i mellem virker oprigtige fordi hun på alle måder virker reel og oprigtig (hun får dog ingen orgasme). Vi kysser ikke, hvad jeg normalt helt klart er tilhænger af hvis ellers kemi, hygiejne mv. er der. Kys er med i Karens pakke, men det er J-dag og jeg har lige smagt et par af årets første bryg og faktisk også fået mad med hvidløg :? så det ville jeg bare ikke byde Karen.
 
Der skal som bekendt to til at skabe en god oplevelse. Jeg var træt efter en lang stressende uge. Jeg kan også mærke at Karen også er træt, da jeg går tæt på midnat. Jeg er overbevist om, at med en bedre timing og ikke mindst med mig selv i en bedre version, så kunne det ikke bare have været godt, - så kunne det være super, rigtig godt. 
 
Det er den ærlige og reelle attitude, der gør at jeg sagtens kunne falde for Karen. Jeg kunne også godt tænke mig at komme igen, kysse, have mere tid og så ville jeg gøre meget for at tilfredsstille denne smækre lækre pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig oplevelse lyder det til! 

(Beretningen om øl og hvidløg, fik mig til at klukke lidt af grin! :lol:)

Tak for anmeldelsen! :)

Bare flere GP'er, også danske, ville tage navnet "Karen". Det minder mig om uskyldige kys bag skuret hjemme i nabolaget med den dejligste pige med et dejligt symmetrisk ansigt, varme øjne og kastanjefarvet skulderlangt hår da jeg endnu ikke var kommet i puberteten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...